آموزش های لازم برای زایمان طبیعی

آموزش های لازم برای زایمان طبیعی

زایمان طبیعی موفق نیاز به برنامه ریزی دارد . در این مقاله روش هایی که ما را برای داشتن زایمانی خوب کمک می کند  بررسی می کنیم .

توپ زایمان

با کمک توپ های زایمان ،فشار از روی پاها و شکم شما برداشته می شود و می توانید بدون هیچ گونه مصرف انرژی تحرک داشته باشید .

آموزش-های-لازم-برای-زایمان-طبیعی

تنفس

بیشترین موردی که شما را برای یک زایمان خوب آماده می کند داشتن آرامش است . آرام بودن و تنفس درست کمک می کند که تمام ماهیچه های بدن شل شوند.البته این کار نیازمند تمرین است، اما در حین زایمان به راحت تر کردن روند زایمان کمک می کند. زنان باردار باید آرام سازی و تنفس را تمرین کنند تا در زمان زایمان برایشان به صورت یک واکنش طبیعی در آید.

تعویض حالت پوزیشن

گاهی بعضی از زنان دوستدارند که در زمان زایمان ایستاده باشند و یا بعضی از آن ها می خواهند دراز بکشند .شما باید تمام پوزیشن ها را امتحان کنید
برخی از زنان که به خاطر ترس از حرکت کردن هنگام زایمان تنها اصرار به یک نوع پوزیشن خاص دارند باعث زیاد تر شدن دردها می شوند. اگر احساس کردید با یک پوزیشن راحت نیستید باید سریع آن را عوض کنید تا بهترین تکنیک و روش را برای خود پیدا کنید.

هیپنوتیزم

استفاده از هیپنوتیزم نیاز به دارو را کمتر می کند. هیپنوتیزم با آرام سازی عمیق ، تکنیک های تنفسی، و تصورسازی متمرکز شده، می تواند به زایمان طبیعی کمک کند.

نوشیدن زیاد آب

اگر شما در کلاس آمادگی بارداری شرکت داشته باشید حتما این مورد را به شما گوشزد می کنند که به میزان کافی و لازم  در دوران بارداری آب بنوشید و غذاهای سالم مصرف کنید.

استفاده از کمپرس سرد و گرم

گرما و سرما به آرام شدن ماهیچه های سفت شده کمک می کند کمپرس را می توان روی کمر، گردن یا پیشانی قرار داد.

در کلاس آمادگی بارداری رویان مهر در خصوص مراقبت های قبل از بارداری و بعد از آن اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهند . کمک می کنند که شما زایمان سالم تری داشته باشید .

با تشکر مدیریت سایت مرکز مشاوره و خدمات مامایی رویان مهرسلامت

 

Check Also

مامای همراه

مامای همراه

مامای همراه برای مادران باردار خانم های باردار مي‌توانند با مراجعه به مركز مشاوره مامايي رویان ضمن آشنایی با خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button