بارداری | از کجا متوجه بشویم باردار شده ایم یا نه؟

از کجا متوجه بشویم باردار شده ایم یا نه؟

بارداری
بارداری

● اولین علامت
برای بسیاری از خانم‌ها، به تاخیر افتادن قاعدگی، بهترین و اولین دلیل برای  بارداری آنهاست و به تعویق افتادن دوره‌های ماهانه، حتی تا یك‌ماه و بیشتر از آن، دلا‌یل متعددی ممكن است داشته باشد.تغییرات رژیم غذایی، ورزش شدید، مسافرت و اضطراب نیزمی‌تواند باعث تاخیر دوره‌های ماهیانه شود. بسیاری از خانم‌ها نیز دوره‌های منظمی ندارند و به همین علت نمی‌توانند دوره بعدی را پیش‌بینی كنند تا در صورت تاخیر، به بارداری مشكوك بشوند.

  • فقط اشتباه نكنید
    همان‌طور كه عقب‌افتادن دوره‌های قاعدگی نمی‌تواند دلیلی بر قاعدگی باشد، هر خونریزی هم قاعدگی به حساب نمی‌آید. ممكن است شما باردار باشید، حالا فرض كنید كه دوره پریود خود را داشته‌اید، در صورتی كه این طور نباشد. زمانی‌‌كه یك تخمك تازه بارور شده به دیواره رحم می‌‌رسد، ممكن است باعث خونریزی كمی شود. معمولا این حالت چند روز قبل از زمانی اتفاق می‌افتد كه اگر باردار نبودید و در آن زمان باید پریود می‌شدید. در صورتی‌كه شما در دوره‌های معمولی خود خونریزی شدیدی نداشته باشید، احتمالا این خونریزی را با دوره‌های خود اشتباه می‌گیرید.
    بدن در شرایط دیگری هم چنین واكنشی از خود نشان می‌دهد و آن‌هم در هفته‌های اول بارداری است. در دو هفته اول بارداری، به دلیل نوسانات شدید سطح هورمون در بدن، رحم دچار خونریزی كمی‌، شبیه پریود، می‌شود. همچنین عفونت و یا پولیپ‌های رحمی با رشد غیرعادی می‌تواند باعث خونریزی‌های این چنینی شود. اما علامت‌های دیگری هم وجود دارد كه در كنار عقب افتادگی پریود می‌تواند دلیل موجهی برای تشخیص زود هنگام حاملگی باشد.
  • علائم بعدی
    خستگی شدید در هفته‌های اول تا ششم می‌تواند دلیل بارداری باشد. همین‌طور حساس شدن سینه‌ها، حالت تهوع با استفراغ یا بدون آن به خصوص صبح‌ها، كه در ۱۰ تا ۲۰ درصد بارداری‌ها وجود دارد، از دیگر نشانه‌های حاملگی است. همچنین بسیاری از خانم‌ها در ابتدای بارداری دچار یبوست، گاز معده و یا نفخ می‌شوند و احساس درد و گرفتگی در ناحیه شكم دارند. در كل، ممكن است كه یك خانم باردار تمام این حالات را تجربه كند یا حتی هیچ‌كدام این مشكلات را نداشته باشد.
    اما عده‌ای، عوارض دیگری مثل تكرر ادرار (هفته ۶ تا ۸ بارداری)، نوسانات رفتاری و افزایش‌ ترشحات واژن را هم پشت‌سر می‌گذارند. حتی ممكن است خانمی در ماه‌های اولیه بارداری اشتهای زیادی به خوردن غذا داشته باشد و یا برعكس، از غذا متنفر بشود! تمام این حالات در افراد مختلف متفاوت است و چه بسا، یك خانم طی دو بارداری حالات متفاوتی را تجربه كند.
  • اشتباه بعدی!
    حالاتی مثل حالت تهوع و سرگیجه، هم می‌تواند به خاطر حاملگی ایجاد شود و هم از عوارض مسمومیت غذایی یا یك عفونت روده‌ای باشد و همین‌طور احساس خستگی و كوفتگی در بدن، ممكن است از افسردگی، سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ناشی شود.
  • آزمایش خون و ادرار
    برای اینكه شما بتوانید واقعا از بارداری مطمئن شوید راه دیگری هم وجود دارد:. اگر شما احتمال می‌دهید میزبان یك مهمان كوچولو هستید، بهتر است هر چه سریع‌تر به پزشك مراجعه كنید. آزمایش خون می‌تواند حاملگی را حتی در ۶ یا ۷ روز اول آن، مشخص كند و ۱۰ روز بعد از بارداری، بررسی احتمال حاملگی از طریق آزمایش ادرار نیز امكان‌پذیر است. آزمایش خون و ادرار، هر دو، با اندازه‌گیری هورمون HCG كه فقط در بدن زنان باردار ترشح می‌شود، امكان تشخیص بارداری را بسیار راحت‌تر می‌كند.
  • هرچه زودتر بهتر!
    آگاهی سریع‌تر از وجود جنین در رحم این مزیت را دارد كه مادر می‌تواند هر چه سریع‌تر، شرایط مناسب برای گذراندن دوران بارداری سالم را به وجود آورد. این شرایط مراجعه منظم به پزشك در تمام طول بارداری و آزمایش برای اطمینان از رشد مناسب جنین را شامل می‌شود. در صورتی‌كه مادر احساس كند تحركات فرزندش كم و یا متوقف شده، مراجعه سریع به پزشك از خطرات بعدی جلوگیری می‌كند. آزمایش‌های پزشك هم می‌تواند با مشاهده تغییرات فشارخون و میزان مواد شیمیایی خون و ادرار مادر و تغییرات وزن وی، وضعیت جنین را كنترل كند.
  • بایدها و نبایدها
    یك خانم باردار باید نسبت به واكنش‌های بدن خود، عكس‌العمل‌های مناسبی نشان دهد و هر نوع درد و خونریزی را عادی تصور نكند. درد شدید در ناحیه شكم و ورم دست و پاها، همین‌طور درد مداوم سر می‌تواند زنگ خطری برای مادر باشد. در صورت مشاهده ترشحات بیش از حد واژن و پیشرفت درد شكم نیز بهتر است هر چه سریع‌تر به پزشك مراجعه شود. رعایت این نكات می‌تواند سلامت مادر و فرزندش را تضمین كند.

تغذیه در دوران باردارینقش مهمی را ایفا می‌كند. چرا كه جنین از طریق جفت تغذیه می‌شود و دقیقا مواد غذایی مصرفی مادر را برای رشد استفاده می‌كند. پس باید از خوردن و مصرف موادی مثل الكل، سیگار، كافئین زیاد و دیگر مخدرها پرهیز كرد. چرا كه الكل، به تنهایی می‌تواند صدماتی مادام‌العمر روی جنین بگذارد و باعث سخت‌شدن زایمانو دیگر مشكلات شود. مصرف سیگار نیز اثراتی مثل كاهش وزن نوزاد هنگام تولد، زایمان زودرس، سقط و … دارد و نیكوتین موجود در سیگار باعث تنگ شدن رگ‌های خونی و در نتیجه كاهش اكسیژن و غذای دریافتی جنین می‌شود. مصرف دارو نیز می‌تواند در دوران بارداری خطرات زیادی به همراه داشته باشد.پس برای استفاده از ساده‌ترین داروها نیز از پزشك خود مشورت بخواهید. تا دوران بارداری را به سلامت بگذرانید. حتی بهتر است در مورد مصرف قهوه و چای ودیگر نوشیدنی‌هایی كه كافئین دارند، با پزشك مشورت كنید.

در این دوران، از تماس با حیوانات به خصوص گربه، پرهیز كنید. چون گربه‌ها دارای نوعی انگل هستند كه باعث عفونت غدد لنفاوی و دستگاه عصبی انسان می‌شود و این عفونت در دوران بارداری حتی می‌تواند باعث سقط جنین و یا مرده‌زایی شود. در صورتی‌كه با رعایت نكات بهداشتی و به لطف پیشرفت علم، امروزه احتمال سقط جنین فقط در ۱۵ تا ۳۰ درصد حاملگی‌ها وجود دارد كه در صورت رشد مناسب جنین این احتمال به ۳ درصد كاهش پیدا می‌كند. ریسك مرگ جنین در مراحل پایانی بارداری و یا مرگ نوزاد در ساعات اولیه تولد كمتر از یك درصد است.

  • و اما نكته آخر:
    برای محاسبه زمان زایمان می‌توان ۳ ماه از آخرین روز آخرین پریود، كم کنید و ۷ روز به آن اضافه كنید. روز تخمینی به دنیا آمدن کودک عزیزتان به دست می‌آید.

امیدواریم از این مقاله رویان ماما نیز لذت برده باشید..

 

Check Also

بارداری چند قلو

علائم بارداری چند قلو

علائم بارداری چند قلو از کجا بفهمیم دوقلو بارداریم؟ سوال متداولی که زنان در اوایل …

821 comments

  1. با سلام و ممنون از سایت عالیتون و لطفی که در حق ما خانما دارین.
    من 10 آبان ماه امسال پریود شدم و دوره پریودی منظمی داشتم و 2 سال بود که عقد کرده بودم اما آذر ماه پریود نشدم و خودم احتمال دادم به خاطر استرس مربوط به مراسم عروسیم بوده و عرسیم 18 دی بود. از طرفی پس از اینکه آذر پریود نشدم در دی ماه دقیقا 10 دی پریود شدم. بعد از عروسی تصمیم به بارداری گرفتیم و الان باز 10 بهمن که موعد پریود شدنم بود هنوز پریود نشدم و با انجام آزمایش خون در 11 بهمن جواب منفی گرفتم و امروز 16 بهمن هم بیبی چک گذاشتم که باز هم منفی بود. خواستم ببینم آیا با این وجود امکان بارداری هست و یا مشکل خاصی دارم که پریودم غقب میفته…
    پیشاپیش از لطفی که در حقم می کنین کمال تشکر رو دارم

    • با سلام
      چون آزمایش خون دادید ونتیجه منفی بوده پس احتمال حاملگی وجود ندارد پس برای بررسی بهتر است مراجعه حضوری داشته باشی.

    • سلام مرضیه عزیز
      بهتر است دو هفته بعد از به عقب افتادن پریودتان مجددا ازمایش بدهید اگر منفی بود جهت مشاوره و درمان لازم به مرکز مراجعه نمایید.

  2. سلام
    شما دریک مرکز ناباروری تحت درمان قراربگیرید.

  3. با عرض سلام .
    در صورت کوچک شدن کیست مشکلی برای جنین پیش نمی اید.به استراحت خود ادامه دهید.

  4. سلام. از این قسمت سوال و پاسخ که گذاشته اید بسیار سپاسگذارم

    • سلام
      ممنون

      • سلام الآن 8ماهه اقدام به بارداری کردم ولی خبری نشد تا امروز که 3مرداد باید پریود میشدم که دردهای حقیقی دارم وقتی دراز کش باشم خوبم ولی همین که بلند بشم برم دستشویی شروع به درد گرفتن میکنه امکان داره باردار باشم«میشه الان بی بی چک انجام بدم؟

      • سلام خسته نباشید من ماه پیش 22 و ماه قبلش یعنی فروردین 23 پریود شدم و امروز که 26 هست پریود نشدم دیروز آزمایش خون دادم و بتام 2.0 بود من ماه های قبل تر که ازمایش میدادم 0.5 میشد و منفی ممکنه الان که 2.0 شده باردار باشم؟

  5. من تخمدان پلی کیستسک دارم. پریودهایم نامنظم است و متفورمین مصرف می کنم. مدتی بود که پریودم 42 یا 43 روزه شده بود. دو دوره است که تحت درمان با متروزول و hmg و کلومیفن و hcg هستم. دوره اول درمانم باردار نشدم و دوره پریودم در آن ماه 30 روز بود. دوره بعد به دلیل رشد کم فولیکول آمپول hcg نزدم. الان 50 روز از ابتدای شروع این دوره ام می گذرد و هنوز پریود نشدم. آزمایش خون دادم دیروز جوابش 94 بود. در حال حاضر درد زیر شکمی شبیه درد قبل از پریود دارم و کمی نفس تنگی. می ترسم که بارداری خارج رحمی باشد یا اشکالی وجود داشته باشد در بارداریم. لطفاکمکم کند. خیلی خیلی نگرانم.

    • با عرض سلام شیما جان
      حاملگی خارج رحمی معمولا با درد بسیار شدید و تیر کشنده همراه است که قابل تحمل نیست.میتوانید تحت نظر قرار بگیرید و از نظر سونو و ازمایش مجدد مورد بررسی قرار دهید.

  6. با عرض سلام
    مریم جان باید تحت درمان قرار بگیرید.

  7. با عرض سلام
    فاطمه جان معمولا بهترین زمان برای جواب بی بی چک دو هفته بعد از لقاح است اگر میخواهید مطمئن تر شوید بهتر است ازمایش خون بدهید.

  8. با عرض سلام
    باید منتظر عقب افتادن پریود باشید این علایم میتواند نشانه های سندرم پیش از قاعدگی هم باشند بهترین زمان ازمایش دو هفته بعد از لقاح میباشند.

  9. با عرض سلام معمولا بین 7 تا 10 روز بعد باید در انتظار پریود باشید.

  10. سلام
    بنده آمنوره اولیه دارم. 8 ماهی است که برای بارداری اقدام و زیر نظر پزشکم.حدود یک ماه است که عکس رنگی از رحم انداختم .دقیقا بعد از عکس دنگی زیر دلم درد های خفیف شبیه پریودی دارم.در آخرین مراجعه. به پزشک وی اذعان کرد تنبلی تخم دان دارم
    1-میخواهم بدانم آیآ بیماران هایپو تالامیک هم تنبلی تخمدان دارند؟
    2-امکان بارداری بعد از عکس رنگی برای من وجود دارد؟یعنی با وجود اینکه آمنوره دارم امکان دارد الان باردار باشم؟

    • با عرض سلام
      ساره عزیز در بیماران هیپو تالامیک انکان این مسئله وجود دارد با ادامه درمان به امید خدا امکان بارداری وجود دارد.با جدیت به درمان ادامه دهید.

      • سلام منم امنوره هیپوتالامیک هستم الان فقط بادارو عادت میشم فقط فولیکول بالغ ندارم الان چنددوره اس که دارم کلومیفن متفورمین, استروژن ومدروکسی میخورم واقعادرمان داره یاامیدواهی میدیم به خودمون

        • من آمنوره هیپوتالامیک هستم، یعنی همیشه با قرص استروژن و پروژسترون پریود می شوم برای بارداری اقدام کردم، دکترم برام آمپول مریونال نوشت، بعد از حدود 50 تا آمپول فولیکولام شدن 18 بعد دوتا اویترال زدم و نزدیکی کردم…همیشه با خوردن مرتب و منظم قرصا 26 یا 27 ماه پريود می شدم اون ماه عقب انداختم ولی 4 ام ماه بعد به شدت رو خونریزی افتادم تست بارداری دادم منفی بود، البته بعد از زدن اویترال هر شب شیاف سایکلوژیست می زاشتم، حالا دوباره می خوام اقدام کنم چون شنیدم دوبار پشت سر هم احتمال حاملگی رو افزایش ميده، از روز دوم پریود همین ماه آمپولای مریونال رو بزنم یا دوباره قرص بخورم بر اساس روز دوم پریود بعد از قرصا، آمپولای مریونال رو بزنم؟ با توجه به اینکه من فقط با قرص پریود میشم آیا پریودی که این ماه شدم یعنی 10 روز عقب انداخته بودم مثل پريودهاي بعد از مصرف قرصای هرمونیه که هرماه میخورم؟

      • مهنازمهناز

        م من ۲۸بهمن کاشت جنین انجام دادم تو بیمارستان رویان شانزده روز گزشته ازمایش دادم دکترم زنگ زدم گفت مشکوکه چون ۳۳.۵بود ولی نه دردی دارم نه خونریزی داشتم ترشح سفید دارم دلشوره گرفتم ایا باردار هستم یا نه گفتن دباره ازمایش بدم ولی استرس گرفتم خواهش میکنم جوابم بدید سل

  11. با عرض سلام
    اگر دل درد های شما شدید است در حد درد های شبیه قاعدگی بهتر است با یک پزشک مشورت کنید تا در صورت تهدید به سقط درمان لازم صورت گیرد شاید لازم به استفاده از شیاف باشد.

  12. با سلام وخسته نباشید لطفا ازمایش پاپسمیر مرا تفسیر کنید.negative for intraepithelial lesion or malignancy.presence of inflammation severe.reactive cellular changes associated with ایا برای iui مشکلی دارم؟

    • با عرض سلام
      محبوبه جان التهاب بافتی در ازمایش شما وجود دارد ترجیحا با مراجعه به پزشک درصدد درمان و بررسی بیشتر در ایید.

  13. سلام
    من یک سال اقدام به بارداری کردم موفق به بارداری نشدم همه آزمایشها را انجام دادم مشکلی نداشم و در ضمن جنسیت پسر می خواهم و دکتر پیشنهاد آی یو آی داده است لطفا مرا راهنمایی کنید در شهرستان این کار را انجام بدهم یا به مرکز رویان مراجعه بکنم

    • مرکز رویان

      با عر ض سلام
      تحقیق به عمل اورید اگر درصد موفقیت در مرکز شهرستانتان بالا بوده در همان مرکز انجام دهید.

  14. با سلام و خسته نباشید

    سیکل ماهیانه من بین 30 تا 35 روز هست و معمولا 33 روزه، این ماه باید 10 ام اسفند پریود میشدم، و درست در همین تاریخ لکه بینی داشتم به مقدار کم که 3 روز طول کشید و پریود نشدم. 13 ام تست خانگی استفاده کردم و جواب تست بارداری منفی بود، 14 ام آزمایش beta hcg دادم و مقدارش 7.8 بود، به من گفتن 3 روز بعد یعنی 17 ام آزمایش رو تکرار کنم که مشخص بشه باردار هستم یا حاملگی خارج از رحمه، ممکنه آزمایشگاه اشتباه کرده باشه؟ آیا مقدار 7.8 نشانه ای بر حاملگی است؟

    ممنون میشم زودتر جواب بدید

  15. با سلام ممنون میشم اگه جواب بدید من مرداد ماه تقریبا ده روز پریدیم عقب افتاد ک بی بی چک و آزمایش بتا دال بر مثبت بودن بارداری بود ولی بخاطر فعالیت زیاد دچار خونریزی شدید و نهایتا سقط شدم حالا بهمن ماه اقدام ب بارداری داشتیم ک ناموافق بود و پزشک آزمایش پاپ اسمیر نوشتم ک این جوابشه:Specimen adequacy
    satisfactory for evaluation endocervical cells are present
    Interpretation/result
    organisms shift in flora suggestive of bacterial vaginosis
    other non-profitinelastic findings
    reactive cellular changes associated with moderate inflammation

    • با عرض سلام پری عزیز
      در ازمایش پاپ اسمیر شما مقداری عفونت و التهاب وجود دارد که برای درمان و بررسی بیشتر بهتر است با ماما یا پزشک مشورت نمایید .و بررای بارداری مجددا بعد از درمان اقدام نمایید .

  16. سلام خسته نباشید
    سیکل قاعدگیم 37 روزه س.الان 6 روزه که عقب انداختم ولی از بی بی چک استفاده کردم ک جواب منفی بود.
    هیچ علایم بارداری ندارم. میخواستم بدونم جواب بی بی چک دقیقه؟و حاملگی منتفیه؟

    • با عرض سلام راضیه جان شما میتوانید برای اطمینان بیشتر ازمایش خون بدهید بی بی چک دو هفته بعد از عقب افتادن پریود خیلی دقیق تر جواب میدهد.

  17. سلام من37سالمه4ساله ازدواج کردم 1سال هم باداروی ضدبارداری جلوگیری داشتم بعدکه برای بارداری اقدام کردم باردارنشدم بعدازمعاینات وسونوعکس متوجه شدم فیبرم رحمی دارم که خارج ازرحم بودوعمل جراحی انجام دادم اندازه فیبرمم12در14بودبعدهم تحت نظردکتربودبرای بارداری درآزمایشاتم هورمون پرولاکتینم 60 بودکه رنجش35بوده برای کاهش پرولاکتینمم دارومصرف کردم پرولاکتینم پایین اومدبعد2دوره هم لتروزول مصرف کردم بازفایده ای نداشت شوهرم آزمایش اسپرم داده مشکلی نداره متاسفانه باهمه این اقدامات باردارنشده ام آیاعمل جراحی میتونه باعث شده باشه به رحم آسیب واردشده باشه وباعث ناتوانی رحم شده باشه البته بعدعمل عکس رنگی گرفتم گفتن دیگه مشکلی نداری نه چسبندگی داری ونه انسداداندازه رحم هم نرماله من توی چونه ام موی زائددارم آیامیتونه نشانه مشکلی باشه؟1هفته قبل ازپریودم سینه هام مخصوصابافت اطرافش دردناک میشه تاچندروزبعدپریودادامه داره بعدرفع میشه 1احساس تنگی خلقم دارم این میتونه نشانه ازمشکل خاصی باشه باتوجه به سنم واینکه هنوزبچه دارنشده ام بایدچکارکنم لطفاراهنمایی کنیدباتشکر

    • با سلام خانم ندا
      اگر سونو و عکس رنگی مشکلی را نشان نداد پس نگران رحم نباشید با توجه به موهای زاید باید سونو تخمدان و ازمایشات هورمونی بدهید تا از بابت یکسری مشکلات رفع شود تنگی خلق و علایم دیگر که گفتید میتواند از علایم قبل پریود باشد که با اتمام پریود باید رو به کاهش روند.در غیر اینصورت باید با مشاور ملاقات داشته باشید.

  18. با سلام من 21 سالمه تنبلی تخمدان دارم و فاصله ی بین سیکلهام 55 روزست تحت نظر متخصص زنان هستم د کترم در دوره ی اول duphaston 10mg از روز 16 روزی1 عدد تجویز کردن که در زمان سی امین روز بعد از اولین مصرف فقط لک بینی قهو ه ای داشتم در کل جواب نداد در دوره ی دوم مدروکسی پروژسترون از روز 16 روزی 2 عدد تجویز کردن اونم برلی سه دوره تکرار که بر حسب اشتباه در نحوه ی مصرف توسط خودم جواب نداد و این دوره هم کلومیفن از روز پنجم 5 شب سه دوره که یک دوره مصرف کردم اقدام به بارداری داشتم الان روز 31 ام دوره ام هنوز پریود نشدم دو روز پیش بی بی چک استفاده کردم منفی بود درد کمر شدید دارم و بعضی اوقات درد زیر شکم ترشحات سفید رنگ حساس شدن سینه ها سه سوال دارم اول اینکه ایا لازمه پزشک معالجمو عوض کنم و پیش فوق تخصص برم ؟ سوال دوم ایا امکان بارداری وجود داره ؟ واینکه چه زمانی اقدام به ازمایش خون کنم؟
    البته ماه قبل هم اقدام داشتم با همین علا ئم جواب ازمایش منفی بود
    و همینطور در تجویز این دوره پزشکم سونوی واژنی در روز 13الی 15 دوره هم هست که چون با تعطیلا ت نوروز مصادف شد تصمیم گرفتم بعد از مصرف دوره دوم انجام بدم

    • با سلام خانم سیما
      نیازی به تعویض پزشکتان نیست و اگر به درمان خود ادمه دهید احتمال بارداری وجود خواهد داشت .بهترین زمان برای انجام تست بارداری ده روز تادو هفته بعد از عقب انداختن پریود است.

  19. با عرض سلام.38 ساله هستم تاريخ اولين روز آخرين پريودم 18 اسفند بوده كه با تست خون متوجه بارداري خود شدم امروز 18 فروردين است و دقيقا چهار هفته از بارداري من ميگذرد.ميزان هورمون بتا در خون 4100 ميباشد.آيا ميزان هورمون بتا نسبت به سن حاملگي طبيعي است؟لطفا جواب دهيد خيلي نگرانم.

    • با سلام خانم ریحانه
      بله طبیعی است.

    • سلام خانمی ۳۰ ساله هستم این ماه عکس رنگی دادم که سالم بود دوره پریود ۳۰ روزه است از روز۲۵ دچار لکه بینی شده ام روز ۲۶ آزمایش خون بارداری دادم منفی بود با ادامه لکه بینی ممکن است باردار باشم

      • مرکز مامایی رویان

        بارداري با آزمايش مشخص مي شود.اين علايم ربطي ندارد. به پزشك زنان مراجعه كنيد و لكه بيني بايد مورد بررسي قرار گيرد

  20. باسلام خانمی26ساله هستم چندماه پیش متخصص زنان مراجعه کردم گفتن عفونت قارچی وزخم داری سه دوره دارو مصرف کردم خوب نشدم الانم12روزه که ازوقت پریود شدنم می گذرهنوز پریود نشدم دوبار از تست خانگی استفاده کردم منفی بود باتوجه به اینکه در ناحیه پشت ومثانه درد دارم لطفا راهنمایی کنید

    • با سلام خانم مهتاب
      شاید لازم باشد دارو ها یا دوز انها تغییر کند در این مورد با پزشک خود مشورت کنید.برای اطمینان ازبارداری تست خون هم بدهید.شاید لازم باشد برای بررسی ببیشتر و پک کردن درد ها سونوگرافی بدهید.

  21. سلام خسته نباشید
    من 25 سالمه و 2سال ازدواج کردم؛اندیمتریوز داشتم و دو ماه پیش لاپاروسکوپی کردم و فورا اقدام به بارداری کردم اما تا الان نتیجه نگرفتم ۰هنوز تحت نظر دکتر هستم خیلی نگرانم تا کی باید دارو مصرف کنم ؟ احتمالش هست مشکل دیگه ای هم داشته باشم ؟

    • با سلام خانم مرضیه
      اینکه مشکل دیگری داشته باشید یا نه با ازمایشات و سونو کامل مشخص میشود.برای ۲ ماه هنوز تصمیم گیری برای عدم بچه دار شدن شما زود اسن به درمان ادامه داده و تحت نظر پزشکتان باشید.

  22. سلام
    دوره عادت ماهانه من ٣٠ روزه است الان ٣٨ روز گذشته
    روز ٣٤ بى بى چك گذاشتم منفى شد
    آيا احتمال باردارى هست؟

    • با سلام خانم زیبا
      بهترین زمان برای گرفتن جواب درست از بی بی چک گذشتن ۱۰ روز از غقب افتادن پریودتان است.نیاز به تکرار مجدد دارید.

      • با تشكر از پاسخگويى شما، امروز روز ٣٩ ام است. آزمايش خون دادم بتا ١٠ بود. آيا نياز به تكرار دارد يا جواب باردارى منفى است؟

  23. سلام من تا 2 سال جلوگیری داشتم و سیکل قاعدگی نامنظم داشتم با مراجعه به پزشک تشخیص دادن که من کیستهای فولیکولار دارم 5 ماه سیپروترون مصرف کردم و پریودم منظم شد و الان 1 ماه اقدام به بارداری کردم بعد از 20 روز از اولین نزدیکی ازمایش بتا دادم ولی 0.4 بود بعد از اون هم چند بار نزدیکی داشتم .ماه پیش 1 فروردی مریود شدم ولی الان 5 اردیبهشت من پریودم عقب افتاده و احتمالا دوره پریودم 28 روزه است .ایا احتمال بارداری وجود داره؟کی ازمایش مجدد بدم؟بیبی چک مطمءن هست برای تشخیص بارداری؟خیلی میترسم که نتونم باردار بشم لطفا سرسیع به من پاسخ بدید ممنون میشم

    • با سلام خانم فیروزه
      بهترین زمان برای تشخیص بارداری با بی بی چک ۱۰ روز تا ۲ هفته بعد از به عقب افتادن پریود می باشد.

  24. سلام جواب ازمايش اسپرم من اينه
    Viscosity:normal
    Volume:6.1
    Agglutination:normal
    1: Wbc
    Total motility:75
    Progressive:50
    Non progressive:25
    Immotile:25
    Concentration:73
    Total count:445.3
    Total abnormaliti:96
    Head:96
    Neck:10
    Tail:10
    Immature:2
    دكتر بهم گفته ضعيفه ايا اينطوره؟
    ممنون اگه جواب بديد

    • با سلام
      در ازمایش شما مقداری در اشکال نرمال سلول ها مشکل مشاهده میشود.بهتر است برای بررسی لبیشتر و درمان با یک اورولوزیست مشورت نمایید.

  25. سلام.من برای بارداری اقدام کردمنزدیک سه هفتس بعضی از علایماولیه بارداری رو دارم.دو بار چک بی بی مثبت شد.چهار روز قبل موعد پریودی ازمایش بتا دادم جوابش منفیه ایاجواب ازمایش خون صد در صده و اعتماد کنم و لازم نیس ازمایش دیگه ای انجام بدم تو رو خدا جواب بدین گیج شدم.ممنون

    • مرکز رویان

      با سلام
      خانم نادیا ازمایش خون را با توجه به اینکه بی بی پک مثبت شده است دوباره تکرار کنید و تا مشخص شدن جواب قطعی موارد مربوط به بارداری را رعایت نمایید.

  26. سلام من تمیم بارداری دارم آبله مرغان نگرفته ام خیلی نگرانم بهتره واکسن بزنم یا نه؟؟؟

    • مرکز رویان

      با سلام خانم مر مر
      تا قبل از بارداری بله میتوانید بزنید و حداقل۳ ماه بعد اقدام به بارداری نمایید.

  27. با سلام و خسته نباشید
    من این ماه کلومفین مصرف کردم و از 11 تا 17 سیکلم اقدام داشتم روز 22سیکلم آزمایش خون دادم بتا رو زده 0.3 و Reference Interval رو زده بین0-6.45 و method هم CLIA بوده . این یعنی بارداری من منتفیه . ممنون میشم جواب بدید من خیلی منتظر و نگران.

    • مرکز رویان

      با سلام خانم زری
      ازمایش را بعد از ۲ هفته بعذ از نزدیکی مجددا تکرار کنید.

  28. سلام می خواستم بپرسم توی سیکل 28و29 روزه ازچه روزی باید نزدیکی انجام بشه؟آیاجواب تست تخمک گذاری کاملا درسته و زمانی که مثبته ،تخمک گذاری داریم وتامثبت شدن تست باید نزدیکی انجام بشه یا نه ودراینصورت چند روز قبل از ازمثبت شدن بایدنزدیکی انجام بشه؟
    ممنون ازراهنمایییتون

    • مرکز رویان

      با سلام خانم مریم
      در سیکل ۲۸ روزه از روز ۱۲ تا روز ۱۶ سیکل از اولین روز قاعدگیتان احتمال تخمک گذاری وجود دارد بنابراین برای باردار شدن نزدیکی در این بازه زمانی و برای عدم بارداری هم در این بازه زمانی باید پیشگیری نمود.

  29. سلام من تقریبا ۱۰ روزه پریود بودم و پاک شدم الان دوباره خونریزی دارم و علایم پریود و بار اوله اینطوری می شم . قرص تیرویید هم ۲ ساله مصرف می کنم.همین چند روز پیشم سنو وازینال دادم که واسه انتقال جنین اماده بشم .فکر کنم همه چی عادی و نرمل بود .نمی دونم دلیل این پریود زود هنگام چیه . لطفا راهنمایی کنید .مرسی

    • مرکز رویان

      با سلام خانم سیما
      لطفا ذکر کنید که چند روز بعد از پریود اولتان مجددا پریود شدید.

  30. با سلام وتشکر از سایت خوبتون من به تازگی ازمایش بارداری دادم و مثبت بود اما حدود یک هفته است با حالتهای حساسیت در گیر هستم که در طول این هفته یک روز خوب بودم یک روز به شدت حالم بد میشه به طوری که عطسه های مکرر و خیلی شدید دارم خارش گوش چشم گلو و بینی و ابریزش بینی و گاهی گرفتگی بینی میشوم که حتی باعث اختلال در خواب شبم میشود سوالم اینه که با وجود نداشتن سابقه ی حساسیت ممکن است حساسیت بارداری باشد؟ایا این عطسه های محکم و پشت سرهم ایجاد مشکل در بارداری من میکند؟همینطور به ناچار به خاطر این عطسه ها به دکتر عمومی مراجعه کردم و از اینکه باردارم ایشون رو مطلع کردم یک امپول عضلانی تجویز کردن و تزریق کردم و یک دوم قرص سیتریزین هر شب تجویز کردن ایا این قرص و امپول برای این دوران مضر نیست؟ لطفا راهنمایی کنید تشکر

    • مرکز رویان

      با سلام
      احتمالا حساسیت فصلی در شما ایجاد شده است .که معمولا ربطی به سابقه قبلی ندارد.و انتظار نمیرود که این دارو برای جنین شما مضر باشد.

  31. باسلام.
    من 28 سالمه.3ساله ازدواج کردم.از زمان مجردیم پریودیم همیشه با تاخیر بود.از ابان ماه پارسال تقریبا یک هفته درمیون خونریزی داشتم.چند بار دکتر رفتم،که آخرین بار 2 دوره پرژسترون و استرادیول بهم داد که خونریزیم قطع شد.اسفند ماه بعد از اتمام اولین دوره20 روزه مصرف قرص، 26 ام پریود شدم.بعداز یک هفته فاصله،دوره 20 روزه بعدی شروع کردم.23 فروردین بعداز قرص پریود شدم.
    اقدام به بارداری کردم.الان سینه هام درد میکنه،همیشه ترشح دارم،کمی درد زیر دل دارم.امروز که 23 اردیبهشته هنوز پریود نشدم.21 ام ازمایش خون دادم بتا 1/08 بود.ایا زود رفتم واسه ازمایش؟امکان داره باردار باشم؟لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    • مرکز رویان

      با سلام خانم سمیه با توجه به بی نظمی هایی که دکر کردید و داروهای مصرفی تا ۱۰ روز بعد از عقب افتادن پریود برای ازمایش بارداری اقدام نمایید.

  32. با سلام من به تازگی ازمایش بتا جهت تشخیص بارداری انجام داده ام که که جواب 50< بود و دکتر ازمایشگاه گفتن باید دو رو روز دیگه تکرار بزنیم چون طبق این جواب به احتمال 99 درصد مثبت است سوالم اینه که ایا ممکنه در جواب ازمایش تکرار پاسخ منفی باشه؟و دلیل تکرار ازمایش چی میتونه باشه؟

    • مرکز رویان

      با سلام خانم سیما
      مواقعی که شک به جواب ازمایش وجود دارد معمولا تکرار انجام میشود.احتمال بارداری در ازمایش بعدی احتمال بیشتری دارد که مثبت باشد.

  33. با سلام
    من ۳۱ سال دارم حدود دو ساله که ازدواج کردم سال اول جلوگیری داشتم ولی الان یکساله که دیگه جلوگیری ندارم ولی باردار نمیشم
    دکترم این ماه کلومیفن داد و از روز سه پریودی به مدت پنج روز و هر روز دوتا مصرف کردم
    لطفا راهنمایی کنید چکار کنم خیلی نگرانم

    • مرکز رویان

      با سلام خانم ریحانه
      منتظر باشی تا بببینیم کلومیفنی که این ماه مصرف کردید چگونه جواب میدهد معمولا موثر است.

  34. سلام من بیست و پنج روز ک از زمان پریودیم میگزره و نشدم.در روز پنج تاخیر از دادم منفی بود و تا دو روز پیش بی بی چک منفی است.اقدام به بارداری هم ماه دومه ک دارم. به نظر شما دوباره از بدم؟؟؟

    • مرکز رویان

      با سلام خانم اتی
      با این توضیحی که شما دادید احتمال باردتاری منتفی است .میتوانید با مراجعه به مرکز تحت نظر باشید تا تمهیدات لازم صورت گیرد.

  35. سلام روزتون بخیر میخواستم بپرسم بهترین زمان مصرف قرص فولیک اسید در طول شبانه روز چه سا عتیه؟ من باردار هستم و شبها قبل از خواب میخورم تشکر

    • مرکز رویان

      با سلام خانم سیما
      چون اسید فولیک از ویتامین های محلول در اب است بهتر است نیم ساعت بعد از غذا مصرف شود.

  36. سلام من روز 17اردیبهشت پریود شدم و روز 22ام پریودم تمام شد .البته روز 22ام لکه داشتم.روز 26ام نزدیکی داشت بدون محافظت.وامروز که روز 29 اردیبهشته تست تخمک گذاری انجام دادم که مثبت بود .حالا سوال من اینه که امکان داره من باردار باشم؟

    • مرکز رویان

      با سلام ماندانا جان
      برای اطمینان از بارداری ۱۰ روز بعد از لقاح میتوانید ازمایش خون بدهید.یا ۲ هفته بعد از عفب افتادن پریودتان از بی بی چک استفاده کنید.

  37. سلام تقریبا بعد از ۶ روز از اینکه پریودم تمام شده بود دوباره یه خونریزی کمی داشتم.همین ماه سنو وازینال دادم اگه کیست داشته باشم ایا در سنو دیده میشه چون دکترم چیزی نگفت. کلا چند وقته بهد از تمام شدن پریودم رگه ها خون همراه با مایع از بدنم خارج میشه.دارو تیرویید هم مصرف می کنم.ممنون

    • مرکز رویان

      با سلام خانم سیما
      معمولا مواردی مثل کیست در سونو گرافی مشخص میشود.شما ازمایشات هورمونی و یا ازمایش کلی برای بررسی بیشتر دادید یا فقط سونو دادید؟

  38. سلام من ۲۰ اردیبهشت پریود شدم دورام هفت روزه بود.بعد چند روز معدم درد میکنه حالت تهوع دارم بادارم؟

    • مرکز رویان

      با سلام هانیه جان
      برای اینکه متوجه شوید باردارید یا نه قاعدتا باید ازمایش بدهید ۱۰ روز بعد از لقاح برای ا زمایش خون و حدود ۲ هفته بعد از عقب افتادن پریودتان میتوانید بابی بی چک پی به بارداریتان ببرید.

  39. سلام
    من دو سال به هیچ عنوان جلوگیری نکردم و شوهرم به خاطر کم بودن اسپرم زنده چند وقتی میشه که آمپول ivf میزنه
    و طبق نظر دکتر ما فقط با انجام ivf بچه دار میشیم
    معمولا زمان پریود من دقیق هست ولی الان دقیقا 8 روز از زمان پریودم گذشته
    قبلا اصلا عفونت نداشتم و الان یک هفته هست که دچار عفونت شدید با بوی بد شدم – در صورتی که کلا همیشه بهداشتم و رعایت میکنم
    یکی اینکه ممکن هست که من با وجودی که شوهرم نهایتا یک درصد اسپرم نیمه متحرک و ضعیف داره من بدونه ivf بچه دار شم
    و اینکه
    آیا عفونت ادراری عادیه یا حتما باید برم دکتر
    میشه راهنماییم کنین

    • مرکز رویان

      سلام خانم رها
      مسئله عفونت چه ادراری یا زنان بسیار جدی است و بهتر است تحت درمان باشید .با انکه احتمال بارداری بسیار کم است ولی بهتر است یک ازمایش بارداری بدهید.

  40. مرسی برای جواب سوالم که دادید من تقریبا ۷ ماه قبل یه سری ازمایش هرمونی قبل از انتقال جنین دادم که همشون نرمال بودن ولی تازگی ازمایشی ندادم .خیلی ترشح هم دارم که بد بو هست و زیر دلم گاهی درد هم می کنه ممکن از عفونت باشه . بازم تشکر

    • مرکز رویان

      با سلام خانم سیما
      بهتر است اگر شک به عفونت دارید حتما برای درمان اقدام نمایید.علایمی که ذکر کردید میتواند نشانه های عفونت باشد.

  41. سلام.ببخشید دوباره مزاحم شدم.من همونیم ک چند وقت پیش پیام دادم و شما گفتید احتمال بارداری منتفیه!
    من نزدیک یک ماه از موعد پریودبم میگزره و نشدم.پنجم پری از دادم منفی بود و همین طور بی بی چک.اما بعد از یک هفته ک بی بی چک رو تست نکرده بودم امروز دو خط پرنگ افتاد .باید چیکار کنم دوباره تست کنم یا ازمایش خون بدم؟درضمن اگر باردار باشم به نظرتون چرا انقد دیر نشون داده. اخرین پریودیم پنجم فروردین بوده.

    • مرکز رویان

      با سلام
      خانم اتی شما بهتر است برای اطمینان بیشتر یک ازمایش خون هم در این هفنه بدهید.

  42. فهیمه طولانی

    سلام،من دوبار حامله شدم پارسال برج ده ک نیمه های برج 11سقط شدو ناخواسته ماه بعد هم دوبارهذحامله شدم اما تو اولین روز فروردین دو باره سقط شد بعد اون 6مله جلوگیری طبیعی داشتم از شهریور اقدام ب بار داری کردم اما نتیجه نگرفتم هر دوره قرص کلومفین و لتروزول امپول هی هاش ام جی وهاش سی جی استفاده کردم اما متاسفاه هیچ نتیجه ای نگرفتم شوهرم 6بار ازمایش اسپرم داد نتیجش خوب بود فقط تو سومین ازمایشش گفتم شتابش کمه دارو دادن و ازمایشات لعدی خیلی خوب جواب داد من خودم هر ماه سونو گرافی رفتم و تخمک گذاریم و تعداد فولیکول دکتر گفت خیلی خوبه عکس رنگی گرفتم نتیجه اونم خوب بود میخواستم از شما راهنمایی بگیرم دلیل باردار نشدنم چیه خیلی نگرانم واسترس شدید دارم

    • مرکز رویان

      با سلام خانم فهیمه
      لطفا ذکر کنید ایا اضافه وزن دارید یا نه ؟و در ضمن وجود افسردگی و اضطراب و استرس شدید در زندگی خود میتواند در حضور همه عوامل نرمال سبب نازایی شود.

      • سلام.اضافه وزن ندارم 54کیلو ام،و متاسفانه خیلی عصبی هسم و الانم ک هر ماه نتیجه نمیگیرم بیشتر خود خوری میکنم وذعصبی تر شدم و واسه هر قضیه ای من استرس زیاد دارم

        • مرکز رویان

          با سلام
          فهیم عزیز خود استرس عامل بسیار مهمی در ایجاد یک لقاح نامناسب وعدم باروری است.ببیشترین و مهم ترین فاکتور برای باردار شدن حفظ ارامش است.

  43. با عرض سلام و خسته نباشید ایا درد پهلو سمت راست در ماه دوم بارداری طبیعی است؟

    • مرکز رویان

      با سلام خانم سیما
      در صورتی میتوان انرا تاثیر هورمون ها بر عضلات دانست که اولا با علایم ادرای مثل سوزش ادرار تکرر ادرار همراه نباشد و در سونو هم مشکل خاصی ذکر نشود.

  44. سلام خسته نباشید
    دوره های من 27 روزه است الان سه روزه عقب افتاده و هیچ علائم حاملگی ندارم،چند روز بعد از لقاح لخته خون غلیظ دیدم
    9/10 روز بعد از لقاح آزمایش خون دادم بتا ی خون 0/1> رو نشون داد
    بی بی چک های معمولی و ارزان مثبت نشون میده
    در دوره تخمک گذاری هر یک شب در میان اقدام کردیم
    الان حامله هستم یا نه؟؟
    خواهش میکنم که جواب بدید،،،، منتظر هستم.

    • مرکز رویان

      با سلام خانم عسل
      برای اگاهی از بارداری بهتر ان است که ۱۰ روز بعد از عقب افتادن پریود و یا ۲ هفته بعد از لقاح اقدام به ازمایش بارداری نمایید.توصیه میشود مجددا اقدام به ازمایش خون نمایید.

  45. رجانباسلام وخسته نباشيد من ٢٠ ارديبهشت ميكرو داشتم ٥ خرداد ازمايش دادم بتا صفر بود همي داروهارو قطع كردم امروز ٩خرداده هنوز پري نشدم ايا

    باسلام وخسته نباشيد من ٢٠ ارديبهشت ميكرو داشتم ٥ خرداد ازمايش دادم بتا صفر بود همي داروهارو قطع كردم امروز ٩خرداده هنوز پري نشدم ايابه اقدام خاصي نياز هست ممنون ميشم جوابمو بديد

    • مرکز رویان

      با سلام
      بهتر است یک ازمایش دیگر هم بدهید و در صورت منفی بودن به پزشکتان مراجعه نمایید.

  46. سلام،لطف کنید جواب منو بدین با وجود نرمال بودن نتیجه تمام ازمایشات من و شوهرم و همچنین نرمال بودن سونو و عکس رنگی پس چ عاملی باعت ناباروری من شدهذخواهش میکنم جواب بدین و راهنماییم کنید خیلی نگرانم

    • با سلام خانم فهیم
      ایا شما تست های تخصصی تر مثل تست پس از نزدیکی را دادید ؟گاهی اوقات دلیل ناباروری میتواند کشته شدن اسپرم ها در دهانه رحم باد که در این صورت باید ازمایشات و در مان های تخصصی تر صورت گیرد.شاید هم علل ایمونولوزیک و یا نامشخص باعث ناباروری شما میشود در این صورت بید در مراکز کمک باروری و ناباروری بر روی شما مطالعه و در مان صورت گیرد.

  47. سلام – شوهر من مشکل ضعیف بودم اسپرم و کم تحرک بودن اسپرم و داره ( قبلا اصلا اسپرم نداشت و کاملا آزو بود ولی الان بعد از عمل واریکوسل تعداد کمی اسپرم نیمه زنده مشاهده میشه )
    دکترا گفتن که باید با آی وی اف اسپرم و قوی کرد و به رحم من انتقال داد
    منتها ما الان به دلیل بعضی مشکلات امکارن پی گیری این مشکل و تا چند ماه نداریم و من میخوام بدونم
    امکان اینکه همین اسپرمای ضعیف هم به کل از بین بره آیا هست ؟
    و اینکه اگه این اسپرمای ضعیف هم دیگه تا الان نباشه بازم میشه از طریق ivf کاری انجام داد یا نه ؟

    • با سلام رها جان
      برای انجام ivfباید اسپرم وجود داشته باشد که بتوانند تقویتشان کنند به هر حال تا زمانی که شرایط برای این عمل مساعد شود بهتر است همسرتان تحت نظر پزشک باشد تا در مان های لازم در طول این مدت صورت گیرد.

  48. با سلام
    اقدام به بارداری کردم الان سه روزه پریودم عقب افتاده و بعضی علایم بارداری مثل درد سینه و درد زیر دل را دارم و چون سرما شدید خوردم و روزی دو عدد پنی سیلین میزنم و داروهای دیگر میخورم.برای مصرف داروها میترسم آیا آزمایش خون جواب مثبت میدهد؟لطفاسریعتر راهنماییم کنید

    • باسلام خانم زهرا
      معمولا ۲ هفته بعد ار لقاح ازمایش خون بارداری را نشان میدهد میتوانید برای دادن ازمایش اقدام نمایید.

  49. با سلام من در بارداری اولم در هفته هشتم جنینم ایست قلبی کرد در بیمارستان کورتاژ شدم از جنین نمونه برداری کردن وآزمایش گرفتن که علت ایست قلبیشومشخص کنن جواب آز این است میشود راهنمایی کنید که چی نوشته
    pathology report : pathology no s-93-673
    macroscopic
    specimen received in formalin consist of multiple irregular fragments of creamy-browntissue totally measuring
    5x3x2 cm

    summary of section : multiple/1 embedded : 20%

    microscopic:
    microscopic examination reveals fragments of inflammed decidual tissue with some chorionic villi.

    diagnosis :
    endometrium/curettage :
    -decidual tissue&chorionic villi(product of pregnancy)

    • مرکز رویان

      با سلام خانم سیما
      در ازمایش شما مسئله خاصی مشاهده نشده است و موارد واضح را ذکر کرده اند که بسیار تخصصی میباشند برای توضیح دادن .در ضمن معمولا تخم پوچ علت مشخص و شناخته شده علمی ندارد .بهتر است برای این مورد تحت نظر پزشک خود باشید.

  50. سلام ممنون از پاسختون .عزیزم من سیکل قاعدگیم 29 روزه میباشد اما در این ماه ده روزه از موعدش گذشته و هنوز نشدم و نزد پزشک رفتم برام آز بتا داد رفتم دادم ومنفی بود و گفتن لابد کیست داری وبرام سونو نوشتن و من انجام دادم و خوشبختانه کیست نبود در تخمدان و رحمم و همه چیز نرمال بود ولی ضخامت آندمتر 11.5میلی متر بود و نشان یه ماما در بیمارستان دادم گفتن ضخامت یکم زیاد می باشد وشاید نیاز به جراحی ونمونه برداری باشد .من خیلی میترسم تو رو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم آیا خطرناکه؟ با سپاس فراوان

    • با سلام خانم سما
      مسئله خطر ناکی نیست نیازی به نگرانی نیست با یک پزشک متخصص یا ماما مشورت نمایید در صورت لزوم با انجام نمونه برداری مشکل اصلی تشخیص داده میشود و در مان لازم انجام میگیرد.

  51. با سلام و خسته نباشید با توضیحاتی ک قبلا دادمبا وجود دوبار حاملگی و سقط مکرر و نرمال بودن ازمایش اسپرم ایا ای وی اف راذانجام بدم ایا نتیجه میگیرم؟

  52. سلام ببخشید من پلی کیستیک هستم یکبار هم سقط داشتم این ماه داروی بارداری نخوردم و فقط قرص تیروکسین خوردم روز 16 پریود یک ترشح سفید غلیظ با رگه های خونی داشتم و از اونروز سینه درد شدید امروز 29 پریود است و دیروز بیبی چکم منفی شد و الان یک روز در میون ترشحات سفید غلیظ کش دار دارم ولی فعلا خبری از پریودی نیست ممکنه باردار باشم ؟؟ بار اولی که باردار شدم خیلی تنگی نفس داشتم ولی الان نه لطفا پاسخ بدید با تشکر

    • با وجود بی بی پک منفی احتمال بارداری کم است ولی برای اطمینان بیشتر بهتر است ازمایش خون بارداری بدهید.

  53. سلام و خسته نباشید
    من و نامزدم روز 4ام پریودم یعنی زمانی ک 3روز ب پایان پریودم مونده بود رابطه داشتیم البته من هنوز باکره هستم ولی آب آلت همسرم روی واژن من رخته شد احتمال بارداری هست؟من 10روز بعد آ مایش خون دادم نتیجه منفی بود ولی الان نزدیک 2 هفته است ک درد شدید سینه دارم .آیا دوباره آزمایش بدم؟

    • با سلام خانم کوثر
      احتمال ان بسیار کم است ولی بعید نیست و اگر اسپرم ها به بالا راه یافته باشند امکان بارداری وجود خواهد داشت .برای اطمینان بیشتر ۲ هفته بعد از نزدیکی یک ازمایش خون بدهید.

      • باسلام
        من امروز بخاطر سینه درد شدید پیش متخصص زنان رفتم و ایشون گفتن چیزی نیس و آزمایش سونو گرافی نوشتن و اونجا هم چیز خاصی تو سینه نشون نداد و همچنین روی شکمم هم گرفتن و گفتن چیزی مشخص نیس ک حامله باشی.البته الان 22روز اززمان نزدیکی میگذره .زود بوده برای آزمایش سونوگرافی؟آیا من منتظر بمونم وقت پریودم برسه و اگه پریود نشدم آزمایش خون برم؟

        • مرکز رویان

          با سلام خانم کوثر میتوانید به محض عقب انداختن پریود برای ازمایش خون بارداری اقدام نمایید ولی اگر سونو پیزی را نشان نداد به احتمال قوی بارداری منتفی است.

  54. با سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم چه زمانی میشه از چک بیبی واسه تشخیص بارداری استفاده کرد؟
    من 13 روزه پاک شدم جلوگیری نداشتم و کمر درد دارم امکان بارداری هست؟
    البته سونو رفتم گفتن کیست داری؟
    اگه یه متخصص خوب مشهدم سراغ دارید لطفا معرفی کنید با تشکر….

    • با سلام
      معمولا ۲ هقته بعد از لقاح یا ۱۰ روز بعد از عقب افتادن پریود میتوان از بی بی پک برای تعیین بارداری استفاده کرد.اگر بارداری صورت نگرفته باشد کمر درد میتواند به علت قرار گرفتن در روز های تخمک گذاری باشد.

  55. با سلام و خسته نباشید
    من 23 روز عقب انداختم تمام علائیم بارداریو هم دارم اعم از حالت تهوع درد ترشح دل درد و کمر درد ولی 6 روز پیش ازمایش دادم جواب منفی بود به نظر شما علت چیه؟

    • مرکز رویان

      با سلامم خانم زهرا
      ۲ هفته بعد برای ازمایش مجدد اقدام نمایید و یک سونو بدهید تا در صورت عدم بارداری علت این حالات مشخص شود.

      • سلام 7روزازپریودم گذشته وچنین سابقه ای نداشتم تابحال وعلائمی مثل ترشح زیاد سر درد اشتهازیاددارم و2بی بی چکم مثبت شدولی آزمایش خونم منفی شدآیامن باردارم

        • با سلام خانم عسل
          دو هفته بعد از اولین ازمایش خون مجددا اقدام به ازمایش خون کنید.و در این دو هفته موارد احتیاطی را به جا اورید تا در صورت بارداری مشکلی ایجاد نشود.

  56. سلام من 25 اردیبهشت پری شدم هر ماه یک روز جلو مبندازم ابا امکان داره الان بی بی چک بزنم جواب میده .اخه دوست دارمزودتر بفهمم

    • با سلام خانم النا
      بهترین زمان برای گذاشتن بی بی چک دو هفته بعد از عقب اقتادن پریود است ولی ۱۰ روز بعد از لقاح معمولا ازمایش خون میتواند تا حد زیادی نشان دهنده بارداری باشد.

  57. با سلام. ممنونم از پاسخگویتون. من 27ساله و در اقدام به بارداری هستم یک بچه 5 ساله دارم دارم و سه ماه پیش سقط داشتم.12 روز قبل وقت عادت لکه بینی داشتم که 5روز طول کشید.ایا امکان بارداری من وجود داره؟در ضمن احساس زدن نبض وگاهی درد های یک طرفه در زیر شکمم دارم.

    • با سلام خانم زهرا
      برای اطمینان از بارداری باید ازمایش خون بدهید تا مشخص گردد که باردار هستید یا نه؟

  58. سلام. من ماه قبل 17اردیبهشت پریود شدم و این ماه هم 13 پریود شدم میخواستم بدونم زمان تخمک گذاریم کی هست؟ و برای بارداری باید همون روز تخمک گذاری باید نزدیکی داشت؟لطفا راهنماییم کنین

    • با سلام خانم زهرا
      از اولین روز قاعدگی قبلی تا اخرین روز قاعدگی اخرتان را حساب کنید و عدد به دست امده را از عدد ۱۴ کم کنید این عدد در واقع وسط سیکل قاعدگیتان را نشان میدهد.که دو روز قبل تا دو روز بعد از این تاریخ زمان تخمک گذاری شماست.

  59. سلام من پربودی نامنظمی داشتم
    بخاطر کیست تخمدان
    چندروز بعداز پریودی اقدام برای بارداری داشتم
    و الان 13 روز مانده به پریودی بعدی علائم زیر رو دارم
    نفخ،حالت تهوع،افزایش دمای بدن،سوزش معده و کمر درد
    میخواستم بدونم احتمال بارداریم وجود داره یا نه؟
    ممنون از اطلاع رسانی جامعتون

  60. با سلام و احترام
    من بعد ۵ روز از اولین نزدیکی و ۳ روز از اولین نزدیکی آزمایش خون بتا دادم ۱ بود آیا احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ البته روز اقدام ما برابر بود با ۱۵ و ۱۷ روز بعد پریودم

  61. سلام و خسته نباشید
    من همونطوری که قبلا گفته بودم یه مدت عفونت داشتم که با استفاده قرص واژینال الان تقریبا فک میکنم خوب شده مشکلم

    چند روز پیش دکتر رفتیم برای انجام کارای ivf که برام سونو هیستوسالپنگو ( رنگی ) نوشته
    تو اینترنت که خوندم نوشته بود همراه با درد شدیده –
    1) من و تا حالا دکتر هم معاینه نکرده یعنی دردش خیلی زیاده 🙁
    2) عفونتی که داشتم اگه کمی مونده باشه ممکنه تو جواب سونو تاثیر بذاره چون من به دکتر یادم رفت بگم عفونت داشتم
    3) بعد از سونو چه قدر بعدش معمولا ivf انجام میشه

    ممنون

    • سلام
      معاينه دردناك نيست سعي كنيدهنگام معاينه نفس عميق بكشيد و عضلات واژن را ريلكس كنيد.از نظر اينكه عفونت شما كامل درمان شده يانه مطمئن شويد و باپزشكتان مشورت كنيد

  62. امکان اینکه شوهرم عفونت داشته باشه هست
    چون من احساس میکنم تا عفونتم خوب میشه بعد از رابطه دوباره عفونت میکنم
    برای اقایون چی کار میشه کرد
    اصلا اقایون هم دچار عفونت میشن ؟ از کجا میشه دونست که عفونت داره یا نه ؟

    • سلام
      بله برخي از عفونت هاي واژينال درمان شريك جنسي هم لازم است. از روي علايم همسرشما و بستگي به نوع عفونت شمادارد كه درمان مشترك تجويز ميكنيم.

  63. باعرض سلام و خسته نباشید من الان 5روز از پریودیم گذشته و خیلی هم ترشح دارم که انگار کیسه ابی پاره میشه اینجورحالتی وخیلی هم سینه هام و شکمم درد میکنه ایا میتونه نشانه های بارداریم باشن؟ ممنون از سایت خوبتان

    • سلام
      شرح حالتان کامل نیست
      بهتر است به پزشک مراجعه کنید

    • سلام. خسته نباشید! من پریودی نامنظم دارم چند ماه یکبار پریود میشم! در حال حاضر عقدم ولی هنوز اقدام ب درمان نکردم! 29 فروردین از قرص اورژانسی استفاده کردم باتوجه ب اینکه ن دخول داشتیم و ن منی همسرم روی واژن ریخت!6 اردیبهشت پریود شدم! همسرم بم میگه تو نسبت ب این موضوع وسواس داری حتس خودم هم اینو میدونم ولی میترسم!12 اردیبهشت نزدیکی داشتیم ولی همسرم منیش رو روی شکم ریخت! دخول فقط در حد این بود ک سر آلت تناسلی ایشان داخل بود! ولی من بخاطر استرس زیادم دوباره بعد از 21 ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم! 22 اردیبهشت دوباره نزدیکی داشتیم مثل دفعه قبلش بود یعنی دخول فقط در حد سر آلت ایشون بود و وقتی ک ارضا شدن منی رو، رو سینه هام ریختن! از اون موقع ب بعد پریود نشدم! فقط بخاطر استرس زیادم یک هفته بعد مقدار کمی زعفران دم کرده خوردم! و فقط همون روز خیلی کم دل درد و کمر درد داشتم! بعد از اون اردیبهشت30 یعنی امروز معدم درد میکنه و نفخ کرده و کمی عضلات پام درد میکنه! میترسم باردار شده باشم!از نظر همسرم این غیر معقوله! خودم هم ی جورایی اینو قبول دارم ولی بخاطر استرس زیادم نمیتونم قبولش کنم! ب نظر شما احتمال بارداری وجود داره؟ توروخدا جوابمو بدین

      • سلام
        باتوجه به اينكه در دوران عقد هستيد بهتر است از يك روش پيشگيري مطمئن استفاده كنيد.باتوجه به استرسي كه داريد نه از رابطه لذت ميبريد نه شما و نه همسر شما و اين استرس خودش منجر به تغييرات هورموني و اختلا ل و بي نظمي پريود ميشه.ريختن مايع مني در اطراف ناحيه واژن به دليل اينكه اسپرم متحرك هست احتمال بارداري هست ولي با توجه به شرح حالي كه شما دادين بعيد است. بهتر است جهت مشاوره مراجعه كنيد.

      • سلام 4روز از پریودیم میگذره سینهام شدیدا درد میکنه ب حدی ک دستامم درد گرفتن واسه اولین باره ولی کمو بیشی دلو کمرمم درد میکنه آیا احتمال بارداری وجود داره

        • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

          خانم نرگس
          تشخيص قطعي بارداري با آزمايش خون بارداري و بررسي تيتر بتا مي باشد

  64. سلام من ۵اردیبهشت پریود شدم الان ۲۷خرداده ولی هنوز پریود نشدم،آز دادم گفتنت تیترش کمه،ولی مثبته،بنظرتون باردارم،۶۷/۹۹ جوابشه لطفا راهنماییم کنین بی بی چکم زدم مثبت شد

  65. سلام من در دوران عقد هستم باهمسرم رابطه داشتم اما مني داخل واژن ريخته نشده دوروز بعد از نزديكي هم پريود شدم اما به مدت دو روز البته خونريزي هاي من كم هست هم از لحاظ روز و خون ريزي ميخواستم ببينم احتمال بارداري هست راهنماييم كنيد .

    • سلام
      اگردر تارخ سیکل طبیعیتون پریود شدی حاملگی رد میشه.
      در کل ریخته شدن مایع منی در اطراف ناحیه تناسلی احتمال حاملگی هست. چون اسپرمها متحرکند.

  66. سلام و خسته نباشید
    من نامزدم و باکره هستم
    حدس میزنم ممکنه کمی آب ریخته شده باشه رو واژنم
    البته دو هفته بعد به صورت کامل و مثل همیشه پریود شدم
    خطری که نیست؟
    امکان حاملگی نیست؟

  67. با سلام من و همسرم. از روز سه شنبه بیست و شش خرداد 94 اقدام به بارداری کردیم .درصورتی که داروی اوومید کلمفین مصرف کردم. و آمپول hcg تزریق کردم و نتیجه ی سونو نشان داد که سه فولیکول آزاد شده. آیا احتمال بارداری زیاد است و اینکه آیا روزه گرفتن برای من. و احتمالا جنینن ضرر دارد
    با تشکر فراوان.

  68. سلام. این ماه برای بارداری اقدام کردم. معمولا پریود نامنظم دارم. 5روز که پریودم عقب افتاده. روزی که باید پریود میشدم و روز بعدش بیبی چک گرفتم که هر دو منفی بود.
    با توجه به اینکه درد شبیه پریود ضعیف دارم، ممکنه باردار باشم؟

    • سلام
      تا 10 روز عقب یا جلو افتادن طبیعیه.اگر در زمینه زمان مناسب در طول سیکل جهت اقدام به بارداری اطلاعات کاملتری نیاز دارید میتوانیداز مشاوران مرکز راهنمایی بگیرید. در ضمن با توجه به اینکه قصد بارداری دارید حتما جهت مشاوره قبل از بارداری از نظر مصرف اسید فولیک و بقیه موارد اقدام فرمایید.
      باتشکر

  69. من بیبی چک گذاشتم مثبت بود.ازمایش هم دادم بتا73.4بود بهم گفتن مثبته.ولی امروز خونریزی داشتم که انگار نقطه نقطه بود درد زیر شکم شدید دارم پاهام و دستام بد جور درد میکنن .دلیلش چیه تورو خدا جواب بدید .به ایمیل ام بفرستید ……خواهش میکنم زود بگید دارم میمیرم

  70. باران بهرامی

    توروخدا کمکم کنید توروخدااااااااااا از درد دارم میمیرم.خونمیاد چرا ؟؟؟؟ایا سقط شده ؟؟؟؟؟؟یا چطور شده؟؟؟؟همه چی که مثبت بود.اخه چرااااااا؟؟؟

  71. باران بهرامی

    من بی بی چک گذاشتم مثبت شد بعد ازمایش رفتم بتا۷۳.۴بود بهم گفتن مثبته امروز جواب ازمایش گرفتم.ولی اومدم درد شدید داشتم اولش یکم خون اومد بعد لاز درد و خون .بدجور درد دارم بدجور.پادردزیر شکم درد.شدید.چیکار کنم دارم میمیرم توروخدا کمکم کنید…..الان بی بی چک گذاشتم دوباره روی قسمت cپر رنگ بود ولی t یه حاله ی کمرنگ افتاده چیکار کنمممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام
      باران خانم شما بهتر است حضورا مراجعه کنید تا بررسی کاملتر انجام شود. درد شدید باید مورد بررسی قرار گیرد. از مصرف خودسرانه مسکن هم اجتناب کنید.

  72. باسلام ٢٧ساله هستم و نزدیک به ۵ماه است ک جلوگیری ندارم دوره هایم٣٠روزه است ماه اخر ده روز عقب انداختم ک دکتر باتوجه ب ازمایشاتم دوعدد کابرگولین۵/و قرص پروژسترون دادند ک دوره منظم شد وسنوگرافی نرمال بودایا با مصرف این داروها امکان بارداری است و میتوانم اقدام کنم و چرا هنوز باردار نشدم؟باتشکر

    • سلام
      همسر شما اسپرموگرام انجام دادند؟از نظر واریکوسل معاینه شدند؟ امکان بارداری هست اما بهتر است شما تحت نظر مشاوران مرکز قرار بگیرید تا دقیق تر بررسی شوید.نیاز به اطلاعات بیشتری است.
      ممنون

  73. با سلام و خسته نباشيد
    من و همسرم از روز 26 خرداد 94 اقدام به بارداري كرديم. دكتر براي من داروي اووميد و آمپول HCG تجويز كرده. احتمال اينكه باردار بشم چقدره و اگه من در اين هفته باردار بشم آيا روزه گرفتن من خطري ايجاد مي كنه؟
    با تشكر فراوان

    • باسلام و تشکر
      ساناز خانم چون پزشک شما از شرح حال شما و شرایط شما اطلاع دارند بهتر است با ایشان مشورت کنید.

  74. لطفا فوری فوری جواب دهيد.
    يک هفته از مقاربت ما ميگذرد و من فکر ميکنم باردارم زيرا علائمی چون حساسيت نوک سينه و افزايش ترشحات مهبلی پيدا کرده ام.و رحمم کمی برجسته شده است.اما چون مطمئن نيستم روزه هایم را ميگيرم.آيا روزه داری برایم مضره,ازکجابدانم باردارم

    • باسلام
      10 روز بعداز نزدیکی میتونید أزمایش بتا بدین و از نظر حاملگی مطمئن بشین. مهمه که بدونیم در چه مرحله ای از سیکل قرار دارید و آیا احتمال بارداری بوده یا نه؟
      بهتر است جهت مشاوره قبل از بارداری مراجعه کنید.مصرف اسید فولیک ضروری است.

  75. سلام من تاحالاسابقه عقب انداختن نداشتم والان 10روزه که واسه اولین بارپریودم عقب افتاده 3بارآزمایش خون دادم وچندتابی بی چک همش منفی شددلیل این عقب انداختنم چی میتونه باشی درصورتی که حتی سابقه یک روزعقب انداختم نداشتم وپریودام منظم بوده؟

    • سلام
      ممكن در اثر يك استرس ناگهاني به بدن يا يك تغييري در برنامه زندگي شما باشه.

  76. با سلام ممنون از راهنماييتون.
    فقط نگفتيد روزه گرفتن در اين ايام برام ضرر داره يا نه؟منامشب ده روزم تموم ميشه اگه الان برم تست خون نشون ميده.در ضمن من ١۴روز قبل از پريودی اقدام کردم.چهار ماه قبل سقط داشتم برای اون هم همين شرايط رو داشتم

    • سلام
      ميتوانيد براي انجام آزمايش اقدام كنيد.روز گرفتن بستگي به شرايط جسمي خودتان دارد. هنوز نميدانيم كه حامله هستيد يانه!!!
      بهتراست تحت نظر باشيد

  77. ما برای اولین باز باهم سکس داشتیم ایا بایه بار هم باردار میشم اخه تست مثبت بود و تعجب کردم خواهش راهنمایی کنین

    • سلام
      بسته به اينكه در چه مرحله اي از سيكلتون مقاربت داشتيد واينكه دخول كامل بوده يا نه و…..و وقتي روشي براي پيشگيري نداشته باشيد احتمال بارداري است.

  78. با سلام و خسته نباشید من 21 خرداد ماه یک فولیکول 22 میلمتر داشت آمپول hcgتزریق کردم و 12 ساعت بعد اقدام داشتم الان 10 روز میگذره به نظر شما احتمال بارداری من چقد است ؟بی بی چک جواب میده یا آزمایش خون؟با تشکر

  79. سلام.قبل از هر چیزی ممنون از راهنماییتون.من پلی کیستیک هستم.اما تا به الان پریودام منظم بود.فقط ماه پیش مقدارش کن بود و همش لخته بود.این ماه الان 8 روز ه که از موعدش گذشته.چند بار بیبی چک گذاشتم که آخریش امروز صبح بود و منفی.به نظر شما الان باید چه کار کنم؟ دکترم آزمایش هورمونی واسم نوشته بود اما چون هنوز پریود نشدم نشد انجام بدم.

    • سلام
      بهتر است آزمايش بتا بدهيد.البته باپزشك خودتان مشورات كنيد بهتر است چون از شرح حال شما بيشتر اطلاع دارد

  80. باسلام ممنون از وقتی که برای پاسخگویی به سوالات میگذارید.
    با توجه به اینکه مقدار خیلی کمی پرولاکتینم از حد رنج آزمایشگاه بالا بود و دو عدد کابرگولین مصرف کردم برای تست دوباره چه مدت بعد باید مراجعه کنم .باتشکر فراوان

    • سلام
      متشكرم.بهتر است با نظر پزشك خودتون براي تست مراجعه كنيد. چون شرح حالي از شما ندارم.

  81. با عرض سلامم من پریودام تقریبا 26 روزه ان 9 خرداد پریود شدم بعد روز تخنک گذاریم یعنی 19 20 22 گذاشتم یک هفته بعد یعنی 29 رفتم آزمایش بتا دادم ولی 0/1بود میخواستم ببینم زود اقدام ب آزمایش کردم یا ب جوابش اعتماد کنم

    • سلام نسترن خانم
      اگر سيكل شما منظم هست 14روز از روز اول پريود كم كنيد حدودا روز تخمك گذاريه.اگر دراين زمان مقاربت داشتيد معمولا 9روز بعداز نزديكي آزمايش خون نشون ميده. ميتوانيد بامراجعه حضوري به مركز آزمايش انجام دهيد.لطفا تماس بگيريد راهنمايي شويد

  82. پرستو مهاجر

    سلام
    سه روزه که پریودم عقب افتاده و به شدت حالت خستگی و بی حوصلگی و یبوست و نفخ معده دارم
    الان بی بی جک بزارم جواب میده یا نه هنوز صبر کنم؟!
    لطفا زود جواب بدید.

    • سلام
      سلام
      10 روز بعد از مقاربت ميتوانيد تيتر بتا را چك كنيد.همچنين يك هفته بعداز عقب افتادن پريود مي توانيد چك كنيد.

  83. سلام. من این ماه اقدام به بارداری کردم ولی هنوز نمیدونم که باردارم یا نه ولی با توجه به اینکه روزه میگیرم و به زور و تا حد مرگ تحمل میکنم و هنوز تا موقع پریودم 10 روز مونده میخواستم ببینم روشی هست که قبل از موقع پریودم بدون حامله ام یا نه؟

  84. با سلامً
    من ١٠ روز پيش براي بارداري اقدام كردم از چند روز بعد شروع به درد زير شكم و سرگيجهً شدم امروز تست ادرار دادم اما منفي بود تا پريودم ١١ روز مانده .
    ايا زود تست دادم؟ يا باردار نيستن؟ كي بايد تست بدم؟ با تشكر

  85. با سلام توروخدا جوابمو بديد من يه ساله براي بارداري اقدام كردم والان 9روزه از موعد پريدم گذشته ديروز آزمايش بتا دادم منفي بود موندم پس چرا پريد نميشم كلافه شدم.

    • سلام
      براي بررسي دقيق تر ميتوانيد حضورا مراجعه كنيد در ضمن همسر شما از نظر آناليز مني بررسي شوند.

  86. سلام 2سال اقدام به بارداری کردم تحت نظر پزشک ومتفورمین استفاده میکردم اما باردارنشدم الان 6ماه از تحت نظر دراومدم و توکل برخدا کردم چون ناامید نا امیدم وبیشتر ازاین ناراحتم که هیچ مشکلی نداریم غیر از تنبلی کم وحالا از پریودیم 1روز گذشته بی بی چک زدم منفی بود درد پا ودرد شکم وحشتناکی دارم وهمچنین سرما خوردم آیا برای ازمایش اقدام کنم یا نه

    • سلام
      آرامش خودتونو حفظ كنيد. 1هفته بعداز عقب افتادن پريود ازمايش مشخص ميكند.همسر شماهم از نظر آناليز مني بررسي شوند.و شماهم بهتر است تحت نظر باشيد و درمان را رها نكنيد.

  87. سلام خسته نباشید من تاریخ پریودیم مشخص نیست دوماه یا سه ماه یکبار میشم اما الان دوماه بود سی روز شدم قرص متفرمین ومدروکسی مصرف میکنم این ماه سه روز قبل تاریخ پریود قبلیم عمل لقاح داشتم امکان بارداری هست …باید سمپول بزنم برای پریود شدنم اما میترسم باردار شده باشم امپول خطر داره اگه جنین باش

  88. سلام
    احتمال بارداري است.البته بستگي به شرايط دارد. اگه شما قصد بارداري داريد 9روز بعداز مقاربت آزمايش بتا بدين وگرنه از قرص اورژانس تا 120 ساعت از مقاربت محافظت نشده مي توانيد استفاده كنيد.

  89. با سلام و خسته نباشید
    من یک پسر ۶ساله دارم و مدتی است قصد بارداری دارم و الان ۲روز از پری ام گذشته علایمی مثل لرز و جوش و قرمزی و نبض یکطرفه شکم و درد های خیلی کم زیر شکم دارم ،با توجه به اینکه روزه هستم و احتمال بارداری دادم امروز بی بی چک و آزمایش خون دادم هر دو منفی بود ایا احتمال بارداری به کلی منتفی است ؟و اینکه روزه برای جنین کسی که نداند باردار است ایا مضر؟خواهش میکنم حتما به سوالاتم جواب دهید ممنونم

  90. سلام 8ماهه اقدام به بارداری کردم تخمدانها مشکلی نداره ولی قبلا فریز داشتم خیلی ها میگن نازایی میاره واقعا میترسم لطفا راهنمایی کنید.

  91. سلام من بعد از چهار سال 8ماهه اقدام کردم تخمدام پلی کستیک بودم ولی با دارو بر طرف شده در اخرین سونو مشکلی نبوده یه بارم فریز کردم خیلی میترسم که فریز نازایی بیاره لطفا راهنمایی کنید خیلی میترسم.

  92. نازنین زهرا

    با سلام
    من 28 سالمه و سه ساله ازدواج کردم . بعد از شش ماه اول زندگیم اقدام کردم به بچه دار شدن که هنوز موفق نشدیم متاسفانه…
    وبا توجه به اینکه اقدام به بارداری انجام میدم همیشه قبل از پریود شدن برای رفع درد از قرص مفنامیک اسید استفاده میکنم حال قرص مفنامیک برای بارداری ضرر داره یا نه ؟؟ در ضمن تیروئید کم کار دارم که تحت کنترل دکتر است

  93. باسلام،خانمی 43ساله هستم سیکلم26روزه است 7خرداد پریود شدم در22خردادنزدیکی داشتم جلوگیری به روش طبیعیه هیچ مورد مشکوکی هم پیش نیومد که بخواهم ازپیشگیری ارژانسی استفاده کنم اول تیر زمان پریود بعدی بود که هنوز نشدم حدود 7روز عقب انداختم علایم پریود را چند روز پیش داشتم ،آیا احتمال بارداری وجود داره ؟؟ خیلی نگرانم!راهنمایی بفرمایید لطفا

  94. سلام من از زمان قاعدگیم 4 روز گذشته تاحالا سابقه نداشته حتی یه روز هم عقب بیفته هیچ علایمی هم ندارم فقط یکی دو شب بهلوم درد میگرف دوبار هم بیبی چک زدم منفی بود تروخدا راهنماییم کنید من یه ساله دارم برای بارداری اقدام میکنم اگه ازمایش خون بدم مشخض میشه باردارم یانه؟؟؟

    • سلام
      1هفته بعداز عقب افتادن پريود آزمايش بتا دهيد.اما باتوجه به اينكه يكسال است كه براي بارداري اقدام كرده ايد وباردار نشده ايد.ابتدا همسر شما آزمايش اسپرمو گرام انجام دهند. از نظر وجود واريكوسل و… بهتر است توسط اورولوژيست بررسي شوند.همچنين شماهم بهتر است به پزشك زنان مراجعه كنيدواز نظر وضعيت تخمدان ها و رحم بررسي شويد. زمان مناسب جهت باروري در صورت سيكل منظم اواسط سيكل مي باشد.

      • واقعا ممنون از پاسخگوییتون همسرم ازمایش داده منم همینطور حتی عکس رنگی رحم هم دادم هیچکدوم مشکلی نداریم دکترا میگن نازاییتون از نوع انتظاره نظر شما چیه؟ برای درمان به تهران مراجعه کنم؟؟

  95. با سلام و تشکر از مطالب مفیدتان.
    من 24سالم هست و از زمان بلوغ تا الان پریود نا منظم و تنبلی تخمدان داشتم.دو دوره قرص خوردم رفع نشد ..حالا دکتر قرص یاز برام تجویز کردن که از روز 2پریود بخورم.من 20اردیبهشت پریود شدم و پریود قبلی هم آخر اسفند بود(10روز خونریزیمه) و دوره هام 38تا50 روزه است. اما هنوز پریود نشدم که قرص رو مصرف کنم.9خرداد نزدیکی داشتم.1ول تیر آمپول پروژسترون دو تا 50میل زدم.
    ایا امکان بارداری هست؟ یا چون من تنبلی تخمدان دارم احتمال بارداری کم است؟ و ایا این امپول باعث جلوگیری یا سقط میشود در صورت بارداری من؟

  96. سلام ،میخواستم بدونم مصرف زیاد قرصهای اورژانسی باعث نازایی میشه یا نه؟من توی یک سال تقریبا هرماه مجبور میشدم که استفاده کنم.ممنون

    • سلام
      مريم خانم بهتر است در صورت عدم تمايل به بارداري يك روش مطمئن براي جلوگيري انتخاب كنيد. چون مصرف اين قرص ها به صورت ماهانه علاوه براينكه باعث بهم ريختن نظم قاعدگي و عدم تعادل هورموني مي شود،از اثر پيشگيري كننده آن مي كاهد و عواقب نامطلوبي دارد.

  97. سسلاممباتوجه به اینکه به بارداری مشکوک بودم قبل پریودیم آزمایش خون دادم ومنفی بود دوباره بعد از گذشت سه روز که پریود نشدم بی بی چک زدم و بمنفیبود..آیا میشه باردار باشم..?

  98. با سلام و خسته نباشید
    و ممنون از راهنمایی هاتون
    من نامزدم و باکره
    احتمال میدم منی ممکنه ریخته شده باشه رو واژنم
    دو هفته بعد سر تاریخ معین و مثل همیشه پریود شدم
    آیا پس از یک دوره کامل پریود در تاریخ منظمش امکان حامله بودن هست

  99. باسلام و روز بخیر. من معمولا پریود نامنظمی دارم و تخمدان هام ضعیفه. 2 ماه از روز 14 تا 26 دوفاستون مصرف کردم و این ماه اقدام به بارداری کردم. الان روز 27 پریودم خونریزی عجیب و غریبی پیدا کردم. یکی اینکه خیلی کم و سیاه رنگه و دوم اینکه زیاد درد دارم و علائم قبل پریودی رو که ماه های پیش اتفاق می افتاد نداشتم. بیشتر اوقات هم پریودم دیر میشه اما این ماه زود شده. آیا احتمال بارداری وجود داره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  100. سلام .من 12 روز نزدیکی داشتم و یبوست و کمر درد و درد در ناحیه شکمی هم دارم دو روز سینه هام هم حساس شده ميخواستم ببینم امکان بارداری هست

  101. باسلام وخسته نباشید پارسال شهریور ماه ازمایشات کامل قبل بارداری انجام دادم ومشکلی نداشتم وبعد از استفاده از قرص اسید فولیک باردار شده واز نظر دکتر به دلیل اختلالات کروموزومی سقط شده البته به دو هفته نکشیده،لطفا بگید که لازم دوباره ازمایشات تکرار بشه برای اقدام به بارداری،واینکه موقع نزدیکی کمی سوزش دارم ودرشرایط عادی درناحیه ی دستگاه تناسلی احساس درد دارم،ممنون میشم راهنمایی کنید

  102. سلام .من 13 روز پیش نزدیکی داشتم .در حال حاضر یبوست درد شکم و کمر درد و تکرر ادار و حساس شدن سینه هام رو دارم ميخواستم ببینم احتمال بارداری هست اگه آزمایش خون بدم جواب میده

  103. سلام.من ۱۰روز بعد از نزدیکی ازمایش خون دادم وبتا ۲.۲بود.الان سه روز که پریودم عقب افتاده.آیا هنوز احتمال بارداری هست ؟

  104. سلام و خسته نیاشید من دوبار سابقه سقط جنین داشتم که خودم اقدام سقط کردم با شیافت و آمپول بعد از یک سال رفتم چکاب کامل انجام دادم و دکترم گفت همه چیز عالی دمای رحم و چسبندگی چون سونو داخلی دادم الان تصمیم به بارداری دارم به نظر شما به خاطر سقطی که داشتم ممکن بارداری من با مشکل روبرو باشه . از دکترم که پرسیدم گفت چون خودت خاصی سقط کنی مشکلی نیست ،ممنونم از لطفتون

  105. با سلام یکسال برای بارداری اقدام کردم ماه گذشته قرص لتروزل خوردم دوره پریود م۲۵روزه است تاریخ۴/۸باید پریودممیشدم در همین روز ازمایش خون دادم جوابش ۴۰/۲شد وتا امروز که ۴/۱۰ هست پریود نشدم ایا من باردارم ممنون ا ز زحمات شما

    • سلام
      7تا9روز بعداز مقاربت آزمایش خون نشون میده.یکهفته بعداز عقب افتادن قاعدگی با بی بی چک

  106. سلام . من 6 روز بعد از نزدیکی آزمایش خون دادم و نتیجه منفی بود و الان 1 روز از زمان قاعدگی گذشته و امروز یه تست بی بی چک گرفتم و یه خط خیلی کمرنگ در ناحیه T1 مشخص شد و ناحیه c هم پر رنگ بود ولی ناحیه t رو رو تست به 2 قسمت تقسیم کردن T1وT2 میخواستم ببینم احتمال حاملگی هستش؟

    • سلام
      7تا9روز بعداز مقاربت آزمایش خون نشون میده.یکهفته بعداز عقب افتادن قاعدگی با بی بی چک

      • زهرا خانم کیت های بارداری برای شرکت ها یمخالف متفائتند لطفا به راهنمای همان مراجعه کنید.

  107. اسلام وخسته نباشید پارسال شهریور ماه ازمایشات کامل قبل بارداری انجام دادم ومشکلی نداشتم وبعد از استفاده از قرص اسید فولیک باردار شده واز نظر دکتر به دلیل اختلالات کروموزومی سقط شده البته به دو هفته نکشیده،لطفا بگید که لازم دوباره ازمایشات تکرار بشه برای اقدام به بارداری،واینکه موقع نزدیکی کمی سوزش دارم ودرشرایط عادی درناحیه ی دستگاه تناسلی احساس درد دارم،ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام
      قبل از اقدام به بارداری بهتر است از نظر وجود عفونت و سرویسیت معاینه شوید .مشاوره ژنتیک هم ضروری است. انجام مجددآزمایشات قبل از بارداری است لازم است.مصرف قرص اسید فولیک را ادامه دهید.

  108. ببخشید که دوباره وقتتون رو گرفتم سرویسیت خیلی خطرناک است،راه درمان دارد،ممنون از زحمات شما

  109. باسلام 4روز از موعد پریودم گذشته ولی تمام علایم پریود رو دارم بیبی چکم منفی بود راهنمایی کنید چه کار کنم ایا ازمایش خون بدم یا صبر کنم

  110. سلام من دو ساله ازدواج کردم یک سال طبیعی جلوگیری داشتم یک سالی هست که اقدام به بارداری کردم نتیجه نگرفتم پریودی همیشه منظم هست تمام آزمایشات مربوط به بارداری رو هم خودم هم همسرم انجام دادیم نتیجه همگی و نیز عکس رنگی نرمال و خوب بود فقط مقدار هورمون amh من 15 و نیم بود که حداکثر نرمال 12 هست تو جواب آزمایش دکترا گفتن یه مقدار بالاست بهم پیشنهاد iui دادن میخواستم ببینم اگه iui انجام ندم طول میکشه باردار بشم؟ و اینکه بالا بودن این هورمون مشکل ساز هست برا بارداری؟ در ضمن من 23 سال سن دارم و شوهرم 31. خواهش میکنم جوابمو رو بدیم

  111. سلام، خسته نباشید، من پریود منظمی دارم و سر تاریخ پریود میشم،چند روز قبل از پریود آخرم، سردردهای شدید گرفتم و بعد از بین رفت، این سری آخر روز اول لکه بینی داشتم، روز دوم خونریزی عادی(نسبتا زیاد)، سه روز خونریزیم قطع شد کامل و روز آخر باز لکه بینی، قبلا این مدلی پریود نشده بودم، چند روز بعد از اتمام پریودم، درد زیرشکمی شدیدی گرفتم به مدت یک ساعت و بعد تموم شد، بعد از آن ورم شکم و ورم بالای آلت تناسلی پیدا کردم، اما هیچ دردی ندارم توی اون ناحیه ها، احساس خستگی میکنم، درد سینه دارم، اشتهام بیشتر شده، کمی عصبی شدم،احساس میکنم نفسم میگیره، احساس سنگینی میکنم توی شکمم، چند روز ترشح واژنی هم داشتم و بضی دیگه از علایم بارداری،به نظرتون احتمال بارداری هست؟ اگه هست پس اون پریدم چی بوده؟ چون یک روزش عادعادینریزی داشتم؟؟.

  112. سلام
    خسته نباشید
    ببخشید من تاریخ پریودیم منظم نیست و 13 روزه که از پریودیم گذشته من باکره هستم دیروز یه نفر بهم تجاوز کرد و بعد از اینکه ارضا شد منو رها کرد اما نمیدونم آب به بدنم برخورد کرده(وارد شده) یا نه؟
    چطور مشخص میشه که باردار شدم یا نه؟آیا اگه چیزی بخورم پریود بشم دیگه مشکلی پیش نمیاد؟
    اگه میشه خیلی زود جواب بدین ممنونم

  113. با سلام و تشکر بابت سایت خوبتون و جوابگویی
    من فروردین یک سونو انجام دادم که نشون داد تنبلی تخمدان چپ دارم البته خیلی جزیی و دکتر کلومیفن رو برام تجویز کرد و بعد از مصرف ما اقدام به بارداری کردیم و بعد از سه روز علایم شروع شد و زیر دلم تیر میکشید و سینه ها درد میکرد روز دوازدهم بعد از اقدام آزمایش خون دادم که منفی بود موعد پریودم گذشت و فقط یه لک دیدم و علایم ادامه داره
    آیا احتمال داره باردار باشم؟
    وآیا سفر هوایی طولانی در ماه اول مضر است؟
    عذر میخوام که طولانی شد
    متشکرم

    • سلام
      ممنونم. بهتر است مجددا تیتر بتا چک کنید. اگر باردار باشید سفر هوایی بستگی به شرایط شمادارد. در سه ماهه اول احتمال سقط بالاست.

  114. سلام ۲۳ سال دارم و از ابتدا پریودهام نامنظم بود و بعد با سونوگرافی متوجه شدم پلی کیستیک هستم و دوبار هم کیست بزرگ داشتم که با قرص برطرف شد و داروهای ال دی و سیپروترون هم استفاده کردم تقریا یک سال بود که پریودم منظم بود اما به متوجه شدم زخم رحم دارم و پزشک گفت چون خیلی بزرگه باید فریز بشه و فریز کرد اما بهبود خیلی طول کشید و بعد از اون من تا سه ماه پریود نشدم تا اینکه پروژسترون زدم و شدم و الان یک ماهه اقدام به بارداری کردم و الان ۱۸روزه که از پریود قبلیم گذشته ولی یعنی ماه پیش ۳۱ خرداد بودم ولی الان هنوز نشدم و دقیقاا یک هفته تو تاریخ ۳۱این ماه دردای پریود را داشتم ولی کمتر اما پریود نشدم و کمر و رحمم درد میکرد و در ضمن متفورمین هم مصرف میکنم و از بی بی چک استفاده کردم منفی بود میخوام بدونم آیا این مشکلم به خاطر فریز کردن هست و دردهام از چیه و البته حدود دوماه پیش هم دکتر داخل مطب سونوگرافی کرد کیست بزرگ ندید ومشکل هورمونی و تیروئید هم ندارم و آیا آمپول پروژسترن عوارضی برای بارداری داره یا نه آخه میگن تا سه ماه باعث پیشگیری میشع !دکتر بع من قرص دگزامتازون و کلومیفن هم داده تا وقتی پریود شدن مصرف کنم ولی نشدم من الان باید چیکار کنم!!!ترشحات هم زیاد دارم ولی دکترم میگه عفونت نداری!تو را خدا کمکم کنید دیگه نمیدونم دردام تو این یک ماهه از چیه!رحمم حالت دردای تیر کشیدن را داره از وقتی برای بارداری اقدام کردم!u=

    • سلام
      خانم عطیه باشرح حال طولانی که ذکر کردین بهتر است از پزشک خودتان راهنمایی بگیرید. از نظر میزان ذخیره تخمدانی و سایر هورمو نها بهتر است بررسی شوید. آمپول پروژسترون نقش پیشگیری ندارد. باعث ثبات بارداری می شود. همچنین همسر شما هم آزمایش اسپرمو گرام انجام دهند.

  115. با سلام و تشكر.٢٣ ساله هستم و ٤سال است كه ازدواج كرده ام.من ٤ ماه است كه اقدام به بارداري كرده ام و تحت نظر دكتر بوده ام .خدا رو شكر مشكل خاصي نداشته ام جز اين كه دو ماه پيش در تخمدان سمت چپم كيست ٣ميليمتري داشتم.كه يك ماه قرص جلوگيري خوردم و مته بعد چروكيده شد.اين ماه هم كه دوباره اقدام براي بارداري كردم و فوليكول ١٦داشتم و دكتر براي آزاد شدن تخمك به من آمپول دادند در روزهاي ١٥ام و ١٧ام قاعدگي ام نزديكي داشته ام.روز ٥ ام تاخير قاعدگي ام آزمايش خون دادم كه منفي بود امروز ٧ام تاخيير است و هنوز پريود نشده ام،بعضي علايم بارداري را دارم.ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد كه بارداري منتفي است يا بايد دوباره آزمايش بدهم

    • سلام
      همسر شماهم باید بررسی شوند(اسپرموگرام).در صورت عدم پریود تیتر بتارا بار دیگر چک کنید…

  116. سلام خسته نباشید
    یک هفته میشه دل درد دارم دوروز از پریودیم گذشته ایا ازمایش خون بدم جوابش درسته یا خیلی زود واسه ازمایش

    • سلام

      معمولا بی بی چک بعداز یک هفته از تاخیر پریود نشون میده. می توانید جهت انجام آزمایش و بررسی تیتر بتا اقدام فرمایید

  117. با سلام
    من 28 سالمه ودر 24 سالگی یه سقط خودخواسته با قرص و آمپول داشتم.ماه قبل 22 خرداد پریود شدم و چند روز بعد از پریودی رابطه داشتم و حدود 2 ساعت بعد از رابطه مجبور شدم یه قرص لونژیل 1/5بخورم.این ماه 8تیر پریود شدم البته خونریزیم خیلی کم بود و درد همیشگی رو هم نداشتم و این در حالیه که معمولا سیکلم 20 تا 25 روزست.آیا احتمال بارداری وجود داره و اگر این احتمال هست با توجه به سقطی که 4 سال پیش داشتم خطری خودم یا جنین احتمالی رو تهدید میکنه؟ با تشکر از شما

    • سلام
      تا 120 ساعت بعد از رابطه محافظت نشده مصرف قرص اورژانس نقش پیشگیری از بارداری دارد. به دلیل اختلال در نظم هورمونی و استرس شما نظم سیکلتان تغییر کرده.

  118. با سلام و خسته نباشید. خانمی 30ساله هستم و یکسال و 6 ماه است برای بارداری اقدام میکنم که هیچ نتیجه ای نداده . یکبار آ یو آی ناموفق داشتم و چند سری هم از داروهای تحریک تخمکگذاری مثل کلومیفن و آمپول hcg, hmg استفاده کردهام در ضمن همسرم هم واریکوسل داشت که عمل کرد و آزمایشاتش پس از گذشت سه ماه از عمل نرمال بود . پریودی های من چند ماهی است نامنظم شده ولی مشکلی که این ماه دارم اینه که پس از تاخیر 2 روزه در پریود بیبی چک گذاشتم خط دوم کمرنگ افتاد بلافاصله رفتم آز خون دادم و نتیجه اش: بتای 50 بود که مشکوک به حاملگی است. (در ضمن این ماه هیچ دارویی مصرف نکرده بودم) فورا رفتم پیش پزشکم برام شیاف سایکلوژست تجویز کرد شبی یکی واژینال استفاده شود و گفت آز رو 72 ساعت بعد تکرار کنم. امروز 18 تیر که آز رو تکرار کردم بتام شده بود 6 و عدم بارداری رو نشون میداد البته بیبی چکم هم از دیروز منفی نشون میداد. امروز آخر هفته است و به دکتر دسترسی ندارم در ضمن هیچ لکه بینی هم نداشتم حالا از شما پزشک محترم چند سوال دارم: 1. باید شیاف ها را تا کی ادامه بدم؟
    2. من یه چیز رو نمیفهمم من باردار بودم و دارم سقط میکنم یا اصلا بارداری اتفاق نیافتاده؟
    1. شیا

  119. میتونم کلومیفن را قبل از پریود مصرف کنم اخه من که پریودم خیلی تاخیر داره

  120. با سلام من در این ماه برای بارداری اقدام کردم ولی هنوز تا دوره پریود بعدیم 14 روز مانده البته درد زیادی رو در ناحیه سینه و کمرم دارم میخواستم بدونم تا قبل از دوره پریودم میتونم متوجه بارداریم بشم یا نه دوره پریودم 33 روزه است جوابم رو بدید.

  121. سلام من از3پریودم تا9پریودم کلومیفن خوردم ودر 13پریودم سونو واژینال دادم که گفت همه چی خوبه و فولیکولت رو25 بعدشبش دوتا آمپول hcg زدم و بعد از 24ساعت نزدیکی داشتم با همسرم ولی سه روز قبل از تاریخ پریودم که میشد 15روز بعد از نزدیکی خونریزی داشتم که رنگ خون تقریبا سیاه بود و همون روز آز دادم بتام رو 2بود به نظرتون بارداری منتفیه؟ ولی خونریزیم فقط 2روز بود من همیشه 5روز خونریزی داشتم

    • سلام من از3پریودم تا9پریودم کلومیفن خوردم ودر 13پریودم سونو واژینال دادم که گفت همه چی خوبه و فولیکولت رو25 بعدشبش دوتا آمپول hcg زدم و بعد از 24ساعت نزدیکی داشتم با همسرم ولی سه روز قبل از تاریخ پریودم که میشد 15روز بعد از نزدیکی خونریزی داشتم که رنگ خون تقریبا سیاه بود و همون روز آز دادم بتام رو 2بود به نظرتون بارداری منتفیه؟ ولی خونریزیم فقط 2روز بود من همیشه 5روز خونریزی داشتم

  122. سلام خسته نباشید
    من 20 سالمه و به تازگی عقد کردم رابطه نزدیکی داشتم
    الان تقریبا 2 ماه از نزدیکی میگذره و قبل 72 ساعت بعد نزدیکی قرص اضطراری اچ دی رو مصرف کرده بودم.
    اما الان تقریبا 15 روز از زمان پریودیم گذشته و هوز نشدم
    دوبار بیبی چک مثبت نشون داد همزمان، البته عفونت ادراری دارم.. فشارم هم خیلی پایین ه، ممکن باردار نباشم و از کم خونی یا عفونت باشه؟ از علائم حاملگی فقط کمردرد و زیر شکم درد میکنه گاهی مثل زمان قبل پریودی ولی بیبی چگ مثبت نشون داد خیلی نگرانم
    لطفا جواب بدین ممنون میشم

  123. با سلام وخسته نباشین از بابت سایت خوبتون ممنون بنده ۳۴سن دارم الان حدود شش ماهه که برای بارداری اقدام کردم بادستور پزشکم این ماه سه آمپول گونال و قرس لتروزول استفاده کردم در روز سیزده پریود دو فولیکول ۱۹ ۲۳ داشتم که همون روز آمپولhcg تزریق کردم الان بیستو پنجم پریود هستم و صبحا در خفیف پریودی در زیر شکم احساس میکنم که با استراحت بهتر میشه میخواستم بدونم آیا این درد وگرفتگی زیر شکم میتونه از بارداری باشه کی میتونم از بیبی چک استفاده کنم

    • سلام
      9روز بعداز نزديكي مي توانيد تيتر بتا از طريق آزمايش خون چك كنيد.بي بي چك معمولا يكروز بعداز تاخير پريود تا95درصد نشون ميده.معمولا 1 هفته بعد از تاخير تا 100 درصد جواب ميده. لطفا به پزشك خود مراجعه كنيدبهتر است از نظر عفونت زنان و ادرارهم بررسي شويد

      • سلام من نزدیک به پریودیم هستم ولی احساس میکنم باردارم ازمایش خون هم دادم 0.0 بود ایا امکان داره ازمایش خون اشتباه کنه

  124. باسلام من 30سالمه سه سال پیشگیری طبیعی داشتم برای اقدام به بارداری مراجعه کردم گفتن پولیپ داری باید جراحی شه،همیشه پریدهام منظم بودو بدون لکه بینی، درست همین ماه یه لکه قهوه ای دیدم دو روزمونده به قاعدگی بعد دوروز و درست بعد از نزدیکی خونریزی کردم،3زوز بعد تموم شدن پرید ی تست بتام منفی شد وجراحی هم کردم خونریزی خیلی کمی داشتم که بعدا تبدیل به لک ها ی قهوه ای خیلی کمی شد ورفته رفته کمتر م شد تا اینکه روز هفتم کمردرد شدید گرفتم ویکم خونریزی،کردم شبیه پریدی،پریدیم هم 2تیر بود که این خونریزی 21تیر شد پریدی این ماهم باید سی تیر اینا میشد،حالا خواستم بدونم اولا دلیل اون لکه چی میتونیست باشه چون تا اونروز سابقه نداشته،بعدشم بعد جراحی این مدل خونریزی طبیعیه یا ممکنه که همون پریدیم بوده باشه و به علت جراحی زودتر شده،و اینکه بعد برداشتن پولیپ امکان داره پریدهام جلو عقب شده باشه؟بعد چه مدت میتونم اقدام به بارداری کنم دکتر خودم گفت دو ماه،یه دکتر دیگه گفت بعد اینکه یکبار پرید شدی اقدام کن

  125. سلام
    من عکس رنگی و رفتم و شوهرمم ازمایش اسپرم و داد
    تو آزمایش اسپرم شوهرم نوشته
    1-2 اسپرم بصورت مرده وجود داره
    دکتر به من گفت که از شوهرم باید نمونه گرفته شه و در صورت امکان فریز شه
    میخوام ببینم اصلا این یکی دو تا اسپرم که اونم به صورت مرده وجود داره قابلیت فریز شدن و داره یا نه
    و اصلا میارزه ما تو تبریز سازمان جهاد اینکارو انجام بدیم
    یا مرکز رویان میتونه به ما کمک کنه – من واقعا نمیدونم چی کار کنم و هزینه هاش هم خیلی بالاست و امکان اینکه این بشه و اون نشه و نداریم

  126. سلام
    من 25سالمه و الان یک ماهه برا بارداری اقدام کردم.دوران مجردی پریودیم منظم بود ولی از نامزدی نامنظم شدم طوریکه گاها آمپول پروژسترون تزریق کردم.البته تحت استرس بالایی هم هستم فوت برادر و پدرم ضربه سختی برام بود.سعی میکنم استرسم رو کنترل کنم کمک کنید میخوام باردار بشم تا امید زندگی و بهانه شادی واسه زندگی کردن پیدا کنم….

    • سلام
      لاله عزیز شما بهتر است جهت دریافت مشاوره قبل از بارداری ویزیت حضوری شوید تا کاملا راهنمایی شده . این بی نظمی میتونه یه دلیل استرس شما یاشه.

  127. راستی آقای دکتر اینم اضافه کنم تیتر بتای من کمتر از یک بود
    و روز 16 تیر و 4 روز قبل از موعد پرید شدنم و همچنین 20 روز بعد از نزدیکی من پرید شدم که این پریدی خیلی خیلی کمتر از حد همیشگی بود و دو روز هم بیشتر طول نکشید و روز سوم لک بود
    با اینکه اون روزا من فعالیت شدیدی داشتم
    حالا نگرانم این این خونریزی لانه گزینی بوده باشه
    با نظرتون نیازه برم آز بدم؟
    یا همونیک بار کافی بوده؟ (یعنی همون 17 روز بعد از نزدیکی که منی هم داخل واژن ریخته نشد ولی شک برخورد هست)
    ممنونم

    • سلام
      این اختلال میتونه ناشی از مصرف قرص اورژانس ویا استرس باشه. میتوانید با مشاورین مرکزتماس بگیرید

  128. سلام وقتتون بخیر دکترم برا من 14 عدد کلومیفن داده روزی 2 تا به مدت 7 روز،از روز سوم پریودم دارم میخورم ولی من هیچ جایی بیشتر از 5 روز ندیدم کسی کلومیفن مصرف کنه؟ به دکترم دسترسی ندارم میشه بگین تا چند روز این قرصا رو بخورم و روز چندم پریودم برم سونو گرافی تا ببینم فولیکول غالب دارم یا نه؟(قبل تخمک گذاری میخوام برم سونو)

  129. سلام و خسته نباشید ‘ من فروردین ماه 26 ام فرودین و دیبهشت 24 ام و خرداد نیز 20 ام پری شدم و الان که 25 ام هست هنوز خبری از پری نیست و 24 ام بیبی منفی شد و در 20 ام دو روز اما روزی یکبار لک دیدم و امروز هم یبار لک دیدم اما خبری از پری نیست احتمال اینکه بیبی منفی ده و من باردار باشم هست ?! آخر شب یذره تخمدان راستم درد گرفته

    • سلام
      اگرنزدیکی محافظت نشده داشتین و تصمیم به بارداری دارید می توانید آزمایش خون جهت بررسی تیتربتا دهید

  130. با سلام در حدود 4 ماه است من بعد ازاینکه پاک شدم یعنی روز 7 سیگل پریودیم سینه هام درد می گیرد تا موقعی که مجددا پریود بشم سال گذشته دوبار iuf کردم ولی جواب نگرفتم ویک بار هم سال گذشته کورتاژ کردم و دکترم گفت دیواره رحمت پر جین و چروک است باید انوسکوپی بکنی (شاید اسمشو اشتباه نوشته باشم) حالا موندم چیکارکنم این کار رو بکنم یا نه

  131. با سلام من 3ساله ازدواج کردم و28سالمه 2بلر در هفته های 4و3سقط مکرر داشتم لازم به ذکر است یکسال بدون جلوگیری باردار نشدم با مصرف داروهای محرک تخمدان مثل کلومیفن گنادوتروپین متفورمین در حاملگی اول ومصرف اماه فقط گلوکوفاژ در حاملگی دوم،دچار سقط مکرر شدم بعد از سقط یکسری ازمایش دادم دکتر گفتن مشکلی ندارم ازمایش اسپرم شوهرم هم خوب بود باتوجه به اینکه با همسرم نسبت فامیلی نداریم دلیل سقط میتواند چه باشد خیلی نگرانم واسترس دارم همیشه توروخدا جواب بدید ممنون.

  132. سلام، ممنون میشم اگه زود ج بدین و پیشاپیش معذرت میخوام که طولانیه!
    13 و 14 خرداد نزدیکی بدون محافظت داشتم و به روش اورژانسی با قرص اچ.دی جلو گیری کردمو موفق بود چون 22خرداد پریود شدم تا 26خرداد. پریودم همیشه نامنظمه، دقیق نیست ولی تقریبا میتونم حدس بزنم که وقتش کی هست! 26خرداد که آخرای پریودم بود باز نزدیکی بدون محافظت داشتم ولی محض اطمینان بازم با اچ.دی اورژانسی جلو گیری کردم. از 9 تا 14 تیر لکه بینی داشتم تا اینکه 15ام خونریزیم شدید شد و فک کردم پریودم ولی 3تا قرص اچ.دی خوردم تا قطع بشه و چن ساعت بعد همون روز یعنی 15تیر، نزدیکی بدون محافظت داشتم. جلوگیری اورژانسی نکردم ولی دیگه پریود نشدم تا امروز که 27تیره! خودم احتمال دادم که شاید قرص اچ.دی اختلال تو پریود ایجاد کرده باشه. تو جوابا دیدم که گفتین 10روز بعد ازنزدیکی آز.بتا باید داد یا 14روز بعد نزدیکی از بیبی چک استفاده کرد. از اونجایی که نزدیکی بدون محافظت روزی بوده که پریود شروع شده بوده و عمدی قطعش کردم، احتمال بارداری چقدره؟ الان که 12روز از نزدیکی گزشته آز.بتا بدم یا صبر کنم تا 30تیر برای بیبی چک؟ و اگه بخوام بدون مراجعه به دکتر پریودم منظم باشه، چه قرص با دارویی رو پیشنهاد میکنین؟ چون تو جوابا دیدم به پروژسترون اشاره شده.

    • سلام
      خانم عزیز شما اختلال در نظم هورمونی ایجاد کردین .بهتر است ویزیت حضوری شوید. خوددرمانی نفرمایید چون عواقب بدی دارد. ودرصورت عدم تمایل به بارداری از یک روش پیشگیری مطمئن استفاده کنید.

      • بازم سلام، بازم ببخشید که طولانیه، خیلی نگرانم
        1روز قبل اینکه لطف کنین و ج بدین، یعنی 2هفته بعد از نزدیکی، آز بتا دادم و منفی بود. ولی هنوز پریود نشدم، میدونم اختلال ایجاد کردم. قبلا هم اینکارو کرده بودم و بعد از حدودا 1ماه پریود شدم الان نگرانم و دلم میخواد هرچه زودتر پریود شم، چرا هیچ جواب دقیقی وجود نداره برای ماها که پریودمون از اولم نا منظم بوده؟ همه جا سرچ کردم ولی هیچ جواب دقیقی نیست، انقد که استرس دارم چیزی نمیتونم بخورم! فقط میخوام مطمءن شم که باردار هستم یا نه!
        چنتا سوال دارم که اگه لطفا دقیق ج بدین ممنون میشم:
        اگه بعد از 2هفته از نزدیکی محفظت نشده آز بتا منفی باشه دقیق هست یا نه؟ بازم لازمه آز بدم؟ یا الان بیبی چک جواب قطعی میده؟
        درصد پیشگیری از حاملگی با کاندوم دقیقا چقدره؟ و آیا پیشاب(یا همون آبی که قبل از منی از مرد خارج میشه) باعث بارداری میشه؟
        آزمایشی که نشون بده یک خانم اصلا قابلیت بارداری داره یا نه چه اسمی داره و چجوریه؟
        ممنون… :'(

        • سلام
          خانم عزیز استرس شدید شما مانع پریود می شود. احتمال بارداری شما منفی است. می توانید مراجعه کنید و با تزریق آمپول پریود شوید تا نگرانیتان کم شود.کاندوم97درصد از بارداری پیشگیری می کند.آزمایش بررسی میزان ذخیره تخمدان(AMH)

  133. باسلامو خسته نباشید من بیست سالمه متاهلم من به علت داشتن کیست ریز روی تخمدانهام دوماه قرص زدبارداری خوردم رفتم سونوگرافی رفع شده بود عفونتم نداشتم اقدام به باردای کردم در تاریخ پریودم بجای خونریزی یک هفته لکه قهوای داشتم یک هفته بود که تموم شده بود باز شروع شده فقط لکه قهوایه ایا احتمال بارداری وجود داره با تشکر

  134. سلام.من تاریخ آخرین پریودم20/03/1394بوده..من حدودا کی زایمان میکنم؟با تشکر

  135. سلام و خسته نباشید بعد از من خیلیها سوال پرسیدن و جواب گرفتن ولی من هنوز جواب سوالمو نگرفتم:
    (سلام و خسته نیاشید من دوبار سابقه سقط جنین داشتم که خودم اقدام سقط کردم با شیافت و آمپول بعد از یک سال رفتم چکاب کامل انجام دادم و دکترم گفت همه چیز عالی دمای رحم و چسبندگی چون سونو داخلی دادم الان تصمیم به بارداری دارم به نظر شما به خاطر سقطی که داشتم ممکن بارداری من با مشکل روبرو باشه . از دکترم که پرسیدم گفت چون خودت خاصی سقط کنی مشکلی نیست ،ممنونم از لطفتون)

    • سلام
      وقتی بررسی شدین و همه چیز نرمال است با توکل به خدا اقدام کنید. تحت نظر باشید.

  136. سلام.من بر اساس تقویم تخمک گذاری این ماه اقدام کردم.اما به خاطر شروع دندون درد مجبور شدم قرص اورژانس بخورم.حالا دوتا سوال دارم.
    ۱.قرص اورژانس روی تخمک گذاری ماه بعد هم تاثیر داره ?
    2.با توجه به اینکه من حداکثر بعد ۴۸ ساعت قرص اورژانس خوردم الان میتونم به دندانپزشکی مراجعه کنم یا صبر کنم که مطمین شم باردار نیستم?

    • سلام
      بله میتوانید مراجعه کنید. ممکن است اختلالی در نظم سیکل شما ایجاد کند. قبل از اقدام به بارداری جهت دریافت مشاوره قبل از بارداری مراجعه کنید.

  137. با سلام
    من حدود 6 ماهه که برای بارداری اقدام کردم و دو ماه پیش به دلیل نامنظمی پریودم که همیشه چند روز قبل از موعد مقررپریود میشدم، به پزشک مراجعه کردم و متوجه کم کاری تیروئید شدم و روزی یک عدد قرص لووکسین میخورم. الان حدود 22 روز تاخیر در پریود دارم و حدود 10 روز پیش آزمایش خون دادم و منفی بود. لطفا بفرمایید که دلیل این تاخیر که برای اولین بار برایم اتفاق افتاده چی میتونه باشه و من چه کاری باید انجام بدم. باتشکر

  138. سلام
    من 4 روز قبل از نزدیکی قرص ال دی مصرف میکردم به دلیل اینکه نزدیک پریودیم بود و نمیخواستم پریود بشم
    روز چهارم با همسرم نزدیکی محافظت نشده داشتیم و دخول کامل صورت گرفت بلافاصله 3 عدد قرص ال دی و دوازد ساعت بعد 2 عدد قرص ال دی مصرف کردم و 60 ساعت بعد 2قرص لونورژسترول رو باهم خوردم
    5 روز از نزدیکی ازمایش خون دادم جواب منفی بود و یک روز از پریودیم هم گذشته و پریودیم گذشته
    آیا احتما بارداری هست؟؟؟

  139. سلام خسته نباشیدمن سه ساله ازدواج کردم یک سال تحت درمان بودم ولی باردارنشدم معمولاپریودام45 روزس بیشتروقت هاکیست دارم زیرچانه وسینه موی زائددارم می خواستم ببینم بااین تفاسیرمیشه تشخیص دادچه مشکلی برای بارداری دارم؟به تازگی تصمیم گرفتیم به پزوهشگاه رویان بیایم برای درمان خواستم ازتون بپرسم برای باراول وازمایش هاو ویزیت شدن اولیه چه مقدارپول لازم هستش؟مثلا با800هزارتومن امکانش هست جلسه اول؟خواهش میکنم تمنادارم کامل جوابم روبدید…

  140. سلام
    من دو ساله و نیم که ازدواج کردم میخوا م برای بارداری اقدام کنم آیا باید آزمایش پاپ اسمیر بدم یانه؟

    • سلام
      درصورتیکه سال قبل انجام نداده اید بله. جهت مشاوره قبل از بارداری مراجعه کنید.

  141. سلام.من 25 سالمه.دوم تیرماه پریود شدم قبل از پریود شدنم نزدیکی داشتم باهمسرم.امروز 1مرداد هست ولی هنوز پریود نشدم.همیشه 4یا3روز مونده به زمانه عادت ماهانم پریود میشدم.امکان بارداری هست یاخیر؟

  142. سلام.
    من 22خرداد ازدواج کردم .یه هفته اخر ماه رمضان نزدیکی داشتم .همین طور هفته بعدش ولی هیچ تغییری نکردم وپرید شدم .درصورتی که دوره های پریدی ام 28روزه است و منظم وبار اولمون همست واسه بچه دار شدن چه مشکلی دارم که نتونستم باردار بشم از دکتر هم میترسم برم من 24سالمه .یعنی کسی نیست باهاش برم دوتر و شوهرمم سرکار هستن ممنون میشم جواب بدین

    • سلام
      خانم عزیز با یکبار اقدام به بارداری نباید ناامید شوید. جهت دریافت مشاوره قبل از بارداری و بررسی کامل که روتین بوده و دستورالعمل وزارت بهداشت است مراجعه کنید. همسر شماهم آزمایش اسپرموگرام انجام دهند خوب است.

  143. سلام.باتشكر از وقتي كه ميگذارید.
    من در روز 15سیکلم آمپول hcgزدم.الان در روز 31سيكلم آزمايش بتاي خون دادم.مثبت شده.تیترش383هستش.مبخواستم بدونم آیا میتونه تاثیر آمپول باشه این مثبت شدن؟درنتیجه آزمایش تاثیر دارد آمپول hcg?
    خيلي استرس دارم.ممنون ميشم زود جواب بديد.تا دوشنبه به دكترم دسترسي ندارم.ممنون

    • سلام

      جواب تست بارداری رو تایید میکنه اماشما آمپول HCG تزریق کردین که حاوی این هورمونه و ممکنه این مقدار افزایش کاذب باشه. بهتر است 3 – 4 روز دیگه تست رو تکرار کنید.حتما نظر پزشک خودتان را بگیرید

  144. سلام خسته نباشید.ببخشید.من دوم تیر پریود شدم امروز 2مرداد ولی هنوز پریود نشدم.البته روز دومه تیر نزدیکی داشتم باهمسرم.میخاستم ببینم احتمال بارداری هست یاخیر؟الا9ن باآزمایش خون مشخص میشه که باردارم یانه

    • سلام
      درصورت تاخیرپریود تا 1هفته آزمایش بتا دهید

      • سلام خسته نباشید.ممنون از راهنماییتون.من بایک روز تاخیر یعنی یک روز عقب افتاد دوره عادتم و پرید شدم.ولی حالت تهوع وسردرد واحساسه داغی ممیکنم.میخاستم ببینم حالاکه بایک روز تاخیر پرید شدم دیگه احتمال بارداری نیستاگر نیست حالت تهوع و سردردها علتش چیه.صبح ها و ظهرها این حالتو میگیرم

        • سلام
          خانم عزیز این مسایل نیاز به ویزیت حضوری و گرفتن شرح حال و معایته بیمار دارد. نمیشه اینطور قضاوت کرد.لطفا به پزشک مراجعه کنید.

  145. واقعا جواب دهی شما خیلی کامله جواب اونهایی که سوال میکنن همش شده مراجعهبه پزشکتون کنید خسته نشی آقای که جواب ملت رو میدی شما نقش هویج رودر اینجا ایفا میکنی بیچاره بقیه که از شما سوال میکنن

    • سلام
      خانم محترم این سایت برا سوالات اورژانسی و کوتاه و مواردی است که نیاز به ویزیت ندارد.متاسفانه اکثرا سوالاتی ذکر میکنند که حتما باید ویزیت شوند.اگر تجویز و تشخیص در پزشکی اینقدر آسون بود که کسی نیاز به مراجعه حضوری نداشت.این نشانه اهمیت به درمان فرد است. لطفا در قضاوت خود تجدیدنظر فرمایید

  146. با سلام
    27 خرداد یعنی اول ماه رمضان پریودم تموم شد همیشه ارضا میشدم پریودم از 10 تا 2 روز عقب می افتاد از 6 تیرماه اقدام به بارداری کردم رنگ ادرارم قهوه ای شده شروع به مصرف قرص متریندازول برای عفونت و ترشحاتم کردم روزه هام رو کامل گرفتم چون پریودم عقب افتاد امروز 3 مرداد هنوز پریود نشدم ولی دل درد شدید زیر دلم میگیره و ول میکنه سینه هامن سفت و دردناک شده این علایم رو قبل پریودم همیشه داشتم الان میترسم چون تا حالا آنقدر طولانی عقب انداختم یعنی میشه باردار باشم ?!پس این درد ها واسه چیه
    خواهش میکنم کمکم کنید ممنون از سایت خوبتون واسه خانم ها

    • سلام
      خانم عزیز جهت بررسی عفونت باید ویزیت شوید. خودسرانه دارو مصرف نکنید…تست بارداری دهید

  147. سلام خدمت شما یکبار سوالمو پرسیدم اما جواب ندادین ترو خدا خیلی سریع کمکم کنید دارم از نگرانی میمیرم
    من 4 روز قبل از نزدیکی قرص ال دی مصرف میکردم به دلیل این که نزدیک پریودیم بود روز 4 با همسرم نزدیکی با دخول کامل و محافظت نشده داشتیم بعد از نزدیکی 3 قرص ال دی و 12 ساعت بعد 2 قرص ال دی مصرف کردم و 60 ساعت بعد 2 قرص لونورژسترول مصرف کردم میخواستم بدونم ایا احتمال بارداری هست و اگر هست به چه میزان

    • سلام
      خانم عزیز نحوه مصرف قرص ال دی در شرایط اورژانس 4عدد باهم و 12 ساعت بعد4عدد دیگر ویا قرص لوو نورژسترول 2تاباهم. بهتر است آزمایش بتا انجام دهید

  148. سلام من این ماه چند بار برای بارداری اقدام کردم اخرین بار ک نزدیکی داشتم بعدش درد شدیدی در ناحیه بدنم داشتم به طوری که نمیتونستم تکون بخورم تا 1ساعت ، میخواستم بدونم احتمال داره باردار باشم؟اخه تا حالا هیچوقت بعد از نزدیکی این اتفاق برام پیش نیومده

  149. سلام خسته نباشید من جمعه شب نزدیکی داشتم و همسرم احتمال داده که شاید کمی اسپرم به درون رحم ریخته باشه منم 2 تا قرص اچ دی خوردم و 12 ساعت بعد هم 2 تا دیگه خوردم . البته من تا به حال از هیج نوع جلوگیری استفاده نکردم . الان سه روز گذشته از اون موقع میخوام بدونم که ممکنه باردار باشم یا نه . پریودم هم 17 مرداد هستش چون سیکل من هر 28 روز می باشد. لطفا جواب بدید میخوام خیالم راحت بشه که باردار نباشم .
    ممنووونم از شماااااااااااااااا

  150. باسلام خسته نباشيد ،مدت يك سال است اقدام به بارداري كردم اما باردار نشدم و بخاطردردهاي تخمداني به پزشك مراجعه كردم و تشخيص دادن به اندومتريوزدچار هستم و بعد از عمل لاپراسكوپي من منتظر پريود هستم اما دو روز گذشته و پريود نشدم ايا امكان بارداري است؟

  151. سلام خسته نباشید من ۵ ماهه که ازدواج کردم و هیچگونه جلوگیری نیز نکردم و همیشه به دلیل ضعیف بودن تخمدان هام پریودام عقب می افتاد تا دوسال پیش که فهمیدم کیست درمویید تخمدان چپ دارم ولی عمل نکردم آخرین زمان پریودییم ۱۴ خرداد بوده چندروز پیش درد زیادی در سینه و زیر شکمم داشتم بعلاوه حالت تهوع از بیبی چک استفاده کردم جواب مثبت بود فرداشبش دوباره این تست رو انجام دادم دوباره مثبت بود دو سه روز بعد رفتم ازمایش خون دادم جواب منفی شد آیا امکان داره بچه بوده باشه و سقط شده باشه و آیا اصلا با وجود کیست درمویید احتمال بارداری وجود دارد

  152. با سلام.من د.و سال ازدواج کردم و تا الان جلوگیری داشیم.این ماه خونریزی قاعدگیم در 3 روز اول لکه بینی بود 2 روز اخر بیشتر شد. چند وقت است ترشح و سرگیجه زیاد دارم ،نفخ هم دارم.شکمم هم بزرگ شده است.ایا ممکنه من باردار باشم.با تشکر.

  153. من ماه پیش قرص اورژانس خوردم وحدودا ۸روز بعد پرید شدم.ودر واقع پریودم ۵ روز جلو افتاد.الان که روز دهم سیکل هستم زیر دلم کمی درد میکنه وترشحات متمایل به زرد دارم.علتش چیست

  154. دو سه واه پیش دکتر رفتم .در تست پاپ اسمیر کمی التهاب داشتم .دکتر داروی خوراکی قاارچ را برایم تجویز کرد که مصرف کردم.باتوجه به اینکه دل دردم دو روز بیشتر طول نکشید وترشح هم همون یه روز بود به نظرتون باز هم امکان عفونت هست?

  155. سلام سیکلهای من ۳۰روزه است روز۲۷به علت کمردرد شدید بی بی چک گذاشتم ک مثبت شد و همان روز آز دادم ک بتا۴۵.۱شد آیا این رنج در روز۲۷طبیعی است یا نه با تشکر

  156. با سلام،من ١مرداد با همسرم به قصد باردار شدن نزديكي كرديم بعد از ١٠ روز تست بارداري منفي بود اما الا حدود يك هفته از زمان پريوديم گذشته و نشدم ميخواستم ببينم احتمال باردار بودن هست يا خير در ضمن ٢يا٣ روز قببل از زمان پريودي با محلول بنفش رنگي شست و شو واژن داشتم البته توسط دكتر و در حال حاضر هم پماد كلوتريمازول استفاده ميكنم و همچنين قرص فلوكونازول ممنون ميشم اگه جوابمو بدين.

    • با سلام خانم رویا
      بهترین زمان برای نتیجه پیری از تست های بارداری دو هقته بعد ازلقاح و یا یک هفته بعد از عقب افتادن پریود میباشد. میتوانید مجددا برای تست بارداری اقدام نمایید.

  157. با سلام و خسته نباشید حدود هفت ساله ازدواج کردم و دو ساله اقدام به بارداری. همسرم مشکل کم تحرکی و تعداد اسپرم داره داروی گیاهی مصرف کرده خودم هم پریودهای منظمی دارم 28 روزه.آیا با این وجود میتوان از دارو تقویت تخمک گذاری مثل کلومیفن استفاده کرد تا شاید شانس بارداری بالا برود؟

    • سلام
      اگر شما مشکلی ندارید به هیچ وجه خودسرانه اقدام به مصرف هیچ گونه داروی هورمونی نکنید.همسرتان بهتر است به اورولوژیست مراجعه کنند.مصرف رژیم غذایی حاوی روی و ویتامین ث و برخی مکمل هاتوسط همسرتان می تواند در تحرک اسپرم اثر گذار باشد

  158. سلام خسته نباشید من آخرین پریودم ۱ مرداد شروع و ۷ مرداد تموم شده ایندفعه احتمالا ۴ یا ۵ شهریور پریود میشم تا امروز ۱۰ بار نزدیکی بدون جلوگیری داشتم آیا امکان داره باردار شده باشم من همیشه ترشح داشتم تا چند روز قبل پریود ولی الان خیلی کم ترشح دارم دلیلش چی میتونه باشه؟

    • سلام
      مهم اين هست كه نزديكي در چه روزايي از سيكل صورت گرفته….اگر شما و همسرتان از نظر معيارهاي باروري سالم باشيد بدون روش جلوگيري احتمال بارداري هست. بهتر است جهت انجام آزمايش بتا اقدام كنيد

  159. با سلام. این ماه دو عد آمپول HCG تزریق کردم. امروز روز 26 می باشد. علائم درد سینه، نفخ، درد زیر شکم، دارم. آیا این علائم بارداری است یا عوارض تزریق آمپول. با تشکر

  160. آیا 16 روز مانده به زمان قاعدگی سونوگرافی حاملگی رو تشخیص میده

  161. من یک نوزاد 38 روزه دارم احتمال داردبعد از اولین نزدیکی دوباره حامله بشم

  162. سلام من تازه بچه دار شده ام بعد از 38 روز نزدیکی داشته ام احتمال بار داری وجود دارد

  163. باسلام من 28سالمه و 8مرداد اخرین پریودیم بوده و روز 19و20اقدام به بارداری کردیم و30مرداد بیبی چک زدم مثبت بود دوباره امتحان کردم منفی خلاصه از پنج بیبی چک سه تا مثبت و دو تا منفی امروز که 31از دادم منفی بود و مقدار اچ سی جی 2 بود و موعد پریودم 26روزه هست یهنی 2 شهریور میشه که ازمایش اشتباه باشه یا من خیلی زود ازمایش داده باشم درصد خطا چه قدره؟

  164. سلام من 25 مرداد ای یو ای داشتم بنظرتون فردا که روز 12 است ایا ازمایش نشون میده که باردارم یا باید تا 14 دهم صبر کنم ممنون

  165. سلام خسته نباشید من 9ماهه که اقدام کردم برای بارداری اما نتیجه نگرفتم تا اینکه این ماه 26 باید میشدم که هنوز نشدم بی بی چک زدم یه روز مثبت بود یه روز منفی بود آزمایش که دادم منفی بود ولی هنوز نشدم تاریخ پریودیم هم حالت تهوع شدید داشتم ممکنه هنوز احتمال بارداری باشه یا نه؟ ممنون میشم زود جواب بدین

  166. سلام .من دو ساله اقدام به بارداری کردم اما موفق نشدم جدیدا عکس رنگی رحم دادم مشخص شدلوله سمت چپم بسته.همچنین همسرم هم مشکل اسپرم داره تعداد اسپرماش پانزدا هزاره وتحرکش سی درصد البته شش ماه پیش به دلیل واریکوسل عمل جراحی انجام داد اما تحرک اسپرماش کمتر شد.میخواستم بپرسم لازمه من لاپاراسکوپی انجام بدم.آیا بااین شرایط احتمال بارداری به صورت طبیعی وجود داره یا مجبورم آی یو آی انجام بدیم.آ

    • سلام
      شما بهار است به مرکز نازایی رویان جهت درمان مراجعه کنید. تعداد اسپرم خیلی پایین است

  167. با سلام آیا بتای 5 بعد از 1 روز تاخیر میتونه نشونه بارداری باشه ولی زود آزمایش داده باشم؟ آخه الان تاخیرم 6روز شده اما هنوز پریود نشدم. آیا بتای پایین در اوایل باراری نشانه بدی است؟ عده ای میگن که نشانه عدم رشد رویان هست، بعضی میگن گاهی وقتی بچه پشر باشه هورمون بتا دیرتر بالا میره آیا این صحبت ها درسته؟ اگه باردار باشم آیا جای نگرانی هست؟ اگر باردار نیستم چرا پریود نشدم؟ من در تمام مدت زندگیم تا الان از وقتی که پریودهام شروع شده تا الان نهایتا 1 یا 2 روز تاخیر داشتم. الان با درنظر گرفتن طولانی ترین دوره، 6روزه که تاخیر دارم و هنوز پریود نشدم. آیا احتمال کیست تخمدان هست؟ چون تا به حال اصلا نداشته ام

  168. با عرض سلام و تشکر از پاسخگویی شما در مورد بتای 5 بنده بعد از یک روز تاخیر. من امروز بعد از چند روز تاخیر تست ادرار(بیبی چک) دادم که مثبت شد، دوباره هم با یه مارک دیگه تست دادم که باز هم مثبت شد. آیا باردار هستم؟ پس چرا بتای یک روز تاخیرم 5 شد؟ بعد از چند روز تاخیر دوباره آزمایش بتا بدم که دیگه نیاز به تکرار نباشه و جواب قطعی بده؟

  169. سلام من الان 1 سال و نیم هست عفونت میگیرم 8 ماه از گذشتن اولین عفونت فریز کردم به خاطر زخمی که داشتم زخمم خوب شد ولی عفونتهام خوب نمیشه و دائم در حال دارو مصرف کردن هستم ماه قبل اقدام کردم برای بارداری ولی پریود شدم.مشکلی دارم که حامله نمیشم? عفونتهام مانعی برای بارداری میشه? باز هم اقدام کنم به بارداری?برای عفونتان چه کاری کنم که دیگه نگیرم? خیلی هم بهداشت رو رعایت میکنم.ممنون

    • سلام
      سمیراخانم نوع عفونت شما باید مشخص باشد. واگر عفونت شما نیاز به درمان مشترک باهمسر دارد خیلی مهم است که همسر شماهم دارو را همزمان مصرف کنند.باید تحت نظر پزشک زنان باشید از این طریق نه میتوان تشخیص داد و نه تجویز کرد.اول باید عفونت درمان شود و بعد اقدام به بارداری کنید

  170. سلام من شش ماهه ازدواج کردم وبا نامزدم دخترعمو پسر عمو هستیم چه زمانی باید به مشاوره ژنتیک مراجعه کنیم ؟هنوز در دوران عقد هستیم

    • سلام
      بهترین زمان برای ازدواج فامیلی قبل از ازدواج است. الان بهتر است به متخصص ژنتیک مراجعه کنید

  171. من تو این 1سال و نیم تحت نظر دکتر بودم اونم 3 دکتر ولی هیچ فایده ای نداشت هر 3 دکتر هم متخصص و کار کشته هستن ولی من درمان قطعی نشدم میگن که از همسرم نیست و بدنم به عفونت گرفتن عادت کرده.شما میتونین دکتری بهم معرفی کنید که مشکلم کامل برطرف بشه در تهران یا کرج.میترسم نتونم بچه دار بشم.از عفونت های پی در پی کلافه شدم چون دائم باید دارو مصرف کنم.ممنون

  172. سلام من سال 93مرکز رویان آی وی اف انجام دادم که این همه هزینه و وقت و استرس اینقدر به خاطر هایپر شدن دارو کم دادن که فقط 3 تخمک داشتم و 2 جنین شد و هردو رو انتقال دادن اما نگرفت و جنینی نموند و به مرکز ناباروری شهر خودمون مراجعه کردم که مجددا 12 جنین تشکیل شد و چون هایپر شدم فریز شد اما بهتر از این بود که باز هم اگر نگرفت فریز نداشته باشم . 6 ماه بعد انتقال دادم اما باز هم نشد . من کیست آندومتریوز دارم و فکر کنم pco هستم که هم رویان تهران و هم مرکز خودم با این تفاسیر برایم انتقال انجام میدن . میخواستم بدونم واقعا با کیست آندومتریوز و تخمدان پلی کیستیک آیا انتقال جنین موفقیت آمیز بوده تا آلان و امکان لانه گزینی وجود داره ؟ قبل از انتقال قبلی هیستروسکوپی هم کرده بودم .
    چون واقعا برایم این قضیه درد آور شده از شما هم خواهش میکنم کمک کنید . الان روز 10 به من گفتن آندومترم 8.8 هست و 3 روز دیگه برام انتقال میدن . وضعیت آندومتر مناسب هست ؟

    • سلام
      اینجا مرکز مشاوره مامایی رویان است و حیطه کار با ناباروری رویان متفاوت است. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید بله.ان شالله این بار نتیجه می گیرید

  173. باسلام ایا در روز21پریودی با سونوگرافی بارداری مشخص میشود بادوره پریودی 28روزه

  174. باسلام یک ساله ازدواج کردم پریودام نامنظمه دکترا تشخیص دادن pcoهستم من دختر بودم اصلا عقب نمی انداختم شش ماه است ک اقدام کردیم برا بارداری ولی اتفاق نیافتاد گلوکو فاژ حدودا ۱۰۰تا مصرف.کردم افاقه نکرد روری دو عدد و الان در حال حاضر پروژسترون مصرف میکنم تا پریود شم برای سونو وازمایشات هورمونی سر گیجه دارم کمی هم یبوست و سوزش ته معده ک همش احساس گرسنگی بهم دست میده میخواستم بپرسم ایا من باردارم یا اگ بخوام باردار بشم چقد طول میکشه کیست هم ندارم با توجه به اخرین سونو

  175. سلام من پری هام نامنظم بوده ولی الان دو ماه هست که زیر نظر یه دکتر طب سنتی منظم شده بودم ولی این ماه دوباره پری نشدم والان چهر روزه از وقتش گذشته وسه روزه هست که صبح حالت تهوح و ونفخ وبا سر درد دارم لطفا راهنمایم کنید چند روز دیگه برم ازمایش بده جواب درست رو میگیرم

  176. با سلام
    شش ماه پیش حاملگی پوج داشتم. الان باردارم. طبق گفته پزشک در هفته پنجم هستم. آیا امکان حاملگی پوچ باز هم وجود دارد.

  177. سلام
    روز ۲۴ قاعدگی آزمایش بتا دادم ۳۵ بود آیا باردارم؟

  178. با سلام و خسته نباشید من 28 سالمه و شش ماهه دارم برای بارداری اقدام میکنم که به خاطر کیست تخمدانم به احتمال زیاد باردار نمیشم با وجود کیست پریود هام همیشه مرتب بوده این ماه باید روز بیست و پنجم پریود میشدم که نشدم و مدام لک های کمرنگ میبینم چند ساعتی ترشحی ندارم بعد از چند ساعت یه لک صورتی با یه نقطه کوچیک خون میبینم الان چهار روز تاخیر دارم و همچنان چهار روزه که لک میبینم امروز آزمایش خون دادم که بتام رو پانزده نشون داد و منفی بود و حالات و علایم بارداری رو دارم و شکمم مثل در پریود درد میکنه میخواستم ببینم آیا احتمال داره با منفی بودن جواب آزمایشی که روز چهارم از عقب افتادن پریودم انجام دادم باردار باشم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • مرکز مامایی رویان

      با وجود منفي بودن آزمايش بارداري. احتمال زياد پريود شده ايد. جهت بررسي بيشتر و رد عفونت و…به مركز مامايي ياپزشك زنان مراجعه كنيد

      • سلام من همان ف هستم که بتام 15 بود در 28 شهریور بعد از چند روز یعنی در 1مهر آزمایش رو تکرار کردم 130 بود و در 5مهر دوباره تکرار کردم که 825 بود زیر شکمم درد دارم و در سونو واژینال که روز یازدهم تاخیر پریودم انجام دادم داخل و خارج رحمی نشون نداد و هر دو رو رد هم نکرد الان چهارده روز تاخیر دارم و دو روزه لک میبینم میخواستم بدونم به نظرتون با توجه به مثبت بودن بتا و سونو واژینال و با وجود درد زیر شکم که مداوم نیست حاملگیم خارج رحمه یا داخل ممنون و خسته نباشید

        • مرکز مامایی رویان

          سلام خانم ف
          تحت نظر باشید بتا به صورت سریال باید بررسی شوداگر افزایش یابنده باشد و سونو ساک بارداری را نشان ندهد نیاز به بررسی دارد

  179. باسلام وخسته نباشید،منpco ومیوم داشتم قبلا،درسونوگرافی اخیر pco رفع شده،اما ضایعه ای به نام پولیب دیده شده،وحدودا40روزه ک بامصرف قرص سیپتروزن کامپاندخونریزی شدیددارم،،دکترگفت کورتاژشم،اما من نامزدم،اگه نشه چی میشه؟ضخامت اندومترم ضخیم شده،لطفا جواب بدین راهنمایی میخوام

    • مرکز مامایی رویان

      سلام الی خانم
      علت خونریزی شما پولیپ است اگر با دارو کنترل نشود. کورتاژ نقش تشخیصی و درمانی داردو لازم است.باتوجه به اینکه مجرد هستید درمان علامتی جهت قطع خونریزی اقدام اولیه است لطفا با مشاورین مرکز جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید

  180. با سلام امیدوارم جواب بدید. من 3 ساله ازدواج کردم و 1 سال پیشگیری طبیعی داشتم بعدش برا حاملگی اقدام کردم اما فعلا نتیجه ای نگرفتم و چون الان تصمیمم قطعی شده به پزشک مراجعه کردم اما دوست دارم هرچه زودتر باردار شم پریدام تقریبا نامنظم اما کیست یا هیچ مشکل دیگه ای ندارم احتمال میدی دلیلش چی باشه که باردار نمیشم؟

    • مرکز مامایی رویان

      سلام رزا خانم
      همسر شما اسپرموگرام انجام بدن و باید بررسی شوند. شما هم از نظر وضعیت تخمک گذاری باید بررسی شوید. جهت دریافت مراقبت های قبل از بارداری می توانید مراجعه کنید

  181. سلام.من اخرین پریودم ۳ شهریور ۱۳۹۴ بود .وده روز بعد در تاریخ ۶۱ شهریور چکاپ و سونو انجام دادم و در سونو من فولیکول ۱۵ میلی متری دیده شد .پزشک مربوطه به من گفتن که اگر ظرف مدت همون شب و فردا ی سونو نزدیکی داشته باشم ختما باردارمیشم.اما من در تاریخ ۱۹ شهریور نزدیکی داشتم و نمیدونم میتونم باردار باشم یا نه .پریودهای من معمولا نامنظم هستش و الان هم پریود نشدم.تست بی بی چک دوبار انجام دادم جوابش منفیه من الان چکار انجام بدم تا مطمن بشم که باردار هستم یا نه؟ با تشکر

  182. سلام من همیشه پریودام دقیقا ۳۰روزه بوده وسر ساعت
    الان دو روز از پریودیم گذشته ونشدم اگر حامله باشم در آزمایش خون الان نشون میده؟

    • مرکز مامایی رویان

      سلام فرناز خانم
      تا 10روز طبيعي است و اينقدر حساسيت لازم نيست. يك هفته بعداز تاخير پريود ميتوانيد آزمايش دهيد

  183. سلام خسته نباشید 3 روز از زمان پری گذشته دوته بیبی چک مثبت ویه منفی داشتم از یه مارک و دو روزه لک بینی همراه با ترشح زرد دارم ایا احتمال حاملگی هست

  184. با سلام من 5 سال جلوگیری طبیعی داشتم. چهار ماه قبل رفتم دکتر برای انجام آزمایشات قبل از بارداری و پاپ اسمیر که گفت هیچ مشکلی ندارم. الان ماه سوم هست که برای بارداری اقدام کرده ایم. ماه قبل 5 روز پریودی م عقب افتاد این ماه هم سه روزه عقب افتاده بنظرتون باید چکار کنم؟ میخام زودتر باردار بشم(البته پریودی هام منظم و با فاصله 30 روزه می باشد)

    • مرکز مامایی رویان

      سلام سارا خانم
      نگران نباشيد به عدم باروري تايكسال بدون روش جلوگيري ناباروري گفته مي شود. اگر آزمايشات هورموني انجام داده ايد و وضعيت تخمدان و رحم شما بررسي شده اند بهتر اسست همسر شما آزمايش اسپرموگرام هم انجام دهند تا مطمئن شويد ايشان هم سلامت باروري دارند.

  185. سلام من 23سالمه روز هفتم پریود نزدیکی سطحی داشتم که10مهر بود امروز بعد از 11روز 21مهر آزمایش بتا دادم نتیجه 0.3بود.احتمال بارداری وجود داره یا منتفی؟

    • مرکز مامایی رویان

      سلام مریم خانم
      احتمال باروری پایین است. در صورت تاخیر پریود به مدت ۱هفته مجدد آزمایش دهید

      • سلام من ازمایش خون دادم ومتوجه شدم باردارم وتواین مقاله خوندم سردرد میتونه زنگ خطرباشهممن الان حدودا شش هفتمه وتواین یک ماه سردردهم زیادداشتم ولی نمیدوتستم باردارم.چه خطری میتونه داشته باشه؟

        • مرکز مامایی رویان

          با سلام خانم معصومه
          سر درد در اوایل بارداری نسبتا شایع است.سردردهایی که مداوم باشند مخصوصا در قسمت پس سر و یا همراه با تاری دید باشند ممکن است نشانه بالا بودن فشار یا فشار خون حاملگی باشد که باید حتما تحت درمان قرار گرفته شود.

  186. با عرض تشکر و خسته نباشید.خواهشا جوابمو بدین واقعا گیج موندم این درد کمر و درد زیرشکمی و سنگینی سینه و نفخم واسه چیه؟هنوز شش روز دیگه مونده به وقت پریودیم.البته پریودیم هم منظم نیس.سیکل ٢٨تا٣۵رو دارم که بگفته دکترم طبیعیه.بتا خونم 1.1 بود.

    • مرکز مامایی رویان

      سلام اعظم خانم
      این علایم می تونه مربوط به قبل از قاعدگی باشه که سندرم قبل از قاعدگی گفته میشود و در هرفردمتفاوت است بهتراست در این دوران مصرف میوه و سبزیجات بیشتر باشه و از مصرف شیرینی جات و کربوهیدرات ها قهوه نسکافه تاحدممکن پرهیز شود.

  187. با عرض سلام
    جواب این سوال خیلی برام حیاطیه میخوام خیرمندونع جوابمو بدین و به من حقیر دلشکسته کمکی بکنید
    حدود 9سال جلوگیری طبیعی داشتم 28 سالمه.. الان حدود یک سال و نیمه که اقدام میکنم واسه بارداری اما نمیشه… دو دوره قرص کلومفین و این دوره 6 عدد آمپول که دوتاشو باید روز چهاردهم بزنم آزمایشات شوهرم همه ok آزمایشات خودم همهok سر بیست و دو روز پریودم و منظم… آخه مت چه مرگمه که نمیشم؟ دو سه روز مونده به تخمک گذاری و چند روز بعد این کار و انجام میدیم اما انگار ن انگار…. جوابمو بدیت ثواب داره والله. …..

    • مرکز مامایی رویان

      سلام الي خانم
      بهتر است آزمايش ذخيره تخمدان انجام دهيد. از نظر وجود عفونت و آندومتريوز و..بررسي شويد همسرتان هم بهتراست به اورولوژيست مراجعه كنناد. ارزيابي دقيق شما نياز به ويزيت حضوري دارد

  188. شرمنده دوباره مزاحم شدم یادم رفت اینو بگم که من دو سری از ناه دل و سینه هام درد میگیره یه سری 12تا14 ماهم یه کی هم یک هفته قبل از پریودی… کیت تخمک گذاری هم گذاشتم 13-14 روزشه…درد دل اول و میگیم واسه تخمک گذاریه اما درد دل دومی چیه من هنوز جواب سوالامو نگرفتم به خدای احد و واحد خسته و درمونده شدم تورو به جان هر کسی که دوست دارید جواب منو بدین…

  189. با سلام به رویان خودم
    الی هستم
    الان از روز اول پری که حساب میکنم روز 17 هستم این دوره قرص و آمپول استفاده کرده بودم همون طور که براتون گفته بودم دیشب بیبی چک گذاشتم بعد از چند دقیقه یه خط اما بعد از 30دقیقه دو خط پر رنگ شد این کار و دوبار تکرار کردم دوبار هم به همین صورت آیا درسته و من بعد از سالها باردارم یا نه؟؟؟؟؟؟ آمپول ها میتونه تاثیر داشته باشه؟ از چشم انتظاری دیگه هلاک شدم به خدا میشه جوابشو بهم بدین دل تو دلم نیست والله. … ممنونم از این که هستین.

    • مرکز مامایی رویان

      سلام الي خانم
      احتمال زيادبله .برااطمينان آزمايش خون جهت بررسي بتاي بارداري انجام دهيد.توكل برخدا

  190. سلام من دوره هاي پريودم تقريبا نامنظمه. يعني در 4 ماه اخير 31، 35، 33، و 30 روزه بوده . تحت نظر پزشك هم هستم. ماه قبل دوم مهر پريود شدم تاالان 33مين روز پريوديم هست. علامتي از پريودي ندارم .هميشه چند روز قبل از پريودي سينه هام درد ميگرفت اما الان نه. با بيبي چك تست كردم منفي بود. به نظر شما بايد صبر كنم تا چند روز بگذره؟ تست كه منفي نشد احتمالش هست كه مثبت بشه؟

    • مرکز مامایی رویان

      سلام الهه خانم
      اگر جهت بارداري اقدام كرده ايد و احتمال ميدهيد مي توانيد درصورت تاخير بيشاز يك هفته از زمان پريود آزمايش بتاي بارداري دهيد

  191. با سلام و ادب خدمت متخصصان عزیز.
    من چند ماهی هست که زیر بغلم درد شدیدی داشتم که به متخصص زنان مراجعه کردم و ایشون فرمودند که بنده پستان سوم دارم و همچنین چند ماهیه که برای بارداری اقدام کردم اما باردار نمیشم که سونو گرافی رفتم و جواب سونو گراف اینچنین نوشته شده بود که : فولیکولی با دیامتر 20 میلیمتر در تخمدان راست مشاهده شده است . و دکتر متخصص زنان بعد از یک دوز مصرف قرص ال دی و بی فایده بودنش توصیه کردند که برای پستان سوم و همچنین درمان ناباروریم به کلینیک رویان مراجعه کنم . حالا از شما عزیزان سوال دارم که با توجه به اینکه یک پسره 9 ساله هم دارم باز باید به رویان مراجعه کنم یا خیر . برای درمان پستان سومم چطور ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • مرکز مامایی رویان

      سلام بهار خانم
      حيطه كارمركز مامايي رويان با مركز درمان ناباروري رويان متفاوت است. جهت بررسي دقيق تر بايد ويزيت حضوري شويد هم شما و هم همسر شما.

  192. سلام به رویان خودم که همیشه سر به زنگا آدم و از دو دلی نجات میده خدا قوت…
    یه سوال داشتم… تو سوال قبلی جوابمو نگرفتم… من بیبی چک و گذاشتم همون لحظه یه خط قرمز اما بعد از 30 دقیقه اون خط دوم هم پر رنگ شد آیا این تست درسته؟ یا جوابش منفیه؟؟؟؟؟ آخه رو جلدش زده تا 5 دقیقه فقط صبر کنید!!!!!! حالا من نمیدونم…. بعد از 11 سال آیا من باردارم؟ اونقدر آزمایش خون دادم که خسته شدم حالا به نظر شما این قضیه چه جوریه؟ اگه بعد از 5 دقیقه هم پررنگ بشه خط دوم آیا مثبته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همیشه گفتم بازم میگم ممنون از این که هستین.

    • مرکز مامایی رویان

      سلام الي خانم
      تست درسته.ولي دقيق ترين تست بررسي بتاي خون است در صورت حاملگي باسرعت زيادي رو به افزايش ميرود. درصورت تاخير پريود به مدت يك هفته آزمايش بتاي بارداري دهيد اگر مشكوك بود 48 ساعت بعد تكرار شود. موفق باشيد.

  193. با سلام من یکسال و نیمه که ازدواج کردم و 26 سالمه.تا حالا هم پریودم منظم بوده.شش ماهه تحت نظر پزشکم و دارو برای پسر دار شدن استفاده کردم.این ماه با امادگی کامل تحت نظر پزشک اقدام کردم برای بارداری.22ام هر ماه تاریخ پریودمه که با کنترل دمای بدنم من این ماه دو بار 6ام و8ام تقریبا همان زمان تخمکگذاریم نزدیکی داشتم.بعد از 10 روز زیر شکمم و پهلوهام تیر میکشید و زیر دنده راستم احساس میکردم سفت شده و گاهی درد هم میکرد.الان 23ام خونریزی دارم ولی نه مثل همیشه که پریود بودم و باز هم سمت راست شکمم درد میکنه.و سینه هام هم سفت شدن و دردناک.به نظر شما من حامله ام یا نه ؟چکار باید کنم؟

  194. سلام خسته نباشید،من روز۶ابان پریود شدم ،وتقریبا درروز اخر پریودیم نزدیکی داشتم ومحافظت نشده بود،من قرص اورژانسی خوردم،قبلا هم بارها استفاده کردم این بار دوباره۲۰ابان خونریزی داشتم،الان ۴روزه از۲۰ام میگذره،جواب بیبی چک هم منفی بوده ایا باردارم؟

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام احتمال بارداری بسیار کم است
      ولی برای اطمینان بیشتر بهتر است تست خون هم بدهید.

  195. سلام.5ساله که ازدواج کردم.جلوگیری داشتیم تا تیر امسال.سیکلهامم تا تیر کاملا منظم وبه روز وبدون تاخیر بود.تیر یک سیکل 45روزه داشتم وتا این ماه(ابان)سیکلهایه متغییر اما از30روز تجاوز نکرده…اولین روز اخرین پریودم13مهربود.روز13سیکل سونو دادم که گفت فولیکول غالب ندارم وفولیکولا6و7میلی بودن.کیست هم مشاهده نشد.اما قبلش کوییک داشتم.تابه امروز12روز تاخیر دارم.دکتردیشب گفت تخمدونات خیلی تنبلن.بهم استروژن داد که دیشب زدم.اضافه وزن وتغییر درعادات زندگی واسترس هم نداشتم.بی بی چک منفی.
    لطفاجوابمو بدین خیلی نگرانم.
    اگر تخمدونام مشکل داره چرا تا پیش از اقدام هیچ علامتی نداشتم؟
    احتمال داره باردار باشم؟

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم مهتاب
      احتمال بارداری که وجود دارد ولی در صورت تنبلی تخمدان بهتر است به صورت مداوم درمان را ادامه دهید.

  196. باعرض سلام خسته نباشید من 19 سال دارم ویکسال وسه ماهه ازدواج کردم یک ماه ونیم پیش یخ گذاری کردم وچهارماه اقدام به بارداری کردم امانتیجه نگرفتم این ماه پنجم بعدازیخ گذاریم اقدام کردم ودوهفته اول حالت تهوع سرگیجه زیر دلم دردمیگیره کمردرد ویبوست دارم وچهار روزه ازموعدپریودم گذشته خیلی مشتاقم سریع بفهمم که مادر شدم یانه ازشماخواهشمندم کمکم کنید که آیا باردارم این حالات طبیعی هست؟کی میتونم از تست استفاده کنم ؟ممنون میشم زودترجواب بدین

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم نجی
      برای اطمینان از بارداری ده روز بعد از عقب افتادن پریود یا دو هفته بعد از لقاح میتوانید تست بدهید.

  197. باسلام من ۲۱ شهریور کورتاژ شدم و۲۳مهر اولبن پریودم بود والان با گذشت بیش از دوماه پریودم عقب افتاده وبی چک مثبت می باشد ممکن است جواب بی بی چک به دلیل حامله بودن گذشته وکورتاژ باشد

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم باران
      در صورت مثبت بودن بارداری محتمل است برای اطمینان بیشتر میتوانید تست خون هم بدهید.

  198. آرزو
    باسلام من ده روز هست از پریودم گذشته 20سالمه شش ماه هم هست عروسی مون رو گرفتیم به نظر شما سنم خوبه واسه حامله شدن وفقط زیر شککم درد میکنه به نظر شما حامله ام

  199. باسلام و خسته نباشید,خدمت رویان عزیز.
    من ۲۳ سالمه, خرداد امسال ازدواج کردم, عادتم همیشه منظمه,و دوره ی ۲۸روزست.و ۷_۸ روز طول میکشه که ۴روز اول خونریزیه اصلیمه.اصلا سابقه نداشته که یک روز هم عادتم عقب بیفته.
    اما از دوماه بعداز ازدواجم یعنی از مرداد ماه تا الان, عادتهام ۳_۴ روز دیرتر شروع میشه,و ۲ روز, ۱.۵روز خونریزی اصلیم شده اونم باشدت کم و بعدش لکه های قهوه ای که کم کم دیده میشه.ماه قبل عادتم درکل ۲روز بود,روز بعدش هم لکه بینی خیلی خفیف که کلا از بین رفت.
    مرداد ماه آزمایش خون دادم منفی بود,چند روز بعدش ۴بار بی بی چک گذاشتم از اون نواریها,هر ۴تا مثبت شد.
    تکرر ادرار هم دارم ,دوماه است که نوک سینه هام تیره شده,مخصوصا موقع حمام کردن,ماه قبل سرگیجه های خفیف داشتم,که یک هفته قبل رفتم دکتر آزمایش کامل برای من و همسرم نوشت,مشکلی نداریم,فقط من یکمقدار خیلی کم ,کم خون هستم,قرص اسید فولیک نوشت,که سرگیجه هامو رفع کرد.
    آخرین عادتم ۱۸ آبان بود که گفتم ۲روز طول کشید که یکروز قبلش نزدیکی داشتم, دیروز که بی بی چک گذاشتم,خط دوم قرمز کامل نشد,مثل یک سایه بود که با حالت منفی فرق میکرد.
    قبل از ازدواج ۵۶ کیلو بودم,الان ۷۰کیلو شدم.
    بعداز ازدواج هیچ پیشگیری نداشتم.
    الان سه روز است که زیر شکمم و خود شکمم کمی درد میگیره,بعداز ظهر ها سردرد میگیرم تا شب, معده ام سنگینه.مایع لزج بیرنگ مثل سفیده تخم مرغ ازم خارج میشه .
    آیا به نظر شما من باردارم؟
    و اینکه روز تخمک گذاریمو لطفا بگید,عادتهام:
    ۱۹تیر,۲۰مرداد,۱۷شهریور,۱۷مهر,۱۸ آبان شب ساعت ۱۰:۳۰
    ممنون ازجوابی که میدید,موفق و پیروز باشید

    • مرکز مامایی رویان

      سلام معصومه خانم
      ممنون از شرح حال کامل شما ولی این سایت جهت پاسخ به سولات کوتاه و اضطراری است. درمواردیکه اینقدر نگرانیدمیتوانید باتلفن مشاورین مرکز تماس بگیرید.بارداری به صورت دقیق تنها با بررسی بتای بارداری از طریق آز خون مشخص می شود.باتوجه به منظم بودن قاعدگی تان 14روز از اولین روز قاعدگی تون کم کنید روز تخمک گذاری به دست میآید

  200. با سلام و خسته نباشید ، ممنون از سایت مفیدتون . خواشمندم پاسخ بنده را نیز سریع تر بدهید . ممنون از توجه شما…

    بنده 33 ساله هستم و یکسال است (آبان 1393)که اقدام به بارداری نموده ام ولی نتیجه نگرفته ام . متخصصان زن میگویند حرکت اسپرم همسرم کم است در حالی که متخصص اورولوژی میگوید که حرکت اسپرم از متوسط به بالاست . همسرم 34 ساله است.به هرحال در این مدت در مان های زیر را انجام داده ام .از اردیبهشت 94 دکتر متخصص زنان قرص های کمک باروری متفورمین ،لتروزول،استرادیول ، و آمپول hcg را به من داد که مدت سه ماه از این داروها استفاده کردم ولی نتیجه حاصل نشد ، مرداد 94 عکس رنگی از رحم انداختم که گفتند خوبه و مشکلی نداشت. باز در شهریور 94 دوروز پشت سرهم به من قرص لتروزول روزی 8 تا دادن که با اونم باردار نشدم. در مهر و آبان 94 به من قرص کلومیفن دادن (ماه اول از روز 5 به مدت 5 روز نصف و ماه دوم هم از روز 5 به مدت 5 روز روزی دوتا) این بار هم نتیجه نگرفتم ، ولی با توجه به اینکه دوره های من بین 22 تا 26 تغییر میکنه ، در ماه اول که کلومیفن را استفاده کردم دوره ام 28 روز شد و در ماه دوم دوره ام 30 روز شد که تا به حال در کل عمرم پریودم اصلا عقب نیفتاده بود (همیشه جلو می افتاد) خواستم بپرسم آیا این عقب افتادن پریود من نشانه بارداری میتونه باشه؟ و همچنین با توجه به اینکه طول دوره من معمولا با لکه بینی 7 روز می باشد در حالی که آخرین پریودم فقط 4روز بود و پاک شدم و و پاک پاک بودم تا اینکه روز هفتم لکه بینی دیدم. آیا ممکنه باردار باشم ؟ در ضمن در همین آخرین دوره ام یعنی روز چهارم (2 آذر 94)که پاک بودم هم به دندان پزشکی مراجعه کردم و عصب کشی انجام دادم و چند روز دیگه هم باید برای ادامه کارهای دنداپزشکی مراجعه کنم (ترمیم). آیا این کارهای دندانپزشکی که انجام داده ام خطری برای من ایجاد میکند؟ چه خطری ؟ لطفا توضیح بدهید.

    آیا کلومیفن باعث تاخیر در پریود و باعث کم شدن طول دوره پریود شده است ؟ یا مسئله دیگری باعث شده است ؟

    • مرکز مامایی رویان

      بهتراست جهت اطمینان خودتان آزمایش بتاانجام دهید.

      • 1- ای کاش جواب بنده را نیز کامل میدادید.(در مورد دندانپزشکی ، مصرف کلومیفن ، و همزمانی بارداری و پریود)
        2- و اینکه آیا این روش درمانی که متخصصان برایم پیش گرفته اند صحیح است؟
        3- و اینکه بعد از این مراحلی که طی کرده ام چه درمانی مناسب تر است؟

  201. سلام و عرض خسته نباشید
    من 26 سال سن دارم و مدت 4 سال هست ازداوج کردم 2 سال هست منظم اقدام به بارداری میکنیم ولی تا حالا خواست خدا بوده که بچه دار نشیم آزمایش هم دادیم هم خودم و هم همسرم و بگفته پزشکان مشکلی وجود نداره و دلیل ناباروری ناشناخته است.
    سیکل قاعدگی من بیست و هشت روزه است من باید در 27 آبان پریود میشدم که امروز 7 آذر ماه است هنوز خبری نیست دیروز بی بی چک استفاده کردم منفی بود، درد شکم و کمر هم دارم و لکه بینی بعضی روزا داشتم ، هفته پیش بخاطر کمر درد شدید رفتم اورژانس بیمارستان و بصورت اورژانسی ازم آزمایش برای سنگ کلیه یا آپاندیس گرفتن که خوشبختانه هیچ کدومش نبود ودکتر گفت داخل ادرار خون بوده احتمالا سنگ بوده دفع شده ، خلاصه نمیدونم چرا قاعدگی عقب افتاده ؟؟؟ احتمال بارداری وجود داره ؟؟ یا کیست تخمدان؟؟ و یا…؟
    ممنون از لطف شما

    • مرکز مامایی رویان

      ازلحاظ تنبلی تخمدان بهتراست بررسی شوید .همسرشماهم بهتراست به اورولوژیست جهت بررسی دقیق ترمراجعه کنند

  202. سلام ،من باردارم ، 17 فروردین 94 پریود شدم ، اولین رابطه تقریبا 2 هفته بعداز پری بود و دومی 1 هفته مونده به سیکل بعد واسم ا مهمه بدونم لقاح کی بوده ?درضمن 28 ااردیبهشت رفتم سونو شکمی گفت 6 هفته ای ، جنین و قلب دیده شد ، به نظرتون تو کدوم رابطه حامله شدم ، شفاف جواب بدید ،،، خواهشا

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم سارا
      عزیزم اینکه دقیقا در کدام رابطه باردار شدید چیزی نیست که بتوان از روی دو تاریخ بیان کرد ولی با سونو حدود روزهای تشکیل نطفه را میتوان فهمید.

  203. سلام من 35ساله چند ماه اقدام به بارداری کرد بدلیل عدم بارداری سه مآه گلوکوفاژ مصرف میکنم دو ماه قبلی به ترتیب 17 و 20 روز پربود شدم و قبلش علامم مشابه بارداری را مثل درد سینه داشتم اما این بار 28 روز از آخرین روز خونریزی میگذره ولی پریود نشدم روز 24 تست خون دادم و 0.3 بود و از روز 16 از آخرین روز خونریزی درد های مشابه پریود دارم و هنوز هم ادامه داره ترشحات ابکی زیاد و حالا دوروزه شبیه سفیده تخم مرغ شده من یک ماه یک. در میان ایروبیک میرم نمی دونم بابردارم یا نه مگر گلوکوفاژ اگر باردار نشیم موجب قاعدگی زودتر نمیشه

  204. سلام من سیزده روزه که پریدیم عقب افتاده و هر وز هم babychekمیدم و منفیه و پیش دکتر هم رفتمو بهم دوتا مپول پروژسترون داده تا بزنم و اگهپرید نشدم. ازمایش خون بدم که بار داری پنهان دارم ولی. اطرافیانم میگن اگه بار دار باششی و دوتا امپولو بزنی جنین فلج میشه درد زیر شکم و کمر رو اارم لطفا کمکم کنید

  205. با سلام
    من 35 سال دارم چند ماهی اقدام به بارداری نموده ام و سه ماه است از گلوکوفاژ استفاده نمودهام دو ماه قبل به ترتیب 17 و 20 روز بعد از پایان خونریزی مجددا” پریود میشدم و اکثر علاعم بارداری را از جمله درد سینه و سنگینی را داشتم اما این سری 30 روز از اخرین روز قاعدگی می گذرد ولی هنوز نشده ام روز 24 تست خون دادم و 0.3 بود هفته قبل از ان ترشحات زیاد و ابکی داشتم و این هفته ترشحات غلیظتر و بی رگن و بی بو و واژن نرم تر شده و دو هفته است دردهای قاعدگی دارم بگونه ای که احساس میکنم پریود می شوم ایا باردارم و یا علت دیگری می باشد و جرات ندارم تست دهم میترسم منفی باشد مثل ماههای قبل

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم نازی
      به هر حال برای اطمینان از بارداری باید تست بدهید پیشنهاد میکنم تست خون بدهید.

  206. سلام به رویان فداکار
    میخواستم بپرسم آیا واسه ی همه افراد وقتی که عقب میندازن و تستشون مثبته باید حتما سبنه ها خیلی ی ی ی حساس بشه!!!!!!!! یا نه؟ امکان داره که مثل روزهای عادی باشه و بعد از مثلا یک ماهش حساس شدن و بزرگ شدن و حس کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من چند روزه که عقب انداختم اما فعلا سبنه هام حساس و ….. نشده!!!!!!!!!

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم الی
      ممکن است در بعضی افراد و یا در برخی از سیکلها حساسیت سینه مشاهده نشود.

  207. سلام
    پریود منظمی دارم و ۲۸روزه هم هست و در روز چهاردهم که دو روز پیش میشد با همسرم نزدیکی داشتم
    خواستم بدونم نزدیک ترین زمان ازمایش بارداری چه روزی هستت؟

  208. با سلام
    من 34 سال دارم و چند ماه است اقدام به بارداری نموده ام 3 ماه است از گلوکو فاژ استفاده میکنم قاعدگی منظم داشتم اما در دو با قبلی که از گلوکو فاژاستفاده نمودم بار اول 17 روز و بار دوم 20 روز از آخرین روز قاعدگی پریود شدم ولی این بار بعد از آخرین روز قاعدگی 32 روز می گذرد ولی پریود نشدم روز 24 اخرین روز قاعدگی تست خون دادم ولی 0.3 بود و امروز 32 روز از آخرین روز قاعدگی تست خانگی دادم و منفی بود ترشحات آبکی سفید از روز 20 آخرین قاعدگی شروع شده و هنوز ترشحات دارم و درد سینه ام شروع شده و حالت تیر کشیدن دارد نمی دانم باردارم یا نه ازروز 16 بعد از آخرین روز قاعدگی کمردرد های پریودی ام شروع شد و تا اخر هفته قبل داشتم ولی الان ندارم ولی گاهی درد شکم دارم آیا گلو کوفاژ موجب تسرع قاعدگی نمی شود یا باردارم
    با تشکر

  209. سلام من سه روز پیش خونریزی داشتم خیال کردم پریود شدم ولی لکه بینی قهوه ای تا امروز هست دیروز ازمایش دادم منفی بود پریودیم همیشه خونریزیه زیادی داشته الان واسم خیلی عجیبه 13 پریودیمم سونو 10 تا تخمک رو نشون داد با سایزایه خوب ایا امکان بارداری هست؟

  210. سلام من هفته سه باردارى هستم به خونريزى افتادم دكترم برام سونو واژينال نوشته برا يكشنبه خيلى نگرانم نمى تونم صبر كنم ميشه راهنماييم كنيد ممكنه سقط كرده باشم

  211. سلام وقتتون بخیر
    من همیشه پریودام منظم بود من باید94/9/19 پریود میشدم فقط لک دیدم بعد نشدم روز94/9/22 ازمایش بتا دادم منفی بودبتام 0/18بود به نظرتون دوباره ازمایش رو تکرارکنم

  212. با سلام من 39 روز از آخرین روز قاعدگی می گذرد و دیروز تست خانگی منفی بود تا حالا سابقه تاخیر در قاعدگی را نداشتم البته چند ماه است اقدام به بارداری نموده ام 3 ماه است از گلوکو فاژ استفاده میکنم قاعدگی منظم داشتم اما در دو دوره قبل که از گلوکو فاژاستفاده نمودم بار اول 17 روز و بار دوم 20 روز از آخرین روز قاعدگی پریود شدم سینه هام یک هفته است سنگین ، متورم و دردناک شدندند نمی دونم باردارم یا نه ترشحات کم شده
    با تشکر

  213. سلام 5روز ازعادت ماهانه من گذشته اگه یه وقت باردار شدم چطوری میتونم جلوگیری کنم؟

    • مرکز مامایی رویان

      سلام سوال شما نامفهوم است. وقتی به سلامتی باردارباشید از چه چیزی میخواین جلوگیری کنید؟؟؟؟

  214. من الان 4 روز از پریودیم گذشته و هنوز پریود نشودم و بی بی چک 5 بار گذاشتم و مثبت بوده به نظرتون اگه الان برم آزمایش بدم نشون میده حامله هستم؟

  215. من آزمایش دادم مثبت بود
    مرسی از راهنماییهاتون
    یه سوال دیگه داشتم من قبل از حاملگیم تیروئیدم 3.97 بود که حالت ماکسش4.2 بود توی آزمایشم میخواستم بدونم این برای بارداریم خطری نداره؟
    به نظرتون برم دکتر و قرص تیروئید مصرف کنم؟

  216. سلام خسته نباشید تو روخدا جوابمو بدید من دوهفته ست ک پریودم عقب افتاده ولی هیچ علایمی ندارم.بنظرتون حامله ام

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم زینب
      ممکن است در اوایل بارداری که سن بارداری پایین است علایمی نباشد که خانم متوجه شود همان بهترین حالت دادن تست بترداری دو هفته بعد از لقاح یا ده روز بعد از عقب افتادن پریود است.

  217. سلام خسته نباشید من 17سالمه وتا الان دوتا سقط بخاطر تشکیل ندادن قلب جنین داشتم در سن 15سالگی اولین بارداری من اتفاق افتاد که با کورتاژ موفق به سقط شدم الان بعد از یک سال با استفاده از قرص های اسپرین و اسیدفولیک و چنتا داروی دیگه قصد بارداری دارم …دوره سیکل من 25روزست…الان شش روزه که از زمان پریودم میگذره تست زدم ولی جواب منفی بود احتمال بارداری هست یانه چندروز برای جواب دقیقش باید صبر کنم ؟ممنونمیشم اگه کمکم کنید …

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم فریبا
      بهترین زمان دادن تست بارداری ده روز بعد از عقب افتادن پریود یا دو هفته بعد از لقاح است.

  218. سلام من 43 سالمه – 4بار آي وي اف انجام دادم متاسفانه هر 4 بار جنين تشكيل نشد يا تخمكها آزاد شده بودند 6 ماهه دارم داروي گياهي استفاده ميكنم . تقريبا پريودم منظمه يعني حداقل 2 تا 4 روز دير ميشه .و معمولا 3 روز كامل خونريزي دارم قبلش يك روز لك بيني و بعدش هم يك روز لك بيني دارم . اين ماه كه ششمين ماهي هست كه پريود شدم تاخير 6 روزه براي پريود داشتم كه بي بي چك گذاشتم منفي بود پريودم عادي نيست خونريزي سياه يا قهوه اي تيره دارم خون قرمز روشن نيست به نظرتون علائم چيه ؟ نكنه دارم يائسه ميشم .

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم زهرا
      معمولا پریودهای با دفع لخته یا خون تیره رنگ نشانه سیکل های بدون تخمک گذاری است .ولی برای اطمینان بیشتر از سلامتی خود سونو رحم وتخمدان بدهید و برای اینکه بدانید یائسه شدید یا نه ازمایش هورمونی بدهید.

  219. سلام خسته نباشيدمن ٢٨ سالمه و الان ٨ ماهه كه اقدام به بارداري كردم اما موفق نبودم هم تنبلي تخمدان دارم هم كيست دكترم قرص بكساتين تجويز كرد ١٠ روز خوردم ماه پيش ١٣ من پريود شدم دكتر گفت يك هفته بعد إز تموم شدن قرص تست بدم كه منفي بود من بايد ١٣ پريود ميشدم كه نشد تا ٢٥ شدم قرص لتروفم دادن كه إز روز ٣ پريودي بخورم لطفا بهم بگين كه زمان تخمك گزاريم كي ميشه چون من معمولا ٣ تا ٤ روز پريود هستم و اينكه با خوردن اين قرص چه زماني بايد نزديكي انجام بشه و اينكه با خوردن أين قرص احتمان دو قلو زايي چقدره
    واقعاً ممنونم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم ملیکا
      برای تعیین زمان تخمک گذاری باید روز وسط سیکلتان را از اولین روز پریود تا اولین روز پریود ماه بعد را حساب کنید دو روز قبل و دوروز بعد از تاریخی که بدست می اورید احتمال تخمک گذاری بسیار زیاد است که باید اقذام به بارداری نمایید.

  220. سلام
    بیست و هشت سالمه و سه ماهه که ازدواج کردم و تا الان جلوگیری برای بارداری نداشتم ، الان دو روز از موعد پریودم عقب افتاده درد در سینه ها و زیر شکم دارم روز پریودم لکه ی کوچکی دیدم ولی تا الان مایع زرد رنگی ترشح میشه امکانش هست باردار باشم؟
    ممنون

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام
      برای تعیین بارداری باید تست بارداری بدهید بهتر است ده روز بعد ازعقب افتادن پریود یا دو هفته بعد از لقاح ازمایش دهید.

  221. سلام ببخشید من 7 روز از پریودم گذشته روز 6 آزمایش دادم بتام01 بود ولی حالتام یجوریه شکمم ورم کرده ترشح دارم همش احساس میکنم اللن پریود میشم ولی نمیشم اشتهام زیاد شده امکانش هست باردار باشم ؟ یعنی زود آزمایش دادم چون امروزم بیبیچک زدم منفی بود چیکارکنم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم ملیکا
      بهترین زمان برای تست بارداری ده روز بعد از به عقب افتادن پریود و یا دو هفته بعد از لقاح است.

  222. سلام دختر باکره هستم که با نامزدم رابطه ی جنسی داشتم و حامله شدم در هفته ی ۴ قرص سایتوتیک استفاده کردم بعداز یک روز ابتدا لکه بینی و بعد خونریزی و لخته داشتم ..الان هفته ی ششم هستم و خونریزی دارم و در شب گذشته یک توپ ژله ای همراه با لخته خون بیرون اومد و بعدازین اتفاق حالت تهوع و درد و خارش سینه دارم ..ینی باردارم؟ پس علت خونریزی چیه؟ خاهش میکنم جوابمو بدین خیلی افسرده شدم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم ساحل
      با توجه به مطالبی که گفتید احتمال سقط زیاد است ولی برای بررسی اینکه مطمئن شویم سقط انجام شده و در صورت انجام ایا کامل صورت گرفته یا نه بهتر است سونو بدهید.

  223. سلام من نزديكي بدون دخول داشتم فرداش قرص اورژانسي خوردم ٨ روز بعد سر تاريخ پريودم پريود شدم، ٧ روز بعد از اتمام پريود ازمايش خون دادم كه ١ بود و منفي، اما احساس ميكنم زير شكمم بزرگ شده و وزنم ١ كيلو زياد شده! امكان داره باردار باشم؟؟

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم مونا
      در صورت منفی شدن تست و پریود شدنتان لحتمال کم است ولی برای اینکه خیالتان راحت تر باشد بهتر است ازمایش خون بدهید.

  224. سلام.خسته نباشید.من بعداز آخرین پریودیم،بدون جلوگیری دخول داشتم با همسرم…حتی در روز 14سیکلم..اما موقع انزال،آلت از واژنم خارج میشد.قرار بود که 25پریود شم اما هنوز نشدم ینی یک هفته س…درد سینه و دلدرد پریودی رو دارم.بخصوص نفخ…آیا ممکنه باردار باشم؟

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم سمانه
      برای تشخیص بارداری باید تست بارداری بدهید با بی بیچک ده روز بعد از عقب افتادن پریود و یا دو هفته بعد از لقاح .ازمایش خون نتیجه دقیق تری میدهد.

  225. سلام
    من ماه قبل , 4 روز قبل از پریودی نزدیکی داشتم و 4 روز بعد از نزدیکی , سر وقت پریود شدم
    و بعد از اون اصلا نزدیکی نداشتم
    اما این ماه 20 روز پریودیم عقب زده و بی بی چک زدم منفی بود
    احتمال بارداری هست ؟؟

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم مینا
      بهتر است ازمایش خون برای بارداری بدهید تا مشخص شود باردار هستید.

  226. سلام من به خاطر کیست تخمدان شش ماه بود قرص میخوردم ولی این ماه قطع کردم ومن موقع پریودم دو روز اولش فقط لکه بینی داشتم بعد قطع شد دوبار تست خانگی انجام دادم مثبت بود الان هم تنگی نفس، درد زیر شکم و خستگی ودرد نوک سینه دارم ممکنه حامله باشم یا بازم کیست دارم؟ لطفا زود جواب بدید

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم الی
      برای تعیین و افتراق بین بارداری و یا کیست باید سونو بدهید . و برای تشخیص بارداری هم بهتر است ده روز بعد از غقب افتادن پریود و یا دو هفته بعد از لقاح اقدام به دادن تست بارداری کنید.

  227. سلام دوست خوب. من روز ششم بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون دادم و جواب منفی بود. آیا ممکنه باردار باشم؟؟

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم تارا
      بهترین زمان برای دادن تست بارداری ده روز بعد از عقب افتادن پریود و یا دو هفته بعد از لقاح است.

  228. با سلام من قرص سرترالین مصرف مکردم الان آزمایش خون دادم و متوجه شدم باردارم .عدد بتا 734 است .آیا مصرف دارو ممکن است مشکلی ایجاد کرده باشد؟

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم یلدا
      بهتر است در بارداری سرترالین استفاده نشود انشالله که مشکلی پیش نیامده.

  229. سلام ببخشید من آزمایش بارداری که دادم رنج جوابم زده بود بیشتر از 25 مثبت است و برای من 3852 رو نشون میداد ب نظرتون از روی این میتونم احتمال بدم دوقلو باردارم؟

  230. سلام من 4آبان شروع آخرین پریودم بوده الان 32 روز از موعدم گذشته دو تا بیبی چک اخیرم دوتا خط پررنگ بوده هنوز آزمایش خون ندادم 4 روز دیگه وقت گرفتم آزمایش خون بدم تورم لثه بی حالی و خواب آلودگی جوش زیرپوستی داشتم بنظرتون من باردارم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام
      بهترین راه برای تشخیص بارداری همانئتست است ولی با این علایم احتمال بارداری وجود دارد.

  231. سلام مجدد و سوال دوم
    دقیقا در همین روزایی ک زمان پریود شدنمه … و نشدم …. درد خفیف در ناحیه تخمدان سمت راست دارم … ایا
    1- ارتباطی به پریود دارد؟
    2- این درد شبه پریودی با درد ناشی از احتمال بارداری در هفته سوم یکسانه؟
    3-دلیلی بر احتمال کیست تخمدان نیس؟
    4-با گذشت 18 روز از رابطه و توضیخات ..بی بی چک قابل اعتماده؟
    5-میشه با یه سونو ….همزمان هم وجود کیست و هم بارداری یا عدم اون رو تشخیص داد؟
    ممنونم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم اندیشه با دادن سونو میتوانید پی ببرید که کیست دارید یا باردار هستید.بهترین زمان دادن تست بارداری ده روز بعد از عقب انداختن پریود و یا دو هفته بعد از لقاح است
      دردهای هفته های اول بارداری ماهیت یکسانی با دردهای پریودی دارند.

  232. سلام من 28 ساله هستم دو روز قبل از پریودی نزدیکی کامل با شوهرم داشتم چقدر الان احتمال بارداری ونیز احتمال پسر یا دختر بودن را بفرمایید.ممنونم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم سوگل
      اگر بعد از نزدیکی پریود شدید اختمال بارداری بسیار بسیار کم و یا حتی ناچیز خواهد بود.

  233. سلام، خسته نباشید. من دو سه ساله اقدام به بارداری کردم. ونشدم. چند ماهه کیست اندومتریوز تو تخمدان چپ دارم. پریودم همیشه منظم بود. فقط ماه پیش سه روز عقب انداختم. و این ماه هم رفتم دکتر فولیکولم خیلی عالی بود. و مشکل لوله رحم یا رحم ندارم. دکترم گفته بارداری این ماه خیلی زیاده. بخاطر داروهایی که داده بود.الان روز 23 پریودمه. و از گیت تخمکگذاری استفاده کردم. اما از روز هجده تا امروز که بیست سوم پریودمه گیت همچنان مثبته. پس گیت تا کی مثت نشون میده و ایا تو این روزها هم با همسرم مقاربت داشته باشم؟ البته گیت تو روز نوزده و بیست پر رنگتر بود. ممنون. خوهش میکنم جواب بدین

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم نسیم
      بازه زمانی تخمک گذاری یک بازه زمانی تقریبا چهار روزه است که بعترین زمان برای اقدام به بارداری است .در استفاده ازگیت تخمک گذاری در زمانی که پررنگ است بهترین زمان برای مقاربتهاست.

  234. سلام من65 روز از آخرین پریودیم گذشته آزمایش بتای من بالای هزار نوشته دو تا بیبی هم مثبت بود این عدد بالای هزار نشان بارداریه؟

  235. سلام .من ازمایش بتا دادم 64بود.ودو بار بی بی چک گذاشتم که مثبت بود.بعد از 10 روز که از پریودیم گذشت درد زیر شکم گرفتم و شب لکه بینی شد وصبح کامل خونریزی شدید دارم..علتش چیه؟چرا این اتفاق افتاد.من شاغلم و از پله زیاد استفاده میکنم.البته در این مدت بشدت دچار استرس و عصبی میشدم.علت چی بود؟

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم ازاده
      در صورت بارداری وجود خونریزی میتواند نشانه تهدید به سقط یا سقط باشد .باید مجددا ازمایش خون بدهید و سونو برای اینکه مطمین شوید بارداری وجود دارد یانه.

  236. با سلام.
    سیکل من معمولا 26 روز است.
    ماه پیش 10آذر پریود شدم و طبق سیکلم باید 6 این ماه پریود میشدم که با توجه به سیکل شش روز است عقب انداختم و اگر طبق ماه پیش حساب کنم دو روز نسیت به ماه پیش.
    امروز دوازدهم دی که 32 سیکلم بود بی بی چک گذاشتم منفی بود.
    قبلا یک هفته قبل از پریود درد سینه داشتم اما این ماه تا دهم هیچ دردی حس نمیکردم و دو سه روز که فقط نوک سینه هام درد میکنه.
    زیر دل و کمرم هم درد میکنه.
    با این اوصاف آیا من باردارم؟کی میتونم برای آزمایش خون بروم؟
    من هیچوقت اینقدر عقب نمی انداختم و نکته دیگر اینکه ماه پیش کربلا بودم آیا علت تاخیرم میتواند مسافرتم باشد؟

  237. سلام من ماه اول بارداري هستم و از پماد واژينال تريپل سولفا و آلفا استفاده كردم. دكترم واسه زخم اين پماد رو داد .آیا استفاده کنم؟؟؟؟؟ موردی نداره کمکم کنید ممنون میشم

  238. با سلام
    من 9 ماهه اقدام به بارداری کردم اما هنوز حامله نشدم پریودم منظمه به دکتر زنان مراجعه کردم برای خودم ازمایش نوشت و برای شوهر ازمایش اسپرم جواب ازمایش همسرم درست بود و گفتن همسرتون مشکلی نداره خودمم ویتامین D کم بود ویتامین D، پنج بود و کمبود ویتامین دارم برام قرص ویتامین نوشت و گفتن کیست ریز دارم و برام قرص متروفین نوشته از قرص اسید فولیکم استفاده میکنم اگر تو دوره ای ک این قرصا استفاده میکنم برای بارداری اقدام کنم مشکلی داره یا خیر لطفا راهنماییم کنید با تشکر

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم فاطمه
      بهتر است دوره درمانتان کامل شود و بعد اقدام به بارداری نمایید.

  239. سلام خسته نباشید من پریودم ۲۶روزه هستش, این ماه طبق نظر دکتر قرص کلومفین خوردم و زمان تخمک گذاری نزدیکی داشتم, الان چند روزیه درد سینه زیرشکم داشتم سه روز هم از پریودیم گذشته,به نظرتون میشه باردار شده باشم ان شالله؟الان میتونم بیبی چک استفاده کنم جواب میده؟توروخدا جواب بدید

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام
      برای اینکه بدانید باردار هستید ده روز بعد از به عقب افتادن پریود باشد و یا دو هفته بعد از لقاح.

  240. با سلام خسته نباشید یک ماه اقدام به بارداری کردم و۴روز دوره قاعدگیم عقب افتاد تست انجام دادم خط Tکمرنگ بود بعد ۴روز فقط لک دیدم میخواستم بدونم الان من باردار هستم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم ترنم
      بهترین زمان انجام تست بارداری ده روز بعد از عقب افتادن پریود است یا دو هفته بعد از لقاح.

  241. سلام من 9 روز از زمان که باید پ بشم میگزره .آزمایش دادم منفیه.البته برای بچه اول هم من تقریبا بعد 20 روز جواب آزمایشم درست در اومد.به نظرتون باردارم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم صبا
      بهتررین زمان برای ازمایش بارداری ده روز بعد از عقب افتادن پریود و یا دو هفته بعد از لقاح است.

  242. سارا ناظریان

    سلام علیکم
    بنده مهرماه رابطه داشتم و بعدش قرص اورژانسی مصرف کرده .یک هفته بعد پریود شدم به مدت 14 روز.ماه بعدش دوباره رابطه داشتیم البته با جلوگیری بوسیله کا ن د و م .یک ماه بعد از بیبی چک استفاده کردم منفی بود.از آخر ماه ابان تا امروز یعنی نزدیک به دو ماه است که پریود نشدم . امروز دکتر ازمایش بتا hcg نوشت و جواب آن منفی بود . یک ممیز پنجاه و سه بود .من ازشون پرسیدم که امپول پروژسترونی که هفته پیش زدم روی جواب تاثیری داره ایشون گفتن خیر شما از استرس پریود نمیشید.چون هشت روز قبل از ازمایش بتا دو عدد امپول پروژسترون25 که یه دکتر دیگه داده بود زدم . ولی هنوز پریود نشدم . درد هم در قسمت رحم و تخمدان ندارم. حتی دکتر با دست فشار داد برای معاینه هم درد نداشتم.باوجود اینکه قبلا هم عقب افتادگی پریود حتی تا 6ماه هم داشتم و همیشه زمستونا نامنظم بوده. آیا احتمال کیست وجود دارد . یا از استرس است .لطفا بفرمایید با عددی که 1.53 شده است بعد دوماه از رابطه ایا نتیجه ازمایش خون منفی است یا خیر .و اینکه امپول پروژسترون که هشت روز پیش زدم روی ازمایش اثر دارد یا خیر.
    ممنون میشم اگه پاسخ بدید .

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم ناظریان
      امپول پروژسترون تاثیری بر روی تست ندارد .در مورد کیست با سونو میتوان فهمید کیستی وجود دارد یا نه. و در ضمن استرس عامل بسیار مهمی است که میتواند باعث عقب افتادن پریود شود.

  243. با سلام خسته نباشید
    من 25 سالمه، 3 ماهه ک برای بارداری اقدام میکنیم.از اونوقت تاحالا پریودی هام نامنظم شده.تاریخ پریودیم 1 یا 2 هرماه بوده ولی ماه اول 6 و ماه دوم 9 شدم.این ماه هم ک روز 5 و6 7 لکه بینی داشتم و الان ک 16 ماهه هنوز پریود نشدم.روز 13 هم آزمایش خون دادم ولی جواب بارداریم منفی بود.ب نظر سما احتمال داره باردا باشم? گهگاهی زیر شکمم حالت درد پریودی دارم ولی موقتی و کوتاهه.

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم ندا
      بهترین زمان برای تست بارداری ده روز بعد از عقب افتادن پریود و یا دو هفته بعد از لقاح است.

  244. با سلام خدمت شما و تشکر بابت راهنمایی های دوستتون من 3 ساله ازدواج کردم 8 ماهی میشه که اقدام ب بارداری کردم دارای کیست های ريز در هر دو تخمدان هستم و پریودم اصلا منظم نيستن از وقتی جلوگیری نمیکنم خوب پریود نمیشم و خیلی غلیظ و لخطه لخطه میشم بنظرتون خوب پری نشدنم ربطی ب اقدام ب بارداریم داره

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم باران
      به نظر میرسد مشکل بارداری شما مربوط به کیست های متعدد در تخمدانتان باشد.بهتر است ابتدا برای بررسی بیشتر و درمان حتما اقدام نمایید.

  245. سلام من و همسرم 2 سال و 6 ماه هست که اقدام کردیم برای بچه دار شدن و الان نوبت lvf داریم ولی الان حدود 15 روز هست که از پریودم گذشته و از هفته پیش نوک سینه هام خیلی حساس شده و درد میکنه ولی الان دردش کمتر هست ولی هر بار بیبی چک گرفتم جواب منفی اومد و با دکتر تماس گرفتم گفتن عقب افتادن پریود تا 3 ما مشکلی نداره،و چون انگلیس هستم ازمایش خون اینجا نمی گیرن می خواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟!و اینکه الان باید چیکار کنم؟!

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم ملیحه
      راه فهمیدن اینکه باردار هستید یا بی بی چک هست و یا ازمایش خون و البته در سونو هم در مراحل اولیه با تشخیص ساک حاملگی و در مراحل بالاتر با تشخیص جنین میتوان حاملگی را تشخیص داد.

  246. با سلام خسته نباشید من چندتا سوال داشتم
    یک ماه اقدام به حاملگی کردم آخرین دوره قاعدگیم برج۹بود یک هفته از شروع قاعدگیم میگذره دو بار تست انجام دادم خط tکمرنگ بود بعد یک هفته فقط سه روز لخته خونی جزعی دارم که شبیه به دوره قاعدگیم میخواستم بدونم الان من باردار هستم تا حالا دوره قاعدگیم اصلا عقب نیوفتاده ؟
    لطفا ک جواب منو بدین خیلی خیلی نگرانم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلامم ندا جان
      بهترین زمان برای تست بارداری ده روز بعد از غقب افتادن پریود و یا دوهفته بعد از لقاح است.

  247. باسلام وخسته نباشيد من ميخوام بدونم كه بعد پريود اگه بلافاصله نزديكى كنى ممكنه كه باردار بشم.

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام فرشته جان
      از نظر علمی احتمال بارداری بسیار کم است ولی مواردی از بارداری با نزدیکی در هر مرحله از سیکل گزارش شده است.

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام فرشته جان
      احتمال ان بسیار کم است ولی ناممکن نیست.

  248. باسلام و خسته نباشید من ۵روز مانده تا پریودیم تقریبا علایم حاملگی رو داشتم ازمایش خون دادم ولی جواب منفی بود یعنی دیگه احتمال حاملگی نیس ؟

  249. سلام من 25 سالمه اقدام به بارداری کردم 13 روزه هیچ دردی ندارم فقط دو روز سمت راست تخمدانم تیر میکشیدایا من باردارم

    • مرکز مامایی رویان

      سلام خانم ندا
      بهترین روش تشخیص بارداری استفاده از بی بی چک . یا ازمایش خون است.ده روز بعد از به عقب افتادن پریود یا دو هفته بعد از لقاح.

    • سلام من هم ۲۵ سالمه و ۱۰ روز از نزدیکیم میگذره دو روز دل درد زیر شکم به طور خفیف داشتم که دردش به ران کشیده میشد و یه حالتایی شبیه به دردای پریود اما خفیف تر از درد پریود و خیلی هم کسل و خسته هستم و بینهایت نفخ شکم دارم ایا من باردارم

      • مرکز مامایی رویان

        با سلام خانم زهرا
        بهتراست ازمایش بدهید تا مشخص شود باردار هستید یا نه و بهنرین زمان برای دادن ازمایش ده روز بعد از عقب افتادن پریود و یا دو هفته پس از لقاح است.

  250. سلام من این ماه از متفورمین استفاده کردم و در روز 13 پریودم دو فولیکول به اندازه 17 و 22 داشتم که یک روز بعد دو امپول برای آزاد شدن فولیکولها زدم و یک شب در میون نزدیکی داشتم از آنجایی که هیچ مشکلی در آزمایشهای قبل از بارداری نداشتم و فقط به خاطر اینکه برای باردار شدن عجله داشتم دارو مصرف کردم الان که روز 28 پریودم است و پریودهای من 30 روزه هستن آیا دادن آزمایش خون نتیجه درست رو می ده یا نه؟ یا باید تا روز تاخیر در پریود صبر کنم؟ ممنون

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم شیما
      بهترین زمان برای دادن ازمایش بارداری ده روز بعد از عقب افتادن پریود است.یا دو هفته از زمان لقاح گذشته باشد.

  251. باسلام من حدود 6ماه که اقدام به بارداری کردی 5ماهکه کلومیفن مصرف میکنم سه ماه 10 تا و دوماه 15 تا .ماه قبل 11 روز جلو انداختم ولی مثل پریودی های قبل نبود درد نداشتم خیلی رنگش, تیره بود وکمتر از 2 روز خوب شدم تو این دوماه سینه هام خیلی درد میکنن بخصوص این ماه سرگیجه دارم ترشحات سفید زیاد دارم و زیر شکمم درد پریودی دارم و بعضی وقتها میگیره من 8 روز دیگه باید پریود بشم آیا من حامله ام و اینا علائم حاملگیه؟در ضمن پریودهای من همیشه منظم بود باتشکر از شما

  252. باسلام وخسته نباشید
    4ساله ازدواج کردم واز روش طبیعی برای جلوگیری استفاده میکردم از 2ماه پیش برای بارداری اقدام کردم تحت نظر پزشک چکاپ و سونوگرافی بررسی وضعیت تخمدان ورحم انجام دادم ومشکلی نداشتم ماه گذشته پریود شدم این ماه بعداز 34روز از پریود قبلی پریود شدم درصورتیکه سیکل من 28روزه ومنظم میباشد 29ساله هستم وتاکنون هیچ وقت پریودم عقب نیوفتاده بود حتی یک روز!ایا این پریود شدن یعنی باردار نیستم؟این بار هیچکدام از علائم پریودشدنهای قبلیم را نداشتم ایا باید همسرم ازمایش اسپرم انجام بده؟؟؟؟؟

  253. باسلام بنده 25 سالمه 2ساله ازدواج کردم 10ماه پیش کورتاژشدم چون جنین رشد نکرده بود والان 6 ماهه که اقدام به بارداری کردم این ماه 3 روزه که پریودیم عقب افتاده ولی آزمایش بتام منفی بود اما زیردلم درد میکنه و ترشح بدبو و قهوه ای دارم باتوجه به این که اندومتریوز در تخمدان راستم دارم لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم فیروزه
      برای ترشحات بد بو و بد رنگی که دارید حتما باید سونو بدهید و تحت معاینه قرار بگیرید تا علت اصلی ان مشخص شود . در مورد اندومتریوز تخمدان هم ممکن است کمی روند بارداری را سخت کند ولی احتمال ان هم وجود دارد که بارداری خوب و بدون مشکلی داشته باشید.

  254. سلام من آخرین پریودم 12آذر بوده و19 دی ماه آزمایش بارداری مثبت شد ازروز 26 دچار خونریزی شدم مثل زمان پریود رفتم متخصص زنان گفت ساک حاملگی دفرمیته هست ولی خونریزی و دردم مثل زمان پریود هست میشه راهنماییم کنین چیکارکنم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم میترا
      خونریزی در دوران بارداری میتواند نشانه مشکل دار بودن جنین و یا تهدید به سقط باشد.در مورد ساک حاملگی هم باید ببینید در سونو بعدی جنین مشاهده میشود یا نه؟

  255. با سلام خسته نباشین.از موقع پریودم 8روز گذشته.بی بی چک استفاده کردم منفی بود.هنوزم پریود نشدم .ولی شدید عفونت ادراری دارم میخواستم بپرسم عفونت باعث عقب افتادن پریود میشه

  256. باسلام من با نامزدم معاشقه داشتیم که دستم به منی خودم خورد و دستم رو به واژنش مالیدم و این در حالیه که دخول انجام نشده
    اما عادت نامزدم یک هفته جلو افتاده هر ماه 19ام عادت میشد اما این ماه 4روز بعد از این اتفاق یعنی 12ام عادت شد و درد در ناحیه سمت چپ زیر نافش داره
    به نظر شما باردار شده ؟؟ایا جلو افتادن عادت ماهانش دلیل بر حاملگیشه
    اخه هرماه عادت منظم داشته در تاریخ 19ام
    تو رو خدازود جوابمو بدین ممنون

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام اقای احمد
      احتمال بارداری بسیار کم است ولی برای اطمینان بیشتر میتوانند از بی بی چک یا ازمایش خون استفاده کنند ولی معمولا بارداری باعث به عقب افتادن پریود میشود.

  257. سلام
    من امروز 38 روز است که از پاکیم میگذره و این ماه هم عکس رنگی گرفتم و درد سینه دارم و پهلوهایم درد میکند .
    تا حالا هم پریودیم اینقدر عقب نیفتاده و دکتر هم گفت رحمم دوشاخه است.
    پریشب تست بیبی چک زدم منفی بود احتمال داره که حامله باشم؟؟؟

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم زهرا
      برای اطمینان از بارداری بهتر است ازمایش خون برای بارداری هم بدهید.

  258. با سلام من چند ماه براى باردارى اقدام كردم، دو سال پيش يك سقط داشتم از آن زمان روزى سه تا متفورمين خوردم، اين ماه از روز سه پريود دو تا ليتروزول خوردم و در روزهاى تخمك گزارى نزديكى داشتم. الان سه روز به پريودم مونده بيبى چك گذاشتم منفى بود. باردارى كاملا منتفى است؟ با تشكر از شما

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام
      برای اطمینان از بارداری ده روز بعد از به عقب افتادن پریود یا دو هفته بعد از لقاح تست بارداری بدهید.

  259. باعرض سلام و خسته نباشید.من 29 سالمه و 10 ماه پیش ازدواج کردم.از سالها پیش پریودهام نامنظم بوده و تنبلی تخمدان دارم.از سال گذشته تحت درمان بودم و روزی دوتا متفورمین میخورم.از 5،6ماه پیش جلوگیری نداشتیم و با اینکه از ماه گذشته قرص و امپول برای بارداری مصرف کردم هنوز باردار نشدم.با وجود اینکه فولیکول غالب هم داشتم تو جواب سونوم.این ماه حتی غافلگیر شدم و دو روز زودتر از موعد پریود شدم و خونهای قهوه ای رنگی ازم خارج میشه.ایا امکانش هس من باردار شده باشم یا اگه نشدم پس علتش چیه.ممنون

  260. باسلام من ۳ ماه پیش ازدواج کردم ، بعدازازدواجم ۲ ماه پریود نشدم وماه سوم هم لکه بینی دارم ،الان ۱۲ روزه لکه بینی دارم، یکماهه پیش هم ازمایش بتا دادم ولی باردار نبودم.میشه بگید مشکل کجاااس ،ممنون میشم ، باتشکر

  261. سلام خسته نباشید
    من این ماه اقدام به بارداری کردم الان پنج روزه از پریودیم گذشته و پریود نشدم بیبی چک استفاده کردم مثبت بود ولی ازمایش خون دادم منفی بود ایا باز هم امکانش هست باردار باشم ؟
    ممنون از لطفتون

  262. باسلام من هرماه ششم پریود میشم ولی این ماه روز دوم ماه ی کم خون داشتم و بعد قطع شد,درضمن کمردرد و دل درد هم دارم,بی بی چکم نشون داد ک باردارنیستم دهم هم آزمایش بتا دادم3.3شد,ممکنه باردارباشم؟

  263. با سلام و خسته نباشيد
    من این ماه تحت درمان هستم یک سری آمپول و قرص برای تحریک تخمدان مصرف کردم تنبلی تخمدان نداشتم همونطور که دفعه ی قبل گفتم کیست های ريز در حال افزایش داشتم چند روز پیش که رفتم سونو کیستام رفته بود دو تا تخمک ب اندازه ی 20 و 24 در تخمدان راستم بزرگ شده بود چند تا هم 20 ب بالا در تخمدان چپم سوالم اينه که آیا احتمال بارداری دارم این ماه ممنون ميشم جوابم رو بدین

  264. سلام خسته نباشید
    من ماه پیش ١٢ روز عقب انداختم روز ۵ و ١٠ تاخیرم تست بتا دادم و بتام صفر بود روز دوازدهم پریود شدم البته ۴ امپول پرژسترون زده بودم….خونریزیم از دفعات قبل کمتر بود ولی خیلی تیره بود روز ١۶ بی بی چک استفاده کردم منفی بود احتمال داره باردار باشم؟؟؟اون روزایی که پریود شدم درد خیلی شدیدی داشتم…ممنون میشم جواب بدید

  265. در ضمن من پریودام همیشه منظم بوده و اصلا عقب ننداختم همیشه جلو مینداختم و اولین بار بود که انقد عقب انداختم البته استرس خیلی زیادی هم داشتم…نیاز هست دوباره تست خون بدم؟!

  266. سلام وخسته نباشید
    من ماه پیش ١٢ روز عقب انداختم و روز ۵ و ١٠ تاخیرم تست خون دادم بتام صفر بود ۴ تا امپول پرژسترون زدم و روز ١٢ پریود شدم ولی خونریزیم از قبل کمتر بود کمتر بود ولی خیلی تیره بود …بی بی چکم روز ١۶ استفاده کردم منفی بود احتمال داره من باردار باشم و خونریزیم به خاطر اون کم شده باشه؟در ضمن من همیشه پریودیم منظم بوده و همیشه جلو میندلختم پریودی اینبارم خیلی دردم شدید بود…ممنون از پاسخگوییتون

  267. سلام عذر میخوام من سیکلم ۳۲ روزه اس. میشه زمان تخمک گذاری رو بهم بگین. و اینکه امروز۱۳ روز از اخرین پریودیم میگذره کمر درد شدید دارم و سینه هام هم درد میکنه میتونه از علائم تخمک گذاری باشه؟

  268. با سلام و خسته نباشيد سوالي داشتم .
    من ماه قبل روز 7 ماه پريود شده بودم ولي اين ماه 10 روزه كه هنوز پريود نشده ام ، بي بي چك انجام دادم خط دوم خيلي خيلي كمرنگ بود و آزمايش خون منفي بود به نظر شما من باردار هستم يا نه ؟

  269. سلام من ی ساله جلوگیری ندارم اما تا این اواخر بیشتر روزهای ماهو از همسرم دور بودم و کم نزدیکی داشتیم و هنوز باردار نشدم ممکنه دفعات نزدیکی تاثیری در حاملگی یا عدمش داشته باشه؟الان 2 ماهه پیش همیم ولی بازم نشده.دکترم رفتم و مشکلی نداشتم.لطفا راهنماییم کنید

    • مرکز مامایی رویان

      سلام زينب خانم
      نزديكي در حول و حوش تخمك گذاري منجربه باداري مي شود. بعلاوه بهتراست همسرشما ازمايش اسپرموگرام انجام دهند و به اورولوژيست مراجعه كنند.

  270. باسلام.من ونامزدم نزدیکی از پشت رو تجربه کردیم اما دخول انجام نشد ومطمئن نیستم ک مایع منی ب الت تناسلیم خورد یا نه.پس از 1 روزبرای اطمینان 4تا ال دی رو باهم و12 ساعت بعد 4 تای دگ رو مصرف کردم.ایااحتمال بارداری هست؟؟؟

  271. سلام خسته نباشید من پریودیهای نامنظمی دارم شش ماههم هست اقدام کردم برا بارداری ماه قبل ۱۸دی با دارو پریود شدم پریودیم که تموم شدهفته بعدش صورتم جوش زد وحالت تهوع داشتم الان هم هفت روز هست که پریودم عقب افتاده بی بی چک استفاده کردم منفی بود ممکنه باردار باشم آخه هیچ علایم بارداری ندارم

    • مرکز مامایی رویان

      سلام
      بهتراست جهت بررسی ودریافت مراقبت های قبل از بارداری به پزشک زنان یا مرکز مامایی مراجعه کنید

  272. سلام مامای عزیز من همیشه مطالب عالیتون رو از طریق کانال پیگیری میکنم واقعا همه چیز عالیه خسته نباشید خدا خیرتون بده
    من ۲۶ سالمه حدود دو ساله ازدواج کردن روش جلوگیریم هم کاندوم بوده تا اینکه سه چهار ماه قبل بخاطر درد شدیدی که موقع پریودیم داشتم رفتم دکتر البته من همیشه سر وقت بدونه یه روز جابه جایی پریود میشدم فقط این اواخر با درد بود بعد از یه سری آزمایشات دکترم گفته لوله جمع شده و گفته سه ماه با قرص یاسمین جلوگیری کنم سه ماه بعدش قرص رو نخورم بعد دوباره آزمایشمو تکرار کنم
    من تونستم فقط یه بسته قرص یاسمین پیدا کنم هیچ داروخونه ای نداشت ماه اولشو خوردم قرصم که تموم شد دو روز بعدش پریود شدم اما کاملا بدون دردو میزان خونریزیم کم بود از روز پنجم پریودیم هم به جای یاسمین قرص دیان ۳۵ رو شروع کردم بعد از اینکه تموم شد چهار روز بعدش پریود شدم اما با کلی درد گشتم دوباره باسمین رو پیدا نکردم دیگه هم هیچ قرصی نخوردم بعدش دوباره با کاندوم جلوگیری کردم الان حدود ۳۵ روز از اولین روز آخرین پریودیم میگذره و من هنوز پریود نشدم و حدود یک هفته ست که درد دارم زیر شکم و تخدانهام امروز سرگیجه هم دارم یکم
    پریود نشدنم میتونه بخاطر قرصهایی که خوردم باشه یا بارداریم؟ میشه لطفا بفرمایید دلیل این حالتام چیه. ؟
    ممنون میشم جوابمو بدید ببخشید پر حرفی کردم

    • مرکز مامایی رویان

      سلام نداخانم
      بله ميتواند ناشي از تغيير شرايط هورموني باشد. بهتراست به پزشك زنان جهت ارزيابي دقيق تر ، بررسي از نظر اندومتريوز و موارد ديگر مراجعه كنيد.

      • سلام مامای عزیز
        ممنون از جوابتون
        من بخاطر درد و مشکلی که داشتم که تو سوال قبلیم توضیح دادم رفتم پیش دکترم البته همون روز هم پریوود شدم با خونریزی شدید دکترم بهم گفت چون هم لوله رحمت باریکه و هم تنبلی تخم دان داری باید قرصایه سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون رو ۵ ماه وافلوکساسینو ده روز بخوری
        اما سوالم اینه من اگه بخوام باردار شم چکار کنم با این شرایطی که من دارم اصلا میتونم تا یکی دوماه دیگه تصمیم به بارداری بگیرم؟

  273. سلام.توروخدا جوابمو بدید.
    من پریودیهای تقریبا نامنظمی دارم از22 روز تا 30 روز متغیره.چندماهه برای بارداری اقدام کردم.دوماه قرص سیپروترون کمپاند میخوردم که باعث شده بود پریدم منظم و 22 روزه بشه.دوماهه که دیگه اون قرصو استفاده نمیکنم.این دوره به طور منظم هر دوروز یکبار نزدیکی داشتیم.سه روز بعد از روز 22 سیکلم بی بی زدم و منفی شد.هفت روز بعدشم بتا دادم و منفی شد. روز سی ام سیکلم یه لکه دیدم و دیگه هیچی.چهار روز بعدش بازم بتا دادم و منفی شد.دل درد و کمردرد دارم.سینه هامم حساس درد میکنه.یه ماهه پیش ازمایش هورمون دادم و مشکلی نداشتم فقط کمی عفونت ادراری داشتم.چندماه پیش هم سونو دادم و بازم مشکلی نبود.ترشحات دارم ولی خیلی خیلی کم و گاهی اوقات.ایا امکان داره حامله باشم و بتا زود داده باشمپیش متخصص رفتم سونو واژینال نوشت یعنی مشخص میکنه حامله ام یانه؟ ممکنه تاخیرم به خاطر عفونت کمی باشه که دارم؟

  274. سلام توروخدا جوابمو بدین
    من تقریبا قاعده گی نامنظمی دارم.یعنی بین 22 تا سی روز متغیره.دوماه متوالی هم قرص سیپروترون کمپاند میخوردم.که دوره هام 22 روزه شده بود.چندماهی هست که اقدام برای بارداری کردم.تواین ماه به طور منظم هردوروز یکبار رابطه داشتیم.روز 22 پرید نشدم.سه روز بعدش بی بی زدم منفی شد هفت روز بعدشم بتا دادم که بازم منفی شد.روز سی ام سیکلم یه لکه دیدم و دیگه هیچ.چهارروز بعدش از بتا دادم که بازم منفی شد.پیش متخصص هم رفتم سونو واژن نوشت.درد زیر شکم و احساس سفتی دارم.کمردرد و درد قفسه سینه دارم.الان بااحتساب سی روز یه هفته از پریدم گذشته و درد سینه ام زیادتر شده.بهنظرتون غیراز حاملگی ممکنه چه مشکلی داشته باشم؟ممکنه حامله نباشم؟پس مشکل چیه؟من تازه 21 سالمه.اخه خیلی وقتم نیس ازمایش دادم مشکل هورمونی نداشتم.سونوشکمی هم دادم گفت مشکلی نداری.فقط ازمایش دادم گفت کمی عفونت ادراری داری یعنی مشکل همینه؟

    • مرکز مامایی رویان

      سلام اعظم خانم
      بهتراست ازنظر عفونت زنان و عفونت ادراري بررسي شويد.و تحت نظر پزشك باشيد.همسرشماهم حتماازمايش اسپرموگرام انجام دهند.

      • سلام .ببخشید ازمایش اسپرموگرام چیه؟ وبرای چی میگیرند؟یعنی به نظرشما ممکنه این عقب افتادگی به خاطر عفونت باشه؟

        • مرکز مامایی رویان

          سلام اعظم خانم
          آزمايش اسپرو گرام همسرتان بايد انجام دهند ( آناليز مايع مني از نظر معيارهاي بتاروري و عفونت و..)
          يكي از دلايل آن مي تواندعفونت باشد.

  275. باسلام خدمت شما
    من پریدی منظمی دارم و سیکلم معمولا” 27 یا 28 روزه است. تا الان یک روز عقب اقتادگی نداشتم . یه دختر 2 سل و 10 ماه دارم .این ماه باید 14 یا 15 بهمن پرید می شدم اما هرچه منتظر موندم چیزی نشد. البته من توی ماه گذشته طبیعتا نزدیکی داشتم ولی به روش طبیعی.خلاصه بعد از 2 روز بی بی چک ابتدای صبح استفاده کردم که مثبت بود رفتم آزمایش خون دادم بازم مثبت بود. چون قصد سقط داشتم برای اینکه فعلا” بچه نمیخواییم دوتا نوشیدنی با طبع گرم خوردم.دم کرده آویشن و نعنا و نبات و دیگری دم کرده دارچین شیرین شده و چای دارچین هم خوردم. دیروز که 25 بود و دقیقا” 11 روز از زمانی که باید پرید شم میگذره عصر خونریزی داشتم. اولش خون شفافی بود . قرمز شفاف. بعد مثل پریدی شد البته تا امروز که ادامه داره مقدارش زیاد نیست اصلا” و خونی که ازم دفع میشه زیاد نیست اما مثل پریدی خط کمرم و زیر شکمم یعنی ناحیه تخمدانهام درد خفیفی دارم. البته در هفته گذشته و بخصوص آخر هفته ب این درد اذیت بودم جوری که هی فکر می کردم الان پرید میشم ولی خبری نبود. بیشتر وقتی دستشویی میرم خونی ازم دفع میشه ولی نواربهداشتی که استفاده میکنم خیلی کم کثیف میشه. من شیاف گرفته بودم که این هفته سقط کنم. به نظر شما این نشون چی می تونه باشه؟ آیا داره سقط میشه ؟ یا چیز دیگری هستش؟ الان هم چون کلافه ام میخوام برم سونو بدم. نظر شما چیه؟
    تا حالا این اتفاق برام نیفتاده
    لطفا” راهنماییم کنید

  276. سلام خسته نباشید
    من 22 سالمه و یک سالو نیمه ازدواج کردم یکساله اقدام به بارداری کردم اما موفق نبودم شوهرم قبلا التهاب پروستات داشته ممکنه به اون خاطر باشه اصلا کلا نا امید شدم سونو هم دادم و ازمایش مشکلی نداشتم فقط شوهرم میزان اسپرمش کم بود دکتر گفت

  277. با سلام
    خانم دكتر من ماه پيش لتروزول و متفورمين مصرف ميكردم به خاطر تنبلي تخمدان،روز 9پريودي سونو دادم فوليكول غالب نداشتم الان 6 روز از زمان پريودم ميگذره اما نشدم خواستم بدونم احتمال بارداري هست يانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش ميكنم جوابمو بديد

  278. با سلام
    خانم دكتر من ماه پيش لتروزول و متفورمين مصرف ميكردم به خاطر تنبلي تخمدان،روز 9پريودي سونو دادم فوليكول غالب نداشتم الان 6 روز از زمان پريودم ميگذره اما نشدم خواستم بدونم احتمال بارداري هست يانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش ميكنم جوابمو بديد
    فوليكولم شش ميلي متر بود

    • مرکز مامایی رویان

      سلام وحيده خانم
      جهت اطمينان آزمايش بتاي بارداري انجام دهيد. نگراني و استرس شما خودش ميتونه دليل تاخير پريود باشه.با پزشك خودتان مشورت كنيد

  279. با سلام.
    آیا بعد از نزدیکی و استفاده از قرص اورژانسی و بعد پریود شدن امکان بارداری هست؟ با در نظرگرفتن اینکه پریود 3 روز طول کشیده و به رنگ تیره بوده است. اگر بارداری نیست علت تاخیر پریود بعدی چیست؟
    با تشکر

  280. با سلام
    من پنج سال جلو گيري ميكردم الان پنج ماه كه اقدام براي بچه دار شدن كردم و البته قرص هم مصرف ميكنم مثل متفرمين وكلوميفن و …
    سيكل پريودي من٣٠روز هست و زمان تخك گذاري ١٦پريودي من در روز ٢٠پريودي يعني ٤روز بعد از تزديكي و تخك گذازي سنو گرافي رفتم گفتن ديواره رحمت داره زخيم ميشه و علائم بارداري رو داري و ازمايش بتا برام نوشتن
    كه توي همون روز٤بعد از. تخمك گذازي انجام دادم كه جواب ٢بود
    ميخواستم بدونم توي ٤روز بعد از نزديكي ايا مشخصه و يا جواب درست بود وً منفي هست

  281. با سلام من الان نزدیک دو ساله اقدام به بارداری کردم ولی هنوز خبری نشده، همین ماه فریز کردم یک هفته بعد رفتم سونو گرافی گفتن تخمدان چپم فولیکول 21 میل آزاد کرده فرداش دو تا آمپولhcg زدم الان چهار روز از وقت پریودم گذشته ، الان علائم پریود دارم ولی خبری نیست آیا این آمپول باعث عقب افتادن پریود میشه؟

    • مرکز مامایی رویان

      سلام مهسا خانم
      درصورت تاخير پريود تا1هفته جهت انجام آزمايش بتاي بارداري اقدام كنيد. تحت نظرپزشكتان باشيد.

  282. سلام باعرض خسته نباشيد ميخاستم بگم من علائم عفونت قارچي رو داشتم منتها با روشهاي سنتي و مراجعه به پزشک بهتر شدم ولي بطور کامل نه واين مشکلي تو نظم قاعدگيم بوجود نياورد و سر وقت پريود ميشم ودقيقايک روز بعداز پاک شدنم نزديکي داشتم و دوبار بطور کامل اسپرم وارد شد والان پنج روز ميگذره زير شکمم درد ميکنه حالت گرفتگي و تير کشيدن دارم بنظرتون احتمال بارداري هست با سابقه عفونتي که داشتم ووبطور کامل هم درمان نشدم؟؟؟؟؟

    • مرکز مامایی رویان

      سلام زینب خانم
      بهتراست به مطب مامایی یا زنان جهت بررسی بیشتر مراجعه کنید. نزدیکی در حوالی تخمک گذاری (اواسط سیکل) احتمال باروری را افزایش می دهد.

  283. سلام خسته نباشید..خواهش میکنم راهنماییم کنید..من اکثر مواقع پریودم منظمه..گاهی در طول سال اونم زمان امتحانات پریودم بهم میریخت..دوماه پیش 26ماه پریود شدم..ماه بعد هم 25 پریود شدم و اقدام به بارداری کردم..آزمایشات کامل هم داده بودم که ویتامین دی من 4 بود و قرص 50000بانظر پزشک خوردم.منلظر شدم که ماه بعد 25 بشم که نشدم تا اینکه ششم ماه پریود شدم یعنی 10روز عقب افتاد.چندروزی قبل پریود شدن خوراکم زیاد شده بود چشمم میفتاد تو همه چیز..حس میکردم حاملم.4بار بی بی چک انجام دادم منفی بود..تااینکه باهمسرم نزدیکی داشتم..صب همان شب از درد شدید از خواب بیدار شدم و به خودم میپیچیدم..تااینکه ازم خون خارج شد و درد زیاد همراه با لخته ..روز دوم پریودیم آزمایش بارداری دادم که hcgمن 2 بود..درحال حاضر که 11اسفنده باید طبق زمان قبلی 6اسفند پریود میشدم ولی نشدم..الان نمیدونم چیکار کنم؟؟؟5روز گذشته و پریود نشدم..توروخدا منو از سردرگمی نجات بدید..

    • مرکز مامایی رویان

      سلام مریم خانم

      بهتراست جهت ارزیابی دقیق تر جهت ویزیت حضوری مراجعه فرمایید.

  284. با عرض سلام.من دو روز بعد از پریودی اقدام به بارداری کردم میخواستم بپرسم نطفه میگیره یا دوباره انجام بدم

    • مرکز مامایی رویان

      سلام هلما خانم
      درصورت داشتن سیکلی منظم، داشتن رابطه حول و حوش تخمک گذاری(اواسط سیکل که از شروع خونریزی محاسبه میشود)احتمال باروری را افزایش میدهد.

  285. با سلام وخسته نباشید.
    15روزاز پريودم میگذره ؛روز هشتم آ زمايش بتادادم ۳۰ بود.روز ۱۳ بی بی چک استفاده کردم مثبت بود . روز ۱۵ که فرداباشه دوباره آ زمايشم راتکراکنم؟سونوگرافي هم انجام دادم مشکلی نبود فقط ضخامت آ ندومتر ۱۲بود بنظرتون غیر طبیعی هست؟درضمن زیر دلم هم خیلی درد میکنه وتکرر ادرار دارم.لطفا زودتر جواب بدید خیلی نگرانم.ممنون.

    • مرکز مامایی رویان

      سلام هستی خانم
      بهتراست به پزشک زنان یا ماما چهت بررسی بیشتر مراجعه کنید.

  286. سلام خسته نباشید من تازه وارد سایت شدم من الان بعد یه سال که ال دی خوردم تصمیم به بارداری گرفتم البته الان ماه پنجمه پریودم کلا منظمه فوقش یکی دو روز تغییر می کنه بعد از قطع ال دی که بیست و هشت روزه هست من اولین ماهش سی و پنج روزه پریود شدم اونم به خاطر دارو بعد اون ماه دوم بیست و هشت روزه ماه سوم سی و سه ماه چهارم بیست وهشت روز البته دو سه روز قبلش لکه بینی صورتی داشتما اما این ماه که ماه قبل یازده بهمن شده بودم فکر میکردم دو روز قبل یا بعد پری بشم که از روز دوازدهم اسفند لکه بینی خیلی خفیف قهوه ای داشتم درد خاصی هم نداشتم که سی و شش روز از پریم گذشته بود همون کیفیت مونده بود بیبی چک استفاده کردم چهار روز بعد تاخیر منفی اومد امروز که هفتمین روز تاخیرم بود دیدم صبح پریود شدم اما با شدت نیست تا حالا مشکل خاصی هم نداشتم به نظرتون طبیعیه؟؟؟

  287. کلا ترتیب پریودم بعد قطع ال دی ۱۲ ام ماه بعد ۱۰ ام ماه بعد ۱۳ ام ماه بعد ۱۱ام این ماهم که ۱۷ ام به نظرتون طبیعیه چون از دوازدهمم لک بینی خفیف قهوه ای داشتم

  288. سلام خسته نباشید
    من 12 باید پریود میشدم و 13 نزدیکی داشتم ب روش طبیعی جلوگیری میکنم امروز 6 روز از پریودم میگذره درد زیر شکم و سینه درد دارم عفونتم دارم 2روز قبل بی بی چک استفاده کردم منفی بود و قرص اورژانسم خوردم خیلی میترسم باردار باشم فردا برم ازمایش خون بدم جوابش دقیق درست در میاد دگ بعد از 8 روز؟خواهش میکنم کمکم کنید احتمال بارداری هست

  289. فرشته خانوم

    سلام دکتر بهم قرص فلوکونازول و دگزامتازون و استرومارین و ای-زاویت وامپول ب12و بکومپلکس و کرم واژینال کلیندامایسین-ناژو وقرص اهن خارجی و ایرانی داد بااین ها من صد در صدی بار دار میشم یا نه الانم روز اخر پریودمهو معمولا سیکل قایدگی من 28 روزه است چند روز دیگه نزدیکی داشته باشم باردار میشم؟با تشکر سایت خوبتون.امیدوارم همیشه موفق باشید

  290. با سلام و وقت بخیر. ما برای باردار شدن اقدام کرده ایم، حالا دوره ی ماهیانه ام عقب افتاده، امام متاسفانه نمیدانم دقیقا چند روز. فکر میکنم پنج یا شش روز شده باشد. باید چه کار کنم؟! بعد از چند روز دیگر آزمایش بدهم؟

  291. .سلام ببخشید من حدودا دوهفته است سینه هام حساس شده درد میکنه و مقداری رحمم بالا اومده حالت تهوع و اسهالم دارم و ماه پیش 26 پریود شدم ولی تا الان هنوز این ماه نشدم. ازمایش خون دادم 2.0 شده به نظرتون احتمال بارداری هست؟

  292. سلام من سی و پنج روز هست پریود نشدم دو هفته قبل آزمایش خون و بی بی چک منفی بود ولی دیشب بی بی چک مثبت شد در ضمن سینه هام حساس شده و کمردرد هم دارم ترشحاتم هم کم شده آیا جواب بی بی درسته

  293. سلام خسته نباشید من حدود سی و پنج روز هست که از زمان پریودم میگذره و هنوز پریود نشدم دو هفته قبل بی بی چک و آزمایش خون منفی بود ولی دیروز بی بی چک گذاشتم مثبت بود امروز هم مثبت شد ولی با خط خیلی کمرنگ آیا میشه به جواب بی بی تو این مدت اطمینان کرد درضمن ترشحاتم کم شده سینه درد وکمردرد هم دارم که حدودا دوهفته هست که شروع شده

  294. سلام من معمولا پریودم سه تا پنج روز عقب میفته الان نه روزه که پریودم عقب افتااده و حالت تهوع دارم شدید. دلدرد همش فکر میکنم الان پریود میشم دوروز پیش بیبی چکم منفی بود احتمال بارداری هست؟

  295. سلام من يك هفته است كه پريودم عقب افتاده ، دو روز بعد از تاخير بي بي چك گذاشتم هر ٢ بار مثبت بود ولي تست خون كه دادم جواب منفي بود، الان هم درد كمر و پهلو دارم ، پشت كليه هام درد ميكنه ، ممكنه كه عفونت كليه يا مجراي ادراري گرفته باشم؟ ايا عفونت كليه يا ادرار ممكنه باعث عقب افتادن پريود بشه؟؟ من هيچ وقت سابقه عقب انداختن نداشتم

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم منا
      بله انواع عفونتهای ادراری و یا تناسلی میتواند باعث عقب افتادن پریود شود ولی بهتر است ازمایش خون بدهید دو هغته بعد از لقاح بهترین زمان است.

  296. سلام من الان 24 روز هست که پریودم عقب افتاده و 15 اسفند ماه بی بی چک زدم جوابش مثبت بود اما 7 فروردین نتیجه ازمایش خونم منفی شد .مجددا بی بی چک زدم امروز که 9 فروردینه بازم مثبت بود بیشتر علایم بارداری و دارم 6سال پیش سابقه کیست داشتم و قرص مصرف کردم اما از اون زمان دیگه به دکتر مراجعه نکردم اما تا امروز پریود نا منظم نداشتم همون 28 روز یکبار منظم پریود میشدم خوشحال میشم راهنماییم کنید علت پریود نشدنم چیه و ایا بارداری اتفاق افتاده با این اوصاف یا نه و به تستهای خونگی بیشتر اهمیت بدم یا این ازمایش خون؟ احتمال کدوم یک بیشتره ؟ ضمنا از دی ماه 93 اقدام به بارداری کردم تا الان که این نتیجه رو گرفتم خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم سپیده
      بهتر است دو هغته بعد از زمان لقاح ازمایش خون بدهید و در کل ازمایش خون بسیار معتبر تر از بی بی چک میباشد.

  297. با سلام و خسته نباشيد
    من 32ساله هستم و حدود یک سال اقدام به بارداری داشتیم که بارداری صورت نگرفت.همسرم واریکوسل داشت مرداد 94 جراحی کرد،والان شرایطش خوبه،منم همه آزمایشات لازمه رو دادم،که متوجه شدم تخمدان پلی کیستیک دارم و کمی هم تنبلی تخمدان، ماه اسفند طبق نظر پزشک از لیتروزول و آمپول hmg و hcg استفاده کردم که یه فولیکول 22داشتم و ضخامت رحمم 7/5بود. همون روزهایی که دکتر گفت نزدیکی داشتیم،الان دو روزه پریودم عقب افتاده، بیبی چک زدم مثبت بود، امروز آزمایش دادم بتا 20 بوده که گفتن مشکوک به بارداری هستم باید دوباره تکرار شه.میخوام بدونم یعنی ممکنه باردار باشم؟آیا زود واسه آزمایش خون اقدام کردم؟ سوال بعدیم اینه که تزریق hcgتا چند روز بعدش ممکنه بیبی چک رو مثبت کنه. خیلی ممنون می شم جوابمو بدین

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم فریبا
      تا چهل و هشت ساعت بعد با تزریق میتواند مثبت شود ولی احتمال بارداری برای شما زیاد است.بهتر است ازمایش خون را مجددا تکرار کنید.

  298. سلام من کیست داشتم عمل کردم رفتم تحت نظر دکترم گفته باید زود باردار بشم بهم یک ما ه قرص متفورمین داده استفاده کردم از روز ۷تا۱۵روز اقدام داشتیم همسرم میگه تو اینترنت خونده که باید تا ۲۰ادامه میدادیم به نظرتون من این ماه رو از دست دادم؟؟لطفا پاسخ بدین با تشکر

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم مریم
      نمیتوان گفت که موقعیت باردار شدن را از دست داده اید و این را هم در نظر بگیرید ممکن است در حالت طبیعی هم چند ماه طول بکشد تا بارداری صورت گیرد.

  299. سلام.17سالمه و باکره هستم.در زمان عقد هستم.یک هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم که منی با واژن تماس پیدا کرد.احساس حالت تهوع دارم ولی حالم به هم نمیخوره.شکمم درد میکنه و موقع خواب نمیتونم صاف یا دمر بخوابم و باید به پهلو دراز بکشم.پریودام همیشه نامنظمن و من نمیدونم چطوری تشخیص بدم حامله هستم.کمکم کنید خواهشا.ممنون

    • مرکز مامایی رویان

      با سلام خانم یاسمن
      بهترین راه برای تشخیص بارداری دادن ازمایش خون و یا سونو است.ده روز بعد از عقب افتادن پریود و یا دو هفته بعد از لقاح میتوان از طریق ازمایش خون یا بی بی چک به وجود بارداری پی برد.

  300. سلام،خسته نباشید
    آزمایش بتام مثبت شده، تیتراژم شش روز بعد از به تاخیر افتادن پریود 342بود ولی 48ساعت بعد که تکرار کردم 500شده بود،به دکترم نشون دادم گفت این مقدار هم بد نیست ولی برم یه آزمایشگاه بهتر که خیالم راحت باشه،امروز که ده روزعقب افتادن پریودم گذشت و دوباره تیتراژ دادم بازم 505 بود الان خیلی نگرانم این روند کند یعنی چی یعنی جنینم مشکل داره،تورو خدا راهنماییم کنین خیلی ناراحتم. سونوگرافی کنم معلوم میشه مشکل چیه. الان پنج هفته و چهار روز از آخرین پریودم میگذره،تخمک گذاریم 24اسفند بوده.ممنونم

    • مرکز مامایی رویان

      سلام فريبا خانم
      بهتراست مجدد آزمايش راتكرا نماييد. بانظر پزشك انجام سونو پيشنهاد ميگردد.

  301. سلام.معمولا 13-12 هر ماه پریود میشدم.ماه قبل 2-3 روز پریود شدم.این ماه 8 روز عقب افتاده که بتا انجام دادم و + شد.
    حالا نمیدونم زمان بارداریم چند وقته.آیا ماه پیش که پریودم کم بوده حامله بودم یا همین 8 روز که تاخیر داشتم حامله شدم.البته روز 3-4 ام بیبی چک گذاشتم منفی بود
    اگه جواب بدبد ممنون میشم.استرس دارم چون هم15 روز پیش چندتا کدئین خوردم.هم موهتمو رنگ گذاشتم.
    ممنون

    • مرکز مامایی رویان

      سلام خانم سخر
      لطفا حضورا مراجعه كنيد.هفته بارداري يا براساس شرح حال ويا ازطريق سونو تعين مي شود.

  302. باسلام و عرص خسته نباشید
    من در حدود 9 روزه که پریودم عقب افتاده و در این چندروز اخیر3 تا بی بی چک گذاستم که هر3 منفی بوده
    بخاطر بی اختیاری ادرار قرص سیپروفلوکساسین خوردم چون فکر می کردم عفونت ادراری پیدا کردم….بدای روکش دندان هم دندانپزسکی رفتم و برای بی حسی سیتانکس استفاده کردم
    با این تفاسیر آیا سیپروفلوکساسین میتونه خللی در نشون دادن نتیجه بی بی چک نشون بده یا اصلا این داروهایی که استفاده کردم رو جنین نتیجه منفی داره؟

  303. با سلام ، من و نامزدم در روز دوم پاکی رابطه ی سطحی داشتیم ، بدون دخول و فقط پیشاب به دهانه ی واژن خورد (ایشون باکره هستند) ، روزی که باید پریود میشد لک بینی صورتی داشت ، بعد 7 روز از به تعویق افتادن پریود بیبی چک منفی بود و بعد از 12 روز از به تعویق افتادن پریود (یعنی 28 روز بعد از نزدیکی) آز بتا برابر با 0.5 (نیم) بود ، الان 18 روزه که پریودشون به تعویق افتاده (استرس شدید دارند) ، آیا احتمال بارداری وجود دارد ؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام
      بهتراست به ماما يا پزشك زنان جهت بررسي دقيق تر مراجعه كنند. خود استرس هم ميتونه مانعي براي به تعويق افتادن باشه.

  304. با سلام بنده با نامزدم رابطه ی از پشت داشتم و لی دخول انجام نگرفت مقدار کمی از آب منی با آلت نامزدم تماس پیدا کرد و ایشون سریع واژنش را شست و 42 ساعت بعد نامزدم از دو قرص اورژانسی بطور همزمان استفاده کرد و در صورتی نامزدم از قبل دارای پریودهای نامنظم داشت ودارای تنبلی تخمدان می باشد آیا احتمال بارداری وجود دارد؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام
      با مصرف قرص اورژانس احتمالش كم است اما درصورت تاخير پريود بايد آزمايش دهند.

  305. سلام من چند روز پیش آزمایش حاملگی دادم و مثبت بود (hcg بالای ۲۰۰) و از علائم بارداری سینه درد دارم
    الان سونو رفتم که گفته شده کیست دارم و جنین هنوز دیده نمیشه (حدودا هفته پنجم بارداری)
    سوالم اینه که ممکنه به خاطر کیست جواب مثبت باشه و من حامله نباشم؟
    ممنون از راهنماییتون

  306. سلام. یه سوال دارم.
    میدونم که موقع تخمک گذاری غلظت ال اچ به حداکثر خودش میرسه. حالا فرض رو براین بگیریم که چند ساعت بعد تخمک گذاری نزدیکی انجم بشه که منجبر به لقاح بشه، غلظت ال اچ چه تغییری میکنه؟ کم کم پایین میره یا شدید و سریع افت پیدا میکنه غلظتش؟؟
    خیلی ممنون بابت راهنمایی.

  307. سلام خسته نباشید
    امروز رفتم جواب آزمایشمو گرفتم. چون تا 3 – 4 روز دیگه دکترم نیست می خواستم برای تشخیص آزمایشم کمکم کنید. لطفا زودتر
    اینم لینک عکس:
    http://uupload.ir/files/oc0y_۲۰۱۶۰۴۲۵_۲۱۰۵۲۰.jpg

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام
      آزمايش بارداري شمامثبت است. مبارك باشه. جهت دريافت مراقبت هاي باردري و دريافت اسيد فوليك به مركزمامايي يا پزشك زنان مراجعه كنيد

  308. با سلام من تقریبا در طول یک هفته قبل از قاعدگی سه بار نزدیکی بدون جلوگیری داشتم و تقریبا روزی که باید پرزود میشدم چند لکه خون دیدم که یکروزه قطع شد به خیال اینکه پریود شدم اما ادامه نداشت آخرین پریودی من 20 اسفند بود که بیست فروردین فقط یک لک دیدم و هنوز هم پریود نشدم آز بتا دادم منفی بود با وجود اینکه رابطه قبل قاعدگی بوده امکان داره باردار باشم یا اختلال قاعدگیه؟لازمه بگم من توی این سه ماه اخیر رژیم داشتم و 5 کیلو کم کرده بودم لطفا راهنماییم کنیدترشحات واژنم نیز زیاد شده است

  309. نسیم زراوندی

    با سلام
    من اول اردیبهشت باید پری میشدم.
    روز چهارم آز بتا دادم عددش 22 بود روز نهم باز تکرار کردم عددش شصته.
    آز مایش تیروئید و سنو کیست هم دادم،منفی بود بازم دکتر گفتن جواب آز مشکوکه و احتمالا باردار نیستی.
    من خیلی از علائم بارداری رو توی خودم احساس میکنم.
    نظرتون چیه؟

  310. نسیم زراوندی

    با سلام
    من اول اردیبهشت باید پری میشدم.
    روز چهارم آز بتا دادم عددش 22 بود روز نهم باز تکرار کردم عددش شصته.
    آز مایش تیروئید و سنو کیست هم دادم،منفی بود بازم دکتر گفتن جواب آز مشکوکه و احتمالا باردار نیستی.
    من خیلی از علائم بارداری رو توی خودم احساس میکنم.
    نظرتون چیه؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام خانم نسيم
      بايد آزمايش مجدد تكرار بشه . اين ميزان باردراي رامطرح نميكند.جهت بررسي ميزان بتا تحت نظر باشيد

  311. با سلام من فاطمه هستم قبل از نسیم پیام گذاشتم لطفا جواب رو برام ایمیل نکنید پسورد ایمیلم فراموشم شده اگه میشه راهنماییم کنید چون خیلی نگرانم داروی اعصاب میخورم جواب رو تو سایت بذارید لطفا ممنونم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام فاطمه خانم
      لطفا مجددا پيامتونو ارسال بفرماييد

  312. با سلام و خسته نباشید من تقریبا در طول یک هفته قبل از قاعدگی سه بار رابطه مشکوک داشتم و قریبا همزمان با قاعدگیم چند لک دیدم که سریع قطع شد و ادامه پیدا نکرد آخرین پریودی من 20 اسفند بود که تقریبا 20 فروردین دو بار لک دیدم و تا الان پریود نشدم آز بتا سه بار دادم منفی بود 6 روز پیش آز بتا دادم منفی بود دکتر آمپول پروزسترون تزریق کرد اما هنوز پریود نشدم خیلی استرس دارم مشکل چی میتونه باشه؟باید منتظر پریودی باشم یا حاملگی؟آیا رابطه قبل از پریودی امکان حاملگی وجود داره؟پس چرا پریود نمیشم؟لازمه بگم من رژیم گرفته بودم و 5 کیلو کم کرده بودم من باید چیکار کنم؟من 35 سالمه و یه بچه دارم و اینم بگم که بتاطر اضطرابم داروی اعصاب میخورم البته دو ساله که مصرف میکنم لطفا راهنماییم کنین زودتر ممنونم من منتطر جوابتونم امروز

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام فاطمه خانم

      استرس، تغيير وزن، تغييرفصل،مصرف دارو همه باهم ميتوانند درتاخير پريود شما دخيل باشند.در درجه اول آرامش خودتان را حفظ كنيد. انجام ورزش و داشتن سبك زندگي مناسب كمك كننده است. كمي به بدنتان فرصت دهيد تا با شرايط جديد سازگار شود.بهتراست تحت نظر پزشك زنان باشيد

  313. سلام خسته نباشید.من سابقه حاملگی خارج از رحم دارم ولوله سمت چپم روبرداشتم.
    پریدیام نامرتبه وکیست هم دارم.
    حالت تهوع وبی حوصلگی ونا توانی هم علاعمم هستند.
    آزمایش دادم بتام9.2بوده یعنی چی ؟راهنماییم میکنید
    متشکروممنون

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام خانم تسنيم

      بهتراست حضورابه مركز يا پزشك زنان جهت ارزيابي دقيق تر مراجعه كنيد

  314. سلام ببخشی من خیلی استرس دارم میشه جوابموبدید
    ممنون

  315. سلام. من 31 اردیبهشت رابطه خیلی سطحی با نامزدم داشتم. چون من باکره هستم. در زمان ارضا شدن هم کاملا به بیرون ریخته شد. ولی من برای اطمینان 2عدد لونژیل 75% رو با هم یک ساعت بعدش خوردم. 7 اردیبهشت پریود شدم. پریودم طبیعی و خوب بود. ولی من باز 14 اردیبهشت آزمایش خون دادم که منفی بود. ولی باز زیر دلم دردی شبیه به پریودی داره. خیلی میترسم. یعنی باز میخوام پریود م. یعنی بارداری خارج از رحمیه؟ کمکم کنین 🙁

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام خانم سال

      بهتراست ازنظر عفونت زنان بررسي شويد.

  316. سلام من10روزمونده ب پریودم رفتم دکتربهم اوومید50دادشبی2عددخوردم بعدش 1هفته 1روزدرمیون تزدکی گف داشته باشیدالان زیرشکمم دردمیکنه معده دردوترشح زیاددارم وخستگی ایااحتمالش هس باردارباشم توروخداجواب بدیدزود

  317. سلام من ماه قبل رفتم دکتربهم اوومید50داد گف ازروز3پریودت2تاشبی بخوربعدش 1هفته 1روزدرمیون نزدیکی کنین،الان من10روزمونده ب موعودپریودم خستگی ومعده دردوزیزشکمم دردمیکنه بعضی وقتامیگم ک الان پریودمیشم کمردرد احتمال بارداری دارم؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام
      تشخيص دقيق بارداري با انجام آزمايش خون و بررسي تيتر بتاي بارداري است

  318. سلام سیکل قاعدگی من 28یا 29 روزه من روز دوازدهم بإ همسرم یه شیطنت کوچولو داشتم مایع منی همسرم ریخت رو واژن احتمال بارداری وجود داره؟ یک روز گذشته قرص اچ دی بخورم؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      بلافاصله قرص اورژانس به نام لوونورژسترول ازداروخانه تهيه كنيد.از زمان مقاربت محافظت نشده 120 ساعت فرصت داريد ولي هرچه زودتر بهتر. درصورت عدم تصميم به بارداري حتما از يك روش پيشگيري مطمئن استفاده كنيد

  319. من دوماهه عقد کردم هنوز میترسم. شما بگید چيکارکنم

  320. سلام ببخشیدمگه قبل ازپریودمیشه باازمایش خون فهمیدک بارداریم؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام بله 7تا9روز بعداز لقاح ميتوان آزمايش خون بارداري انجام داد

  321. با سلام .من یک روز قبل از موعد پریودیم با همسرم رابطه داشتم و فرداش پریود شدم تا ۵روز طول کشید الان یک ماه از پریود قبلم میگذره و من رابطه جنسی نداشتم ۳روز پیش باید پریود میشدم ..ممکنه باردار شده باشم؟پریود منظمی دارم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام خانم ساحل
      خير. درصورت تاخيربيش از يك هفته جهت اطمينان آزمايش بارداري دهيد

  322. سلام،من pco هستم، با آمپول منيوگان تحريك تخمدان شدم و آي يو آى انجام دادم ، بعد از آي يو اى شبي ٢ عدد قرص دوفاستون خوردم تا ١٤ شب، روز ١٤ آزمايش دادم منفي بود ولي پريود هم نشدم . آيا باردار هستم يا نه؟؟؟؟ و اينكه شب ١٥ هم قرص دوفاستون بخورم يا نه؟؟؟؟؟

  323. سلام ماه قبل اقدام به بارداری کردم سه بار یک شب در میان بعد از اون موقع پریود دو روز زودتر پریود شدم وخونریزیم خیلی کمتر از دفعات قبل بود بی بی چک استفاده کردم منفی بود. دوباره روز تخمک گداری 2 بار یک شب در میون نزدیکی کردم شب بعدش لکه بینی پیدا کردم و فرداش خونریزی و الان که روز دوم هست همچنان خونریزی دارم و زیاد نیس ولی هست سونو هم انجام دادم گفتن مسکوک به بارداری ام ازمایش خون دادم ولی بتا 2.0 بود. آزمایشات قبل بارداری، پاپ اسمیر و سونو رحم رو هم قبل اقدام به بارداری انجام دادم مشکلی نداشتم. الان نمیدونم چیکار کنم خونریزی الانم تا کی طول میکشه؟ و ایا دوباره هفته بعد پریود میشم؟ و اصلا کی نزدیکی کنم دوباره. ممنون میشم رود جوابمو بدبن هیچ کس جوابمو درست نمیده

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلم خانم فرزانه
      چون بعد از رابطه دچارلكه بيني و خونريزي ميشين بايد ازنظر وجود زخم د ردهانه رحم معاينه شويد.باتلفن مشاورين مركز تماس بگيريد

      • ممنون ازتون ولی خونریزی شبیه پریود بود سونوگرافی داخلی هم انجام دادم ولی خوب بود

  324. سلام
    من روز 8 بعد از نزدیکی آزمایش خون دادم عدد 0.5 بود . آیا احتمال بارداری کلا منفی است؟

  325. سلام من 9ماهه ازدواج کردم و18سالمه ،من وقتی نزدیکی میکنم درحین وبعدازاون خیلی دردشدیدی دارم خیلی؛نمیدونم چیکاکنم شب عزوسی ازدردشدیدنتونستیم نزدیکی کنیم فرداش رفتم دکترگف بایدباعمل پرده بکارتتوبرداریم سالمه؛بعدش دیگ حامله شدم نرفتم بعدش تو2ماهگی سقط شد الان باسقط اون پرده بکارتم افتاده یعنی؟پس چرامن هنوزدرددارم توروخدازودجوابموبدیدبدجوردرددارم،وقتی میشینم احساس میکنم رحمم میخوره بزمین

  326. سلام من 6 ماه پیش لاپراسکوپی کردم لوله چپم از دست دادم الانم پزشکم اجازه داد ک اقدام کنم ازون جایی ک پریودم تودوماه اخر ی هفته جلو مینداختم الانم طبق جلو انداختن پریود نشدم لک و کمی درد در ناحیه راست تخمدونم دارم اگه ازمایش خون بدم نشون میده ک حامله هستم یا نه?

  327. سلام خسته نباشید من باید28پریودمیشدم ک نشدم برابارداری اقدام کردم الان30ام هست 2روزازپریودم میگذره؟امروزازبی بی چک استفاده کردم منفی شد،یعنی باردارنیستم؟کی من برم ازمایش خون بدم بعدازچن روزتاخیرمیشه ازمایش خون داد؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام خانم باقري
      بعداز يك هفته تاخير پريود آزمايش خون جهت بررسي بتاي بارداري

  328. سلام ببخشید من تو این ماه یه بار پریود کامل شدم دوبارم تا الان خونریزی داشتم که تا دوسه روز ادامه داشته بعد قطع شده،دل درد هم دارم تواین ماه.بنظرتون من حامله ام ؟بعد خونریزی اول بی بی چک گذاشتم منفی بود جوابش،خیلی نگرانم خواهشا راهنماییم کنین

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام خانم نفس
      تشخيص قطعي با بررسي تيتر بتاي بارداري امكان پذيراست.7تا9روزبعدازلقاح و يا درصورت تاخيرپريود بيش از1 هفته انجام شود.بررسي از نظر عفونت زنان هم لازم است

  329. دیروزبی بی چک گذاشتم ک منفی شدبعد1ربع مثبت شد1خط کم رنگ اومدامروزگذاشتم منفی شد؛چیکاکنم من توروخدازودترجواب منوبدید

  330. با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما
    من ٢٤سالمه و شش ماه ازدواج كردم تا الان هيچ زماني پريودم نامنظم نبوده ولي الان توي يك ماه دو بار پريود شدم همه گفتن باردارم ولي ازمايش بارداريم منفي بوده دكتر بهم قرص روكتين داده دو دوره ولي گفته بعد از اطمينان از باردار بودنت مصرف كن أيا به ازمايش بارداري ميتوان اطمينان كرد؟
    چرا اينقدر زود به زود پريود ميشم؟
    ج ازمايشام إنتي تيروييد پرواكسايدم ٢٢٥ بوده،با چه كاري پايين مي أيد؟

  331. سلام. من نزدیکی محافظت نشده داشتم. هفت روز بعد لک دیدم و چند روز بعد درد زیر شکم و کمر درد و نفخ. الان هم سی روز میگذره و سه روز هست پریود نشدم و فقط دوبار لک دیدم. اما کمر درد دارم و کمی درد زیر شکم. و سرگیجه. خوابم هم زیاد شده و از بوی غذا ها حالت تهوع بهم دست میده.آیا امکان بارداری هست؟

  332. سلام خسته نباشین
    من 30، 31 اردیبهشت ماه باید پریود میشدم که زد 26 اردیبهشت ی رگه ی خونی توی ترشحاتم دیدم 27 هیچی ندیدم از 28 لکه های قهوه ای رنگ اومد تا چهار روز بعدش دیگه هیچی نيومد تا الان که 11خرداده بنظرتون چ مشکلی دارم اینطوری شدم آیا ممکنه حامله باشه ممنون ميشم جوابمو بدین یک بارم بعد تموم شدن لکه بینی بی بی چک برداشتم منفی بود الان میترسم دوباره بی بی چک بردارم چون خیلی استرس دارم بازم منفی بشه

    پاسخ دادن
    جوابی ب

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم شیما
      برای اطمینان از بارداری بهتر است ازمایش خون بدهید.

  333. با سلام من روز بیست و چهار پریودم ازمایش بتا دادم که جواب0.87 بود. قرص لتروزل و اوومید مصرف کردم و امپول hcg زدم. ایا با توجه به اینکه چهار روز قبل موعد پرویدم ازمایش دادم امکان مثبت بودن با ازمایش مجدد هست؟ ممنونم

  334. سلام خسته نباشیدمن ماه قبل رفتم دکترک باردارشم قرص کلوفین دادگف ازشب سووم پریودت هرشب 2تابخور 10شب نزدیکی نکنیدمتاسفانه ما دخول داشتیم ولی منع تونذاشتیم بره ک بعد1هفته گفته بودک 1روزدرمیون نزدیکی کنیدکردیم ولی باردارنشدم رفتم دوباره اینبارشبی 3تاکلوفین داده بخورم وقرص دارچین دادبهم براهورمونام چراپس من باردارنشدم ازچیه اینبارم نزدیکی داشتیم ولی منع نریخ تو ن میتونه ازاون باشه ک ازچیه من قدم170ووزنم94میتونه ازچی باشه چقداحتمال داره این دفعه باردارشم؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم باقری
      برای باردار شدن شاید لازم باشد نزدیکی به دفعات صورت پذیرئد در درجه اول استرس و نگرانی نباید د اشته باشید و تحت نظر پزشکتان تا رسیدن به بارداری موفق ادامه دهید.

  335. باسلام ۱۹سالمه و دختر تا الان پریودیم منظم بوده اما الان ۹روزه عقب افتاده .
    نزدیکی ام نداشتم .راهنماییم کنین ممنون

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم ساا
      میتوانید برای بررسی علت و تشخیص ازمایش هورمونی بدهید و سونو از رحم و تخمدانها.

  336. سلام من اقدام به بارداری کردم و الان 5روز از وقتم میگذره و پریود نشدم ولی 2روز پیش ازمایش بتا دادم که منفی بود یعنی روز سوم تاخیرم نافم بد جور درد میکنه اطراف نافم هم احساس میکنم کشیده میشه و سینه هام هم به شدت درد میکنه و بزرگ شده و نوکش سفته و درد میکنه با اینکه ازمایشم منفی بود ممکنه باردار باشم البته سابقه پریود نامنظم هم دارم

  337. سلام. پریودهای من 28 روزه هست. الان 35 روزه که نشدم. بیبی چک منفی نشان میده. یکبار در روز 31 ام آزمایش بتا دادم که 11.4 بود. دکتر دوباره برام آزمایش نوشته. آیا امروز برم آزمایش یا چه تاریخی بهتره؟ یکم ترشحات دارم. در ضمن 30 سالمه

  338. با سلام و خسته نباشید…
    من مبتلا به آمنوره اولیه هستم و تخمدان های پلی کیستیک دارم.تا کنون از قرص های سیپرترون و یاسمین برای پریود شدن استفاده کرده ام.
    میخواستم بدونم آیا امکان باردار شدن به صورت طبیعی وجود دارد یا حتما باید با معالجه باردار شوم؟

  339. سلام من 15 روز بعد از اولین روز پریودیم رابطه داشتم که محافظت نشده بودو چون چن ماهی است که پریودیم متظم اساست سیکل 30 روزه دارم…میخواستم بدونم امکانش هست من باردار باشم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام ميتواند احتمال داشته باشد جهت اطزمينان بيشتر اقدام به تست بارداري كنيد

  340. سلام
    همسرم بعد از رابطه از قرص اورژانسی لونووژسترول استفاده کردو 12ام شروع به خونریزی کرد.پریودش تقریبا 18ام هستش. الان 40 روز از اون موقع گذشته و 22،ام هستش اما هنوز پریود نشده، حامله هستش یا پریودش نامنطم شده؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام جهت انجام تست بارداري و بررسي تيتر بتاي بارداري اقدام فرماييد

  341. سلام.15 ساله ازدواج کرد 35 سال سن دارم هنوز بچه دار نشدم(مشکل از جانب همسرمه) هر ماه سر موقع پریود میشدم یا خیلی کم پیش میاد که یکی دو روز عقب و جلو بشه برای اولین بار 2 ماه پشت سر هم عادتم عقب میفته ماه گذشته 4 روز و این ماه 6 روز آیا امکان دارد در صورتیکه پریود هستم بار دار باشم؟لطفا جواب را به آدرس ایمیلم ارسال فرمایید چون بخاطر مشغله فکری فراموش میکنم به چه سایتی مراجعه کردم و برای گرفتن جواب دچار مشکل میشوم با تشکر.

  342. سلام من اردیبهشت ماه ۲ بار پریود شدم.الان باید ۲۴ خرداد پریود میشدم اما نشدم کمر درد ودل درد دارم شدید اما نمیشم ۵روز گذشته بی بی چک زدم منفی بود علت چیه.
    ممکنه بار دار باشم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام خانم عسل
      تا 10 روز تاخير طبيعيه. عوامل مختلفي مي تونن تاثي بذارن ازجمله: وجوداسترس، حادثه ناگهاني، تغيير سبك غذايي و تغيير سيكل خواب و شرايط زندگي و هوايي و…..جهت اطمينان بيشتر تست بارداري و بررسي بتاي بارداري انجام دهيد

  343. سلام بنده از تاریخ آخرین قاعدگیم دو ماه میگذره پریودی هی نامنظمی هم دارم هر چی هم بی بی چک میذاشتم منفی میشد ولی مدت ده روز است که هم آزمایش خون هم بی بی هر دو مثبت شدن دیروز که برا چکاپ رفتم سونو بعد از کلی سونوگرافی یه کیسه کوچک دیده شد ولی جنین و قلبش مشخص نبود آیا ممکنه لقاح دیر صورت گرفته باشه و طی هفته های بعد قلب مشخص بشه

  344. سلام خسته نباشد،من 9تیرپریودشدم ورفتم دکتربرام گلوکوفاژنوشت ک هفته اول 1دونه بعدناهارولی هفته بعدبعدناهروشام کجمعامیشن21تا ولی اینا60تاس،چرا؟ولتراکس وموتاکسفین هم داده ازشب سوم پریودبمدت 5روز ایانبایدتواین مدت منظورتا19من پریودداشته باشم اخه گف 19بیابراسونوبعدش امپول بنویسم زودحامله شی؟اخه سونوبراچیه؟نبایدتا19نزدیکی دوشته باشیم؟ممنون میشم ززودترجوابموبدید

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم باقری
      سونو به جهت تخمین تعداد و شایز فولیکولهای بالغی است که در تخمدان ما وجود دارد و بهتر است انجام دهید.

  345. درضمن من9تیرپریودشدم زمان تقریبی تخمک گذاری من کی هستش؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      برای تعیین زمان همک گداری بهتر است از اخرین روز پریود بشمارید تا چهارده روز دو روز قبل و دو روز بعد از ان بهترین زمان برای تخمک گذاری است.

  346. سلام بنده آزمایش کیست و عفونت داده ام مشکلی ندارم هفت ماه است با تغییرنام روز تخمک گذاری توسط ماما اقدام به بارداری میکنم ولی باردار نمیشوم لطفا مرا راهنمایی کنید باتشکر

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم رحیمه
      بهتر است سونو رحم و تخمدان بدهید و همچنین ازمایشات هورمونی تا مشخص شود مشکلی وجود دارد یا نه؟

  347. باسلام. 7 روز بعد از اتمام پریودم برای بچه دار شدن اقدام کردیم ضمن اینکه روز بعد از پاکی هم رابطه ای داشتیم که به وارد شدن مایع منی مشکوکم. 12 روز بعد از رابطه مان آزمایش بارداری کیفی دادم آزمایشگاه گفتن مشکوکه و زود آزمایش داده ام و باید دوباره آزمایش بدهم این چندروز گاهی دردی مثل درد پریودی دارم و زیر دلم گاهی میسوزه. ماه قبل هم که بصورت طبیعی جلوگیری داشتیم بخاطر مصرف داروی آنتی بیوتیک آزمایش دادم مقدار بتا 73 بود اما طی یک اتفاقاتی استرس شدیدی بهم وارد شد که بعد آزمایش دادم و منفی شده بود و آن موقع هم همین علایم رو تقریبا داشتم. آیا امکان دارد بادردار باشم؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم صدیقه
      احتمال بارداری وجود دارد ولی بهتر است دو هفته بعد از لقاح مجددا ازمایش بدهید.

  348. سلام
    من امروز 12انتقال جنینم بوده روز انتقال جنین شناس خیلی بهم امید داد دیروز رفتم ازمایش منفی شد سوال من اینه ایا تا روز 14-16 انتقال احتمال داره که مثبت بشه یا نه من تا 9 انتقال خیلی درد کمر و دل داشتم اما الان هیچ علامتی ندارم

  349. سلام من۲۵ساله ام.۷ماه اقدام ب باروری کردم اماهمچنان نتیجه نگرفتم
    سیکل۲۱روز دارم.
    میخواستم بدونم مشکل ازمن یاهمسرم.
    چ زمانی بهترین وقت برای بارداریم.
    ممنون میشم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم هستی
      برای علت یابی باید هم شما و هم عهمسرتان بررسی شوید شمل میتوانید ازمایش هورمونی بدهید و سونو از رحم و تخمدانها و همسرتان هم میتوانند ازمایش اسپرمولوزی بدهند تا مشخص شود اصلا مشکلی وجود دارد یا نه……..برای تعیین بهترین زمان نزدیکی از اخرین روز پریودتان چهارده روز بشمارید درست وسط سیکل و زمان تقریبی تخمک گذاری میشوذد این روز و دو روز قبل و ذو روز بعد از ان بهترین زمان برای نزدیکی است.

  350. سلام و خسته نباشید. من پریودام منظمه و آخرین پریودم۴/تیر/۹۵ بوده امروز که ۱ مرداده باید مریود میشدم ک نشدم. همیشه قبل از پریودهام سینه درد داشتم ولی این ماه اصلا ن علائمی از پریود دارم و نه بارداری. تنها علامتی که دارم گرسنگی هست ک حالت ضعف دارم حتی سر سفره ک دارم غذا میخورم بازم گرسنه ام. این ماه اقدام کردم برا بارداری. بیبی چک هم گذاشتم که منفی بودنظر شما چی هست؟آیا امید به باردارز داشته باشم؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم ماری
      برای اطمینان از بارداری میتوانید ازمایش خون بدهید.

  351. سلام تورو خدا کمکم کنید دارم میمیرم …روز جمعه با نامزدم رابطه داشتم ی رابطه سطحی و دخول صورت نگرفت …ابشون هم بیرون ریخت …ولی شنیدم طرف با پیش اب هم باردار میشه تو رو خدا کمک کنید چیکاارکنم …الان وقت قرص خوردن هست…اصلا احتمال بارداری هست یاا نه …تورو قران کمکم کنید

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم فهیمه
      احتمال بارداری بسیار کم است و باید تا دوارده ساعت بعد از نزدیکی قرص مصرف نمایید.

  352. سلام
    من بیست سال سن دارم برای اولین بار اقدام به بارداری کردم حدود دوروز بعد از تاریخ پریودم بیبی چک زدم مثبت شد بعد ازمایش دادم عددش2.9 شده بود دکتر هم گفت چن روز بعد ازمایشو تکرار کن الان 11روز از موعد پریودم گذشته ولی بازم جواب تستم یه خط افتاده واقعا گیج شدم خواهش میکنم جوابو به ایمیلم بفرستین خیلی نگرانم ممنونم

  353. سلام خسته نباشید
    میخاستم بدونم مصرف قرص سیپروفلوکساسین و فنازوپیریدین باعث میشه جواب تست بارداری مثبت کاذب باشه؟
    ممنون میشم جواب بدین

  354. سلام. من ۳۰ سالمه و الان ۳ماه برای بارداری اقدام کردم و الان ۱۰ روز از روز لقاح میگذره و دو روز بعد از اقدام احساس درد زیر شکم دارم و این روزها دردم بیشتر میشه و سینه هام هم حساس شده. خیلی نگرانم نمیدونم یعنی علایم بارداریه یا کیست گرفتم. ممنون میشم نظرتونو بگین.

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام
      برای اطمینان از بارداری بهتر است ازمایش خون بدهید .و برای بررسی کیست سونوگرافی بهنرین روش است از رحم و تخمدانها.

  355. سلام
    من یه سوال دارم خواهش میکنم جواب بدین
    من روز 14سیکل قاعدگی با شوهرم نزدیکی داشتم
    الان 16 روز تاخیر در پریودی ارم دوروز پیش ازمایش دادم و منفی بود خیلی نگرانم در ضمن تکرر ادرار گرفتم گاهی دور نافم تیر میکشه
    در ضمن من پریودی تقریبا منظمی داشتم کسی میدونه مشکل من چیه خواهش میکنم خیلی نگرانم

  356. سلام ازتاریخ قاعدگیم 24روز میگذره قاعدگی قبلیم 12روز خون ریزیش طول کشید وسط این 24روز “2روز لکه ی زرد رنگ دیدم اگه میشه کمکم کنید آیا من باردارم؟

  357. سلام و خسته نباشيد
    من ٢٤سالمه و ١٠روز زودتر از تاريخه هميشگي پريود شدم،ايا امكان داره تو اين شرايط حامله هم باشم يا نه؟اولين باره چنين اتفاقي برام ميفته،ممنون ميشم جواب بدبن

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم مهتاب
      احتمال بارداری خیلی کم است و تقریبا میتوان گفت وجود ندارد.

  358. سلام
    وقت بخیر
    ببخشید من قبل از پریودهام از دوسه روز قبل دردشدید داشتم.
    دیروز ،با یک روز تاخیر برخلاف همیشه که زودتر از،موقع مقرر میشد،پریود شدم،و مدت یک روز نوک سینه راستم سوزش خاصی رو داشت و با خم شدن دردشدیدی میگرفت،
    جواب بی بی چک چندساعت قبل از پریود منفی بود
    دکتر رفتم و برام آزمایش خون نوشت
    دیشب پریودشدم،ولی هنوز ترس دارم که خونریزی پریود نباشه،
    سوالم اینه که توی دوران پریود میتونم آزمایش خون بارداری بدم؟خونریزی،روی جواب اثرنمیذاره؟
    و این که اگه بخوام بعداز پریود برم ازمایش دقیقا چند روز بعد از پاک شدن باید ازمایش بدم؟
    یک دنیا ممنون میشم جواب سوالمو بدید تا از،نگرانی دربیام

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام
      برای اظمینان از بارداری بهتر است ده روز بعد از به عقب افتاذن پریود یا دو هفته بعد از لقاح ازمایش خون بدهید.

  359. باسلام وخسته نباشید8ما هه اقدام به باردری کردم آزمایشاتم سالم بود ولی سونو کمی تنبلی تخمدان داشتم بعدسه ماه به توصیه دوستان پیش دکتر طب سنتی رفتم که علاوه بر تنبلی تخمدان گفت رحم سردی داری که به من پرهیز غذایی داد ودمنوش وعسل وزرده تخم مرغ و… که هرکدام روش برای استفاده داشت ومن استفاده کردم سوال من اینکه طب سنتی چند درصد درسته؟
    واینکه خونریزی (قاعدگی) دردوران بارداری امکان دارد؟برخی میگویند من در دوران بارداری پریود هم میشدم؟
    وسوال آخر اینکه این 8ماه پریودهای نامنظم دارم که همیشه عقب میافتاد ولی این ماه یک هفته جلو انداختم علتش چیه؟ سپاس از اطلاع رسانیتون.

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام
      در موارد زیادی طب سنتی میتواند پاسخگو باشد.در بعضی از افراد امکان خونریزی در طی بارداری وجود دارد ولی احتمال ان کم است.معمولا جلو یا عقب افتادن پریودها در اثر تاثیرات هورمونی است.

  360. آگوست 16, 2016 در 3:37 ب.ظ

    باسلام وخسته نباشید8ما هه اقدام به باردری کردم آزمایشاتم سالم بود ولی سونو کمی تنبلی تخمدان داشتم بعدسه ماه به توصیه دوستان پیش دکتر طب سنتی رفتم که علاوه بر تنبلی تخمدان گفت رحم سردی داری که به من پرهیز غذایی داد ودمنوش وعسل وزرده تخم مرغ و… که هرکدام روش برای استفاده داشت ومن استفاده کردم سوال من اینکه طب سنتی چند درصد درسته؟
    واینکه خونریزی (قاعدگی) دردوران بارداری امکان دارد؟برخی میگویند من در دوران بارداری پریود هم میشدم؟
    وسوال آخر اینکه این 8ماه پریودهای نامنظم دارم که همیشه عقب میافتاد ولی این ماه یک هفته جلو انداختم علتش چیه؟ سپاس از اطلاع رسانیتون.

  361. سلام خسته نباشید . من بیست و نه سالمه و چهار سال و نیم هست که ازدواج کردم و به صورت قرص و کاندوم شش ماه به شش ماه جلوگیری داشتم . یکبار هم فریز کردم . یه ماه هست که اقدام به بارداری کردم . دقیقا فروردین و اردیبهشت و خرداد پریودهام نوزدهم شروع و بیستو چهارم تموم شدن . ولی تیر ماه بیست و ششم پریود شدم و روز شانزدهم پریودی نزدیکی داشتم فقط. این ماه که باید بیست و ششم پریود بشم امرزو سی ام مرداد شده و هنو نشدم . خیلی کمردرد و دارم و حالات شبیه پریودی و خستگی . امروز بی بی چک زدم جوابش منفی بود . آیا ممکنه باردار باشم و یا الان برای ازمایش خون زوده یا نه ؟
    ممنون

  362. در ضمن من اصلا لکه بینی یا خونریزی نزدیک تاریخ پریودم نداشتم . میخواستم ببینم میشه باردار بود ولی لکه بینی نداشت یا لانه گزینی حتما همراه با لکه بینیه .

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      باسلام
      درصورت تاخير بيش از يك هفته جهت كسب اطمينان آزمايش تيتر بتاي بارداري انجام دهيد.

  363. آوااااااااا

    با سلام
    31 ساله هستم و در تاريخ يك ارديبهشت 95 به دليل مردن جنين دو ماهه (( بارداري اول )) كورتاژ شدم. الان بعد از سه دوره پريودي منظم جلوگيري رو كنار گذاشتم
    من داروهاي اوابوست روزي 1 – اينوفوليك روزي 1- متفورمين روزي 2 – آ اس آ روزي1 – فوليك 5 روزي 1 – ويتامين E روزي 1 – ويتامين D هفته اي 1 مصرف ميكنم . در صورت باردار شدن كدوم دارو رو نبايد مصرف كنم يا دوزش رو بايد كم كنم . ( به دكتر خودم در حال حاضر دسترسي ندارم )

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم اوا
      ذر صورت بارداری میتوانید به مصرف اسید فولیک ادامه دهید ولی در مورد بقیه داروها در صورت باراری با توجه به نیازتان و با مشورت پزشک دوز و نوع دارو ها را مشخص کنید.

  364. سلام.من دوماهه همه نشانه های حاملگی رو دارم.درد زیر شکم .بزرگ شدن شکم.تنگی نفس.تورم سینه و حساس شدن.نفخ یبوست و…ولی هم تست بیبیچک و هم آزمایش خون منفی بود .نمیدونم باید چکار کنم.

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خالنم خدیجه
      بهنر است ازمایش خون و بررسی هورمونها بدهید شاید این علایم ناشی از به هم خوردگی هورمونی در شما باشد.

  365. سلام وقتتون بخیر
    من از عید پریودام منظم 30 روزه شده
    خرداد ماه دکتر بهم آمپول پروژسترون داد تا سه دوره که 24 هرماه دوتا تزریق کنم
    خرداد ماه که hcg هم زدم اما باز سرموعد 30 روزه پریود شدم
    ماه پیش دو روز جلو انداختم
    این ماه باید 31 مرداد پری میشدم ولی هنوز نشدم؛ بی بی گذاشتم منفی بودش / روز 3 شهریورم رفتم ازمایش خون که با بتای 2 گفتن منفی هستش !
    میخواستم بپرسم من که پریودام طی 6 ماه منظم بود و با پروژسترون تاحالا عقب ننداخته بودم؛ آیا طبیعیه؟
    یا جواب کاذب بوده؟
    1شهریور یه رگه کوچیک خون هم موقع ادرارم دیدم
    هیچ علائم خاصی هم ندارم؛ فقط چندروزه تنگی نفس دارم و احساس گرگرفتگی و یکمم درد کمر که زیادم نیستش
    ممنون میشم زود جواب بدین خعلی نگرانم 🙁
    یا علی

  366. سلام خسته نباشید ببخشید من 8 روز از وقت پری گذشته 2 بار بی بی چک برداشتم منفی بود چیکار کنم تا مطمئن بشم باردارم یا نه آیا امکانش هست که باردار باشم و بی بی چک نشون نده

  367. سلام.من ۵ ماهه در حال اقدام به بارداری هستم.پریودهام همیشه منظم و سی روزه بود بعد از اقدام نظمش به هم ریخت و اکثرا جلو افتاد.دکتر برام دوفاستون از روز ۱۲پریود تا ۱۰روز و دو عدد در روز تجویز کرد.این ماه اولین ماه مصرفم بود الان یازده روزه که قرص را قطع کردم ولی هنوز پریود نشدم و یه بیبی چک گذاشتم یک هاله خیلییییی کمرنگ افتاد و فرداش یکی دیگه گذاشتم منفی شد.امروز روز ۳۲ سیکلم هست.به نظر شما باردارم؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام به نظر نمی اید باردار باشید ولی برای اطمینان بیشتر ازمایش خون بدهید.

  368. سلام،ببخشید من آزمایش خون دادم واسه بارداری ،قسمت رزالت ۰.۵ نوشته، خواستم بپرسم باردارم یا نه ؟

  369. سلام من یک هفته پیش اقدام به بارداری کردم و الان دوروزه که حالت تهوع و خستگی دارم و حالت تهوع بیشتر شبها به سراغم میاد،همچنین درد وسوزش زیر شکم هم از دیشب به سراغم آمد وتا امروز ظهر ادامه داشت.آیا امکان دارد باردار باشم؟
    ممنون میشم اگه زود جوابمو بدین

  370. سلام من دو سال هست که باردار نمیشم,همسرم تمام آزمایش ها و سونوش طبیعیه,منم عکس رنگی رحم و آزمایشها و سونوم طبیعیه,اما تا حالا جواب نگرفتم,این دوره کلومیفن مصرف کردم اما جواب نگرفتم,با وجود اینکه همیشه پریودهای من منظمه این دوره بعد از مصرف کلومیفن پریود من سه روز و خیلی شدید شد.دلیلش چی هست و اینکه پزشکهایی که تا به حال رفتم نمیتونن دلیل باردار نشدنمو تشخیص بدن,راهنماییم کنید,زندگیم کاملا به هم ریخته

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم سحر
      گاهی علت ناباروریها نامشخص هستن در ابتدا باید استرس را از خود و زندگیتان دور کنید .و ازمایشات کاملتری را انجام دهید.

  371. باسلام لطفا راهنماییم کنین..من هفت ماهه که نامزدهستم واصلا رابطه دخول نداشتم.یعنی قبل از ارضا همسرم جلوگیری میکنه.هرماه قبل از پریود سینه هام درد میکرد اما این ماه اصلا درد ندارم یعنی ممکنه پریود نشم؟؟احتمال بارداری هست؟ آیا هرماه که سینه درد داشتم اما این ماه درد ندارم امکان داره پریود نشم؟لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم ماریا
      علایم قبل از قاعدگی همانطور که در افراد مختلف متفاوت است ممکن است در یک یا چند سیکل نیز در یک فرد متفاوت باشد در صورت عقب افتادن پریودتان با ازمایش خون میتوان مشخص کرد که بادار هستید یا نه.

  372. سلام.خسته نباشید. من اخرین باری که پری شدم 25 تیر بود که تا اون ماه تاریخ پریودام 10 تا 15 روز تاخیر میفتاد. ولی الان از 25 تیر دیگه پریود نشدم.نزدیکی هم داشتم ولی با رعایت.الان تمام علائم پریود را دارم ولی نمیشم
    قبلا کیست هم داشتم.تیروئیدم دارم که دارو مصرف میکنم.بی بی چک 2 بار جواب منفی بوده.استرس هم خیلی دارم چون عروسیم نزدیکه.کمکم کنید لطفا

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم مریم
      برای اطمینان از باردار بودن یا نبودنتان باید ازمایش خون بدهید.

  373. سلام من 6روز از پریدیم گذشته تست گرفتم مثبت شد بعد ازمایش خون دادم بتا 180بود گفتن حامله ای بعد رفتم پیش دکترسونو مطبی ازم گرفت گفت هفته چهارمم هست الان 11روز از پریدیم گذشته کمر درد شدیدی داشتم رفتم پیش دکتر سونو مجدد نوشت برام البته دکترم فرق داره الان دکترسونو گفت تو سونو گفت مشخص نیست که بارداری قبل سونو 5یا 6 لیوان آب خوردم سه یا چهار ساعت بعد بی بی چک تست کردم منفی در میاد.تو رو خدا راهنماییم کنید؟،ایا احتمال داره بخاطر اب زیادی که خوردم تست منفی در بیاد؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم مرضیه
      جواب ربطی به خوردن اب زیاد ندارد .سونو را مجددا تکرار کنید اگر مشخص نشد ساک بارداری یا جنین پس باردار نبودید یا باید احتمال شکست بارداری وجود داشته باشد.

  374. سلام من قرار بود که شانزدهم شهریور پریود بشم امروزهم بیستم شهریوره هنوز پریود نشدم آیا احتمال بارداری وجود نداره چهاردهم شهریور دل درد شدید شدم آزمایش خون دادم مثبت نشان نداد میخوام بدونم آیا حامله ام یا نه؟ مرسی.

  375. سلام خسته نباشید. من چند ماه که ازدواج کردم پرید منطمی هم دارم بین ۲۵ تا ۲۹ پریود میشم. الان روز ۳۱ که پرید نشدم. بی بی چکم استفاده کردم جواب منفی بود امروز هم بیهوش شدم. حالت تهوع هم دارم. ایا امکان دارد باردار باشم؟؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم رویا
      برای اطمینان از بارداری بهتر است ازمایش خون بدهید احتمال بارداری وجود دارد ولی با ازمایش خون میتوانید مطمین شوید.

  376. با سلام اقدام به بارداری کردم ، امروز از اولین روز پریودم 25 روز میگذره و من خونریزی دارم در حالی که دوره هام 27 -28 روزه است آیا این خونریزی مربوط به پریوده؟
    ماه قبل هم پریودم 8 روز زودتر از موعد اصلیش بود.در حالی که در ماه های قبل اون همیشه مرتب بوده این ماه هم 4 روز زودتره دلیلی خاصی هم نداره من آزمایش دادم و کاملا سالمم و دارم اقدام به بارداری میکنم .دقیقا هم روز 14 پریود یعنی روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم برای بارداری اما الان نمیدونم این خونریزی برای چیه؟

  377. سلام خسته نباشید
    من آخرین پریودیم 14 مرداد بوده و روزهای 20 و 25 نزدیکی داشتم و الان 11 روزه پریودم به تاخیر افتاده
    سینه هام خیلی دردناک شدن می خوام بدونم احتمال بارداریم چقدره؟ کی برم واسه آزمایش خون؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم ترانه
      میتوانید برای ازمایش خون اقدام کنید تا مشخص شود باردار هستید.

  378. سلام من دو ساله اقذام به بارداری کردم وموفق نشدم در صورتی که 10 سال بیش به راحتی باردار شدم وویک بار هم ا یوای تعیین جنسیت شدم در این 2 سال ومنفی شد .27 ساله هستم ومشکلم که جدیدا ذجارش شدم بلی کیستیک هست میخوام دوباره ای یوای کنم ایا بااین نازایی که بیدا کردم صلاحه……ممنونم

  379. 32 ساله هستم پریود من منظم بوده و پریود من در مرداد 7 ام بوده و امروز 25 شهریور پریود نشده ام و تاخیر داشته ام آزمایش خونی حدود 10 روز پیش دادم که بتا .01 گزارش شد و چند بار از بی بی چک استفاده کردم باز منفی بود علائم بارداری از جمله درد سیسنه ؛ دردهای زیر شکم ؛ ترشحات واژن ؛ ضعف و خستگی وبی جوانی را دارم خیلی دوست دارم باردار باشم ولی آزمایش منفی خون و بی بی چک نا امیدم کرده آیا احتمال بارداری هست ؟

  380. سلام خسته نباشید ،27من سالمه پریودیهامم منظمه 28 روزه و حدودا یک سالی هست که واسه بارداری اقدام کردم ماههای قبل یک یا دوبار نزدیکی داشتم فقط این ماه به مدت روز یک روز در میان بوده ,اول مهر موعد پریودیمه ولی از دیروز دردای پریودیم شرو شده و الان چند روزی هست احساس ضعف دارم ایا با این شرایط امیدی هست یا نه?اگر پریود شدم بایستی چیکار کنم چون دیگه وقتشو ندارم از این بیشتر صبر کنم.

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم بشرا
      احتمال بارداری با دادن ازماییش خون مشخص میشود و در صورت پریود شدن هم قاعدتا مجددا برای بارداری باید اقدام نمایید.ولی برای اطمینان بیشتر بهتر است سونوی رحم و تخمدانها و ازمایشات لازم را برای اقدامبه بارداری انجام دهید.

  381. سلام ،با داشتن واریکوسل و با توجه به اینکه دکتر به همسرم توصیه کرده برای باروری ایشان نیاز به عمل واریکوسل هست. آیا امکان بارداری قبل از عمل هم وجود داره? بیبی چک 7 روز بعد از تاخیر پریود مثبت نشان داده. با این شرایط اصلا امکان بارداری هست?

  382. با سلام من 20 شهریورپر یود شدم 31 مهر کیت تخمک گذاری گذاشتم دو رنگ قرمز نشان داد و 1 مهر ماه هم ساعت 10 کیت تخمک گذاری باز دو رنک قرمز نشان داد که من ساعت 2 بعداز ظهر نزدیک داشتم آیا تخمک ازاد شده بود و 2 مهر هم شب نزدیکی داشتم لان ژنج روز گذشته و من دل درد و سردرد دارم آیا امکان بارداری است

  383. با سلام
    مندو سقط متوالي در تاريخهاي 1 ارديبهشت 95 و 9 شهريور 95 داشتم كه اولي 8 هفته كورتاژ شدم و دومي 5 هفته…
    دكتر يكسري آزمايش واسه خودم نوشته و يك آزمايش بررسي كاريوتيپ براي خودم و همسرم

    اولا ميخواستم بدونم چند وقت بعد از سقط ميشه ازمايش رو انجام داد ؟؟؟

    يه سوال ديگه دكتر عكس رنگي هم نوشته برام …. آيا هيچ روش ديگه اي بجز عكس رنگي براي تشخيص چسبندگي رحم وجود نداره؟؟؟؟

    ممنون از سايت خوبتون

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم سحر
      هر زمانی میتوانید انجام دهید و برای تشخیص چسبندگی رحم بهترین روش عکس رنگی است.

  384. سلام ببخشید يه سوال داشتم. من بعد از رابطه با همسرم بخاطر شکی که داشتم يه بی بی چک استفاده کردم و مثبت بود که البته خیلی کمرنگ بود ولی فرداش یک ديگه استفاده کردم و منفی شد بخاطر حالت های عجیبی که داشتم سه روز بعد هم استفاده کردم، شب یدونه زدم که مثبت بود ولی صبح منفی بود. نميدونم الان بارداری اتفاق افتاده یا نه!!!ميشه کمکم کنید تشکر

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام برای اطمینان بیشتر ازمایش خون بدهید ولی جواب بی بی چک معمولا صبحها نتیجه بهتری میدهد.

  385. سلام
    خسته نباشید .ببخشید من برای بارداری اقدام کردم و الان حدود 4 ماه جلوگیری نداریم تحت نظر پزشک متخصص هم هستم .پری نامنظم بود دارو مدرکسی استفاده کردم خوب شدم دوماه دقیق 5 پریود شدم .ولی این ماه پریود نشدم و علایمی مثل تهوع و استفراغ درد زیر شکم دارم ازمایش دادم دو روز بعد از تاخیر پری اما منفی بود ولی هنوز پریود نشدم ایا امکان داره باردار باشم ولی زود اقدام به ازامایش کرده باشم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم مکیانا گبرای اطمینان از بارداری نیتوانید سونو بدهید یا ده روز دیگر مجددا برای ازمایش اقدام نمایید.

  386. سلام و خسته نباشید
    من تقریبا یکماه میشه که پریود نشدم، بدلیل اینکه در دوران عقد خود هستم می ترسم که باردار شدم البته هیچ رابطه نزدیکی با شوهرم نداشتم
    آزمایش خون هم دادم و جوابش منفی بود

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام درصورت منفی بودن جواب ازمایش منتفی است باردار بودن.ولی برای اطمینان بیشتر میتوانید سونو دهید که میتواند علت باردار نشدنتان را هم تا حدی بررسی کند.

  387. با سلام مجدد
    عذر میخوام من 9 شهریور سقط دوم داشتم البته 5 هفته
    امکان داره اصلا بارداری در کار نبوده چون الان سر موقع همیشگیم پریود شدم

    اولین روز آخرین پریودی قبل سقط 6 مرداد بود که 6 شهریور تست بتام 96 بود دکتر گفت 48 ساعت دیگه تست بده که عدد شد 37 و نهم خونریزیم شروع شد

    آیا امکان داره اصلا بارداری درکارنبوده و جواب مثبت کاذب بوده؟؟؟

    ضمن اینکه من داروهای اینوفولیک و اوابوست مصرف میکردم…. این داروها تاثیری در مثبت نشون دادن جواب نداره؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم سحر
      سقط تاثیری بر روند پریودها نداره در ضمن اگر شک به بارداری دارید چگونه تشخیص سقط دادید؟

  388. سلام ببخشید من سوال داشتم
    من الان نزدیک یکسال متوجه شدم کم کاری تیروئید دارم و دارم دارو مصرف میکنم و جدیدا هم به خاطر چاقیم ورزش رو شروع کردم تا لاغر شوم پریودیم نامنظم هستش و از وقتی دارو میخورم بهتر شدم و یکم منظم شده
    من چهارروز پیش صبح وقتی باهمسرم سکس داشتیم چند قطره اش ریخت و من سریع رفتم دوش گرفتم اولین روز پریودیم ۱۱ شهریور بود
    سوالی که مطرح ایا من حامله میشم بعد ورزش ایروبیک تاثیر داره یا نه من باید چیکار کنم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم چریا
      ورزشهای سنگین ممکن است روند خوشایندی در بارداری و نظم پریودها نداشته باشد ولی برای اطمینان از بارداری بهتر است ازمایش خون بدهید.

  389. با سلام
    من دو سقط متوالي در تاريخهاي يك ارديبهشت ( بارداري اول ) و نه شهريور داشتم كه اولي هشت هفته به دليل مردن جنين دو ماهه كورتاژ شدم و دومي 5 هفته داشتم

    ببخشيد يه سوال …. آيا امكان داره كه بارداري صورت نگرفته باشه اصلا
    چون من 6 مرداد آخرين پريوديم بود و 6 شهريور تست بتام عدد 96 نشون داد كه دكتر گفت 48 ساعت ديگه تيتر رو چك كن كه بعد 48 ساعت عدد شد 37 و من روز نهم خونريزيم شروع شد درست مثل پريودي ( يك هفته تمام ) و اين ماه هم هفتم پريود شدم ……

    ضمن اينكه من داروهاي اوابوست و اينوفوليك مصرف ميكردم آيا امكان داره كه اين داروها باعث نشون دادن نتيجه مثبت كاذب تست بشن؟؟ با تشكر فراوان

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام
      خانم سحر احتمال بارداری که وجود داشته ولی محصول بارداری در همان مراحل و روزهای اولیه دفع شده است.

  390. نظر شما در انتظار بررسی مدیر است.
    سلام
    خسته نباشيد
    تاريخ پريودي من ٣مهر بوده تا الان ١٦روز گذشته پريود نشدم در ١١روزگي رفتم ازمايش دادم منفي بود الان ١٦روز گذشته هنوز پريود نشدم أيا باردارم؟
    ممنون ميشم ج بديد

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم هنگامه
      برای اطمینان بیشتر مجددا ازمایش خون بدهید و در صورت منفی بودن از نظر هورمونی بررسی کنید.

  391. سلام ببخشید من 20ساله هستم ۶ساله ازدواج کردم۴سال جلوگیری طبیعی داشتم۲ساله که دارم اقدام به بارداری میکنم ولی باردارنمیشم مشکل کم کاری تیرویید وتنبلی تخمدان دارم وهرمون شیردهی هم بالاست دارو مصرف میکنم برای تروییدم لووکسین 50 وبرای مشکل هورمونی متفورمین از زمانی که پریود شدم نامنظم بودم بعضی وقتا30روزع هست دورم گاهی۳۵روزه گاهی هم50روزه الانم29روزه عقب افتاده ۲روز پیش ازبی بیچک استفاده کردم منفی بود یعنی ممکنه تواین ماه باردارباشم ورود ازبی بی چک استفاده کردم؟؟؟؟؟

  392. خانم دکترشرمنده من شش ماه پیش عفونت داشتم وترشحم بومیدادرفتم دکتربهم گفتن زگیل تناسلی دارم ولی چون معاینه م نکردن شک کردم که درسته یانه.عدم معاینه م سرباکره بودنم بود.ولی رابطمون عمیق هستش دکترگفت بایدبسوزونمش.اما یه دکتردیگه رفتم وگفت که عفونت ساده س وباداروحل شد.بعدسه ماه دوباره عفونت گرفتم.الانم پریودیم عقب افتاده ولکه بینی دارم.خواستم ببینم مشکلم چیه. درضمن دکتری که گفت زگیل دارم چشمی معاینه م کردوگفت زور بزنمو..

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم راحله
      برای تشخیص قطعی مشکا شما حتما باید حضورا معاینه شوید.احتمال وجود عفونت مقاوم به درمان و راجعه وجود دارد باید مجددا معاینه شوید.

  393. باسلام.من سیکلم 30 روزه ک فردا موعد پریومه,زیرشکمم ی چیزی حس میکنم و خسته و خواب الوده شدم البته نه زیاد,سه روز پیش,بی بی چک منفی نشون داد,ایا احتمال حاملگیم هست؟ البته ادرارم غیرشفاف بود.

  394. سلام
    من ٣٠ سالمه و تازه ازدواج كردم. به خاطر نامنظم بودن و تاخيرهاي پريودم به دكتر مراجعه كردم و ٣ ساله كه متوجه شدم يكي از تخمدان هام پلي كيستيكه و مدتي هم دارو مصرف مي كردم و در حال حاضر فقط متفورمينً مصرف مي كنم. دكترم بهم گفتن كه سريع تر اقدام كنم براي بچه دار شدن و اين موضوع باعث افسردگيه من شده چرا كه اصلا امادگي بچه دار شدن رو ندارم و احساس مي كنم اگر بچه دار شم مادر خوبي نميشم و دچار افسردگي ميشم. و تا چند سال اينده واقعا نمي تونم . خواهش مي كنم بهم جواب بدين ايا اميدي هست كه با وجود تنبلي تخمدان و سنم چند سال ديگه باردار شم ؟؟؟ يا اينكه ريسك بالايي داره؟!!!!!!

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم ساحل
      به درمان خود تحت هر شرایطی ادامه دهید ولی ریسک بالایی دارد اگر بخواهید باردار شدنتان را به تاخیر بیندازید بیماری شما دو سو دارد برخی بانوان زود باردار میشوند و برخی دیگر ممکن است حتی با درمان چند سال طول بکشد تا موفق به بارداری شوند.

  395. با سلام و تشكر از سايت خوبتون
    ببخشيد من بايد آزمايش سقط مكرر انجام بدم… آيا انجام اين آزمايش در زمان پريود مشكل دارد؟؟؟ وآيا اينكه از لحاظ غذايي و دارويي ممنوعيت قبل از آزمايش وجود دارد ؟؟
    ضمنا دومين سقطم نه شهريور بوده …. براي انجام آزمايش زود نيست…؟؟؟؟
    ببخشيد چون بايد مسافت طولاني براي انجام آزمايش طي كنم مجبورم اين اطلاعات رو داشته باشم
    باز هم ممنونم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم سحر نیازی به مراعات غذایی یا دارویی نیست بهتر است در زمان پاکی انجام شود.

  396. سلام خسته نباشيد..من سيكل 30روزه دارم وهميشه 3يا 4روز قبل شروع پروييد لكه بيني دارم ايا اين3و4روز جزءروزهاي قاعدگي حساب ميشود؟
    اقدام به بارداري كردهام وپروييدم6روز به تاخير افتاده 2بار تست استفاده كردم منفي بودوروز5ام ازمايش خون دادم كه جواب منفي بود درضمن بعضي علائم بارداري رو دارم ايا ممكنه باردار باشم؟ممنون ميشم زودتر جواب دهيد .

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم الهام
      با توجه به جواب ازمایشات احتمال بارداری شما منتفی است.و در ضمن روزهای لکه بینی جز روز های پریود محسوب نمیشود و پریود زمانی شروع میشود که خونریزی شروع شده باشد.

  397. با سلام .تاریخ پریود من 9تا 16 مهر ماه بوده الان 17 ابان و من هنوز پریود نشدم وازمایش دادم مثبت بود ودکتر گفتن پنج هفته و سه روزه که باردار هستین میخوام بدونم سقطش گناه داره یا نه؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم ستایش
      در مورد مسایل اعتقادی لطفا با مرجع تقلید خودتون مشورت داشته باشید تشخیص گناه یا عدم ان با ما نیست.ممنون.

  398. با سلام
    من دو ماهه واسه بارداری اقدام کردم الان 10 روز به پریودیم مونده و میخوام برم کربلا و نمیدونم چیکار کنم چون اگر باردار باشم و قرص بخورم که ضرر داره و اگه قرص نخورم و اونجا پریود بشم خیلی سختمه ممنون میشم راهنماییم کنید

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم فاطمه
      متاسفانه راه بی خطری برای این مورد وجود ندارد تا از بارداری یا عدم بارداری مطمین نباشید نباید از دارویی استفاده نمایید.ولی برای اطمینان میتوانید ازمایش خون بدهید ولی در صورت منفی شدن هم ریسک نکنید برای خوردن قرص شاید زمان برای اثبات بارداری زود باشد.

  399. سلام و خسته نباشید
    ببخشید من بعد از رابطه ای که داشتم شک داشتم کمی از منی داخل شده باشه استرس بارداری داشتم بعد از ۱۰ روز ازمایش خون دادم منفی بود بعد ۳ روز زودتر پریود شدم بعد از زمانه پریودم ازمایش دادم منفی بود ، الان دیگه استرس نداشته باشم ؟ احتمال بارداری هست ؟

  400. سلام خسته نباشین, حدود یک هفته بعد از پریودم. بین من نامزدم ی اتفاقی افتاد ک نامزدم آب خودش رو ب سطح خارجی واژن من و بالاتر از سوراخ واژنم ریخت بالافاصله من شورتمو کشیدم و بعد از چن دقیقه اون محلو شستم من اواخر هر ماه پریود میشم ک هنوز حدود سه یا چهار روز گذشته ولی نشدم از هیچ قرصی هم استفاده نکردم و اینک تو تاریخ 24 ابان ی لک خیلی کمرنگ من شاهده کردم ایا امکان بارداری هست ؟؟؟ یا عقب افتادن پریودم از استرس زیاده؟؟؟ تمنا میکنم جواب بدین چون خیلی ضروری هست درضمن من هنوز باکره هستم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم رحیمی
      احتمال باردار شدن شما بسیار کم است ولی برای اطمینان بیشتر باید یا ازمایش خون بدهید یا سونوی رحمی.

  401. سلام و خسته نباشید من تخمدان پلی کیستیک دارم اقدام ب بارداری کردم یک دوره دارو لتروزول متفورمین و امپول استفاده کردم الان 6روزه عقب زدم تست استفاده کردم منفی بود ممکنه حامله باشم ؟؟هیچ یک از علایم حاملگی رو اخه ندارم ? فقط دو روز اول تخمدان هام تیر میکشیدن و ترشحات سفید رنگ و شفاف دارم یه دوره ک قرص و امپول استفاده کردم بعد دو روز پریود شدم ولی این سری نشدم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم افسانه
      بهتر است برایاطمینان از بارداری ازمایش خون بدهید و یک سونوی رحم و تخمدان داشته باشید بهتر است.

  402. باسلام.من نه ماه پیش یک ختم قانونی داشتم چند ماهه درحالاقدامم باردارنمیشوم این ماه آمپول فوستیمون5تازدم و قرص لتروزول خوردم در روزدوازدهم سکلم ک رفتم یک فولیکول 27و12داشتم دکترم گفت 27ب دردنمیخوره روزی سه تا لتروزول بخور تا هفدهم هفدهم ک رفتم اون کوچیکه شده بود 20شبش ی جفت آمپول هاش سه ژه زدم چهار روزه مونده ب موعد پریودم دردای کمرم شروع شد ازفرداش ترشحات سفید داشتم وبعد دوسه روز لک بینی داشتم الان یازده روز گذاشته وخونریزی من قطع نشده درد درکمر و زیر شکمم دارم ممکنه باردار باشم؟؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام
      برای اطمینان از بارداری بهتر است ازمایش خون بدهید و در مورد علایمی که دارید یک سونو از رحم و تخمدانها داشته باشید بهتر است.

  403. سلام من 10آبان ماه پریود شدم بعد از 19روز لکه بینی داشتم در حد چند لکه خون صورتی در ضمن 10روز قبل لکه بینی مقاربت با کاندوم داشتم از بی بی چک استفاده کردم منفی بود آیا احتمال هستش که باردار باشم در ضمنشهریور ماه سقط با قرص داشتم

  404. سلام من ماه پیش ۶ آبان پریود شدم با سیکل ۲۸روزه که حساب میکنم باید الان پریود میبودم ولی هنوز نشدم احتمال بارداری هست یا نه فقط یه تاخیر؟؟؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم فریبا
      برای اظمینان از بارداری بهتر است ازمایش بدهید و بهترین زمان دو هفته بعد از لقاح یا ده روز بعد از غقب افتادن پریودتان است.

  405. سلام
    من خانمی 50 ساله هستم یک بارداری در 30 سالگی داشتم .الان می خوام دوباره باردار بشم.هنوز یائسه نشدم .امکان داره با کلومیفن تخمک گذاری داشته باشم. خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید.

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام
      بله امکان ان وجود داردولی بهتر است تحت نظر به بارداری بعدی اقدام نمایید.

  406. سلام و خسته نباشید من ازمایش پیش از بارداری دادم هیچ مشکلی نداشتم این ما9اذر پریود شدم و بعد تمام شدن جلوگگیری نکردم الان سه روز هست ک عصر ها سر درد و سرگیجه شدید میگیرم دل درد دارم مخصوصا صبح ک خیلی کم احساس تهوع میکنم ولی و احساس ضعف میکنم گاز معده دارم بضی وقت زیر شکمم درد داره سمت چپم تیر میکشه خواب الود و کسل شدم میشه بگید چمه ممکنه باردار شده باشم

  407. سلام من تنبلی تخمدان دارم 4 ماهه دوفاستون مصرف میکنم دو ماه28 روز ماه بعد27روز پر یود شدم این ماه روز26 پریودی لکه های قهو ه ای دیدم الان 30 روز گذشته پری نیومده این ماه لتروزول بامتفورمین خوردم
    ازمایش خون دادم 27پری 11بود دو روز بعد صفر شد بی بی چک 30پری زدم منفی بود الان درد شکم وکمر دارم حالا چیکار کنم؟

  408. سلام خسته نباشيد.من ١٠ ازديبهشت سقط ٨ هفته داشتم و اين ماه اقدام كردم و پريود نامنظمي هم دارم و ماه پيش ١ ام شدم و اين ماه ١٢ ام اقدام كردم و بيبي ها منفي نشون ميده و٢٦ ام برم ازمايش به نظرتون ج ميده يا ديرتر برم؟

  409. سلام, خسته نباشید
    من یک ماه پیش اقدام به بارداری کردم, پیش دکتر رفتم دکتر قرص کلومفین و دگزامتازون و استرومارین بهم داد که از روز ۵ دوره ام بخورم برای روز ۷، ۸ ،۹دوره ام هم سه تا امپول داد
    روز ۱۴ که برای سونو داخلی رفتم گفت سه تا تخمک خیلی خوب و اماده لقاح داری, از روز ۱۵ هم برام قرص مدروفم داد و برای روز ۱۵ و ۱۷ هم دوتا امپول بهم داد
    الان هم روز ۲۱ دوره ام هست, از روز ۱۷ به بعد خیلی زیر دلم درد میکنه شکمم خیلی سنگین شده, معده ام نفخ داره, خیلی هم کمر درد دارم
    چند درصد احتمال داره باردار باشم
    در ضمن روز ۱۸ و ۲۰ هم بی بی چک استفاده کردم که مثبت بود

  410. با سلام من ۲۸سالمه و‌مدتیه برای بارداری اقدام میکنم چند روز پیش روی لباس زیر لک قهوه ای دیدم پریود زیاد منظمی ندارم اما تقریبا از موعد زمانی که باید میشدم چند روز میگذره و سینه هام درد می کنه شوهرم نمیزاره برم آزمایش میگه زوده استرس دارم میشه کمکم کنید

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم مریم
      بهتر اسن ده روز بعد از به عقب افتادن پریودتان و یا دو هفته بعد از لقاح ازمایش بارداری بدهید تا مشخص شود باردار هستید یا نه

  411. سلام من ماه پیش از اوسط ماه برای پیشگیری ازپریودشدن به مدت چندروز قرص ال دی مصرف کردم وقبل زمصرف نزدیکی بدون مراقبت داشتم بعد ازقطع مصرف پریود شدم البته شدیدترازهمیشه وبعد ازگذشت یک هفته ازاخرین دوره پریودی علایم حاملگی رو دارم.ایاامکان حاملگی من وجود داره؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام امکان بارداری بسیار کم است ولی برای اطمینان بیشتر باید ازمایش بارداری بدهید.

  412. سلام من دوره های منظم 30روز دارم 2روز بعد از اتمام پریود رابطه سطحی بدون دخول داشتم 36ساعت بعد از روش اورژانسی استفاده کردم یک هفته بعد لخته دفع میشود2روز لخته دفع شد چون از برخورد منی مطمئن نبودم 16 روز بعد ار رابطه بتا دادم 0و منفی شد هفته بعد پریود شدم 42 روز بعد از رابطه بتا دادم 7 شد و منفی این افزایش به خاطر چی میتونه باشه؟یعنی از 0تا7 توروخدا کمکم کنید خیلی نگرانم و شکمم درد خفیفی میکنه و شبا نبض میزنه هی میترسم خارج رحمی باشه یا خدایی نکرده حامله باشم

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم مهسا
      برای اطمینان اط وجود مشکل سونو رحم تخمدان و شکمی یدهید .

  413. سلام.28سالمه.متاهل.من وهمسرم اقدام به بارداری نکردیم هشت ماهه ازدواج کردیم.همیشه. هم ازطریق کاندوم جلوگیری داشتیم چهارپنج ماهه پریودمنظم 22هرماه دارم.اوایل اذرشک کردیم که نکنه قبل ازاستفاده ازکاندوم اسپرم واردشده باشه. قرص اورژانسی خوردم.وهمون 22اذرپریودشدم.الان که 30دی ماه هست پریودنشدم وعلایم پریودی دارم.دل درد.کمردرد.پادرد.قبل ازایناهم یکهفته ترشح سفیدرنگ داشتم.ازغذاخوردن افتادم.تست بیربی چک زدم روز8عقب افتادن پریودمنفی بود.امکان داره باردرباشم؟ممنون

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم الهام
      برای اطمینان از بارداری بهتر است ده روز بعد از عقب افتادن پریود و یا دو هفته بعد از نزدیکی اقدام به ازمایش خون نمایید.

  414. سلام
    ایا پریود بخاطر استرس عقب میوفته؟چون استرس زیادی بخاطر این موضوع دارم حدود 9روز از پریودم عقب افتاده بود ک نزدیکی داشتیم ومنی داخل ریخته شده و یک هفته س میگذره و فقط کمردرد دارم امکان بارداری وجود داره؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام خانم فایزه
      استرس باعث به خوردن نظم قاعدگی میشود و برای اطمکینان از باردار شدن بهتر است ازمایش خون بدهید.

  415. سلام من دوازده روز از شروع پريودم گذشته و از تستهاى حاملگى استفاده كردم كه جواب مثبت بود
    هفته ى گذشته چند لك قهوه ايى ديدم كه دكتر گفت مشكلى نيست بصورت تلفنى تماس داشتم
    اما امروز صبح خونريزى كمى داشتم كه رفتم بيمارستان و اونجا بعد از تست ادرار گفتن تو اصلاً باردار نيستى الان اصلا خونريزى ندارم ميخواستم بدونم كه من باردار هستم يا نه
    در ضمن من هرگز پريوديم عقب جلو نشده است

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      با سلام
      برای اظمینان از بارداری و اینکه ایا سقظی صورت گرفته یا نه بهتر است سونوی رحمی بدهید.

  416. شادی علی بخشی

    سلام .
    ببخشید اگر اسپرم در نزدیکی دستگاه تناسلی ریخته بشه اونم در دوران پریودی و موقع شست و شو ممکنه ک اسپرم وارد رحم بشه و منجر به بارداری بشه؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      سلام شادی خانم
      احتمال بارداری در دوران پریود بسیار کم هست.البته بستگی به این داره چندمین روز پریودتون باشه.

  417. سلام خسته نباشید.من یک ماهه اقدام به بارداری کردم.الان ابله مرغون گرفتم دو سه روز دیگه موعد پریودیمه.خیلی نگرانم نکنه حامله باشم با آبله مرغون.25سالمه.الان آزمایش خون بدم مشخص میشه یا باید صبر کنم بعد تاریخ پریود؟

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      باسلام
      یله آزمایش تیتر بتای بارداری انجام دهید هرچه سریعتر فقط

  418. سلام وقت بخیر 38 سالمه و 42 روزه پریود نشدم.. امروز صبح برای دومین بار بی بی چک گذاشتم که منفی نشون داد..8خرداد موعد پریودم بود پریودام همیشه منظم و 21 روزه هستن.. الان نمیدونم چیکار کنم منتظر نی نی هستم و یه پسر 4 ساله دارم.. علائم خاصی ندارم فقط احساس سرگیجه و تاری دید دارم .. ممنون میشه منو راهنمایی بفرمایین

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      باسلام
      شما بهتراست حضورا ویزیت شوید و بررسی های لازم جهت تشخیص صورت گیرد

  419. سلام مجدد البته یه مقدار ترشح لزجی سفید رنگ دارم و همیشه زیر شکمم درد داره.. بازم ممنون از پاسخ مفیدتون

  420. مرکز مامایی رویان مهر سلامت

    سلام دوست عزیز. مچکریم بابت انرژی مثبتتون. حتما این روند ادامه پیدا می کنه مچکرم

  421. با سلام. من دوره پریودی 26 روزه دارم.برای بارداری طبق نظر پزشکم کلومیفن از روز هفتم بمدت پنج روز مصرف کردم. امروز روز 31 هست و بی بی چک زدم، منفی شد. آیا ممکن است باردار باشم؟ با سپاس

  422. با سلام
    دوره پریودم توی چن ماه گذشته 25 روزه بود. 12 مرداد پریود شدم ، 26 مرداد سکس داشتیم . 6 شهریور پریود شدم ، خونریزی ام کم بود ،فقط توی دستشویی خونریزی داشتم و نوار بهداشتی تقریبا تمیز میموند ( به طور کلی هم خونریزی خیلی شدید ندارم ، ولی اینبار کمتر بود) ، اگه 25 روزه باید پریود بشم ، 31 شهریور باید میشدم. هنوز پریود نشدم . هیچ علائمی هم از پریود ندارم . خیلی استرس دارم. من نمیخوام بچه دار بشم. لطفا راهنماییم کنید.

    • مرکز مامایی رویان مهر سلامت

      اول باید آزمایش بارداری بدید
      اگر فقط ۲۶ مرداد یکبار رابطه داشتین چون پریود شدین احتمال بارداری کمه
      ولی تست بارداری رو انجام بدین

  423. باعرض سلام وخسته نباشید .من ازشب ۱۶پریود مدروفم مصرف کردم وتمام شد ازروز اتمام قرص ۱۳روز میگذرد پریود نشدم علت چیست ؟امکان بارداری هست؟ ترشحات سفید دارم وکمردردم ؟

  424. سلام خسته نباشين من بتید 30ماه پریود میشدم اما عقب انداختم دوروز بعد از عقب انداختن آزمایش خون دادم اما جواب منفی بود و اینکه من قليون میکشم احتمال داره بخاطر نیکوتین جواب اشتباه بشه

  425. اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟

  426. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از
    دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button